Türkiye Televizyonu Uygulaması Mağazada Ücretsiz

Sponsorlu Bağlantılar

  • 20 Eylül 2012
  • 7294 Okunma
  • 88 Cevap

  1. 20 Eylül 2012 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    Başlıkta da belirttiğim üzere kısa bir kampanya düzenledim ve uygulamayı ücretsiz yaptım. Bir kaç gün böyle devam edecek.

    Tabi sizden bir ricam var. Forumdan yüklediğiniz 2.0 sürümünü kaldırın ve mağazadan 2.1 sürümünü indirin. Çünkü kaldırmadan mağazadakini kuramazsınız.

    Gelelim en önemli kısıma sizden ricam mağazada yorum yapmanız. Beni çok onurlandıracaksınız.

    Herkese teşekkür ediyorum...
    Saygılar.

    http://store.ovi.com/content/281206?clickSource=search&pos=1
     


    Yazan: akinorta

    Sponsorlu Bağlantılar
  2. 20 Eylül 2012 #2

    [ENGİN]

    [ENGİN]

    teşekkürler arkadaşım emeğin için :D
     
  3. 20 Eylül 2012 #3

    mhizlim

    mhizlim
    Nokia store'dan yorumlara baktım da iyice haşlamışlar :ehe. Ne olacak linkler değişiyor, kanal yayını kesiyor vs... ne yapacaksın.
     
  4. 20 Eylül 2012 #4

    Sensation

    Sensation
    CanKartaL bunu beğendi.
  5. 20 Eylül 2012 #5

    'Sefer

    'Sefer
    :tşk:
     
  6. 20 Eylül 2012 #6

    fayzteck

    fayzteck
    Verdiginiz linkden bi türlu indirme olmuyo.buraya koysanız biz yorumu oraya yapsak ?
     
  7. 20 Eylül 2012 #7

    Sensation

    Sensation
    Bağlantıyı düzelttim. Şimdi deneyin. Opera Mini'den tıklayın direkt Mağaza açılsın:oke:.
     
  8. 20 Eylül 2012 #8

    fayzteck

    fayzteck
    İlgi için teşekkür ederim ama ben oviden genel olarak indirme yapamıyorum.uygun cihazı seçiyorum ve indir diyorum ama bi türlü kaydet penceresi gelmiyor.cihazım c6-01 belle program opera next
     
  9. 20 Eylül 2012 #9

    benighted

    benighted
    yorum yapilmis ve oy verilmistir hocam bu kampanyada umarim uyelerimizn katkisiyla umarim biraz onplana cikarsin.
     
  10. 20 Eylül 2012 #10

    Makale_Helvetia

    Makale_Helvetia
    indirdim yorumumu da yazıyorum birazdan :) eline sağlık tekrar.
     
  11. 20 Eylül 2012 #11

    erdoan

    erdoan
    bende ovi hiç açılmıyor.c6 var.format attktan snra çalışmadı.sorunu nasıl duzeltip yukleyebilirim programı ?
     
  12. 20 Eylül 2012 #12

    yaren_dede

    yaren_dede
    dostum indirdim ama yorum yapınca daha önce yorum yaptınız diyor anlamadım gitti her seferinde aynı oluyor

    - - - Eklendi - - -

    forumda var eskisini kaldır son sürümü kur
     
  13. 20 Eylül 2012 #13

    caglar b

    caglar b
    yorum yaptım kardeş ama o yorumlar ne ya evlere şenlik
     
  14. 20 Eylül 2012 #14

    dücane

    dücane
    bana halen ücretli gösteriyor, yurtdisinda kaldigim icin mi acaba? birisi buraya yüklese Allah rizasi icin...
     
  15. 20 Eylül 2012 #15

    akinorta

    akinorta
    yurtdışında indirim yok maalesef :(

    - - - Eklendi - - -

    Şimdi yorumları okudum da çok hoş olmuşlar. Teşekkürler
     
  16. 20 Eylül 2012 #16

    kenan_dkaya

    kenan_dkaya
    teşekkür ederiz , lütfen yorumlarını da esirgemesin arkadaşlar ovi storede
     
  17. 20 Eylül 2012 #17

    Gokcenyrc

    Gokcenyrc
    :tşk:
     
  18. 20 Eylül 2012 #18

    tarxhn

    tarxhn
    :tşk:
     
  19. 20 Eylül 2012 #19

    MaxipmaN

    MaxipmaN
    mağazayı suiteden kurun
     
  20. 20 Eylül 2012 #20

    mhizlim

    mhizlim
    Aslında programın bazı kanalları açmaması doğal çünkü programda kendi medya oynatıcısı ve özel bir ağ üzerinden bunları gösterme gibi bir durumu yok.
    rtsp uzantılı içeriği telefonun kendi medya oynatıcısında online açıyor. Program bunları beli bir sırayla listeliyor ve zaman kazandırıyor.
    Fakat bu durumda devamlı verimli çalışmasının tek yolu da tabi ki rtsp linklerinin yayınını sağlayan kişi ve kuruluşların elinde.
     

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
19/07/2019 - 14:31