Telefoncuyla Aramda Geçen Diyalog :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
-Selamunaleykum abi :)
-Aleykümselam buyur .:)
-Abi 2.elden cihaz alıyormusunuz ?
-Evet alıyoruz ne vardı cihaz?
-Galaxy s var s1
-Bi bakayım
-Tabi buyur abi .....
-Galaxy s dimi bu ?
-Evet abi galaxy s. Fakat telefon rootlu , özel rom yüklü cyanogenmod yüklü yani. Kernel felanda yükledim , şuanda telefon 1.4 ghzde işlemcisi performance ' da ve güç tasarrufu olarakda değiştirilebiliyor.
-Rootmu , root ne ? :hmmm
-Abi root işte hani , symbianda hack var ya .... :D
-....... :hmmm
-Abi symbianda hack var ya işte hiç yapmadınızmı abi ? (İçimden gülüyorum tabi :d:)
-halit abi bi baksana arkadaş root diyo ne ya bu ? :allalla:
-Rootmu ? Valla bilmiyorum :hmmm (2 telefoncu arasında gözgöze bakışmalar :D )
-Root ne kardeşim bi söyle bakalım
-Abi şimdi nasıl söyleyeyim bilmiyorumda , telefondaki engelleri kaldırıyor , yönetici gibi kullanıyorsun telefonu. tüm sistem özelliklerini değiştirebiliyorsun sistem özelliklerine girebiliyorsun , bunlar için telefona izin vermen yani root yapman gerekir.
-................ :hmmm (elinde telefonu sağa sola yapıyor )
- Bide abi bunda cyanogenmod yüklü. Jelly bean tabanlı 4.1.2
-............................. :hmmm
-Abi bide ben bunu 1.4 ghze çektim 1 ghz değil ha onuda söyleyeyim. Oyun performansı neredeyse s2 ile aynı. Hatta geçik bile diyebiliriz. Vmlagtunner de var yani.
-...................... :hmmm ............. :allalla:
-Ha bu arada swapta var .
-Swap nedir ?
-Ram diyebiliriz abi. şuanda yaklaşık 1 gb ram var diyebiliriz.
-O nasıl oluyor :hmmm
-Hafıza kartında bi alan oluşturuyor ve swağ yapıyor. Yani ramde çalışacakları orada çalıştırıyor.
-........................
-......................
-.......................
-......................
-......................
-e abi ne diyosun kaç sayarsın buna ?
-Abicim valla bak bişey demek istemiyorum çünkü sen ne dedin hiçbişey anlamadım ama yani bunun şarj aleti varsa 100 tlden alırım zaten satarken fabrika ayarlarına dönüp verecez o yüzden senin dediklerin bi işe yaramıyor .
-:zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:
-Evet 100 tl.
-:zzz: :zzz: :zzz: Hayırlı işler abi :zzz: :zzz: :zzz:
-Saol yeğenim .

kulaklığını sormadımı telefonun :D ordan 100 lira kaybediyon bence kulaklığıda ver şarzıda ver 200 versin adam :D
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
s1'e 100 lira veriyorsa benim one x in üstüne para alır :D

- - - Eklendi - - -

beyin terk :D,

Beyin terk mork tabi senin beyin firarda
Senin beyin yok yada senin beyin pazarda
Beyin pazarda aldınmı inceyi beyin firarda
Diss to behzat , ayran bedava :D :D

Nasıl kanki :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .Behzat Ç.
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye


Beyin terk mork tabi senin beyin firarda
Senin beyin yok yada senin beyin pazarda
Beyin pazarda aldınmı inceyi beyin firarda
Diss to behzat , ayran bedava :D :D

Nasıl kanki :D

salıyom cinayet büroyu üstüne :D
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
O Adamların Yaptığı İşi Bu Forumdan Yüzlerce Kişi Yapar...

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
fazla yüklenmişin adama :ehe
 
larten123

larten123

Üye
:zuhaha:
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
105 TL Veririm İsmail :D Şarj aleti ve kulaklığıyla kargola, kargo ücretini ben öderim :ehe
Bu tarz muhabbetler oldukça sık başıma geliyor :)
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
105 TL Veririm İsmail :D Şarj aleti ve kulaklığıyla kargola, kargo ücretini ben öderim :ehe
Bu tarz muhabbetler oldukça sık başıma geliyor :)

350 tlye 3 tane alırım var.

bu arada yurt dışından s3 alıyorum büyük ihtimalle. fiyatı da 400 tl :)
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
roodu bilmiyoo :ehe
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Şarj aleti varsa 100TL verecek vay be ya yoksa. :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt