Nokia 808 Pureview ve Lumia 1020 Arasındaki Farklar


DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Yaratıcı Modda Solda Ayar Var Zaten?
ayar varda otomatik olanındaki ayarı ne kadar onu çözemiyom, ışıağa tutuyom karanlığa doğru döndüryom farklı elle ayarlamaktansa uğraşmayayım diyom ama yok :bigstar:[/QUOTE]
Anlayamadım Hala Resimle yada Başka Bir Şekilde Anlatırsan Pozlama Telafisinimi Dİyorsun Çözemedim
 
cyborg78

cyborg78

Üye
hocam n8 var elinde mesela bir video çekiyorsun otomatik'te dışarda sağa solu çekiyorsun ne parlak ne çok karanlık görüntü, güneşli havada bile fazla beyazlık yok otomatik ayarlıyo ışık ayarını
808 de sahnelerde otomatik ayarda gayet güzel n8 gibi pürüzsüz görüntü ama 1080 pk çektiği için ben yaratıcı konumunda kullanıyorum 720 piksel için ışık dengesi fazla açık gösteryo güneşli havada
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
hocam n8 var elinde mesela bir video çekiyorsun otomatik'te dışarda sağa solu çekiyorsun ne parlak ne çok karanlık görüntü, güneşli havada bile fazla beyazlık yok otomatik ayarlıyo ışık ayarını
808 de sahnelerde otomatik ayarda gayet güzel n8 gibi pürüzsüz görüntü ama 1080 pk çektiği için ben yaratıcı konumunda kullanıyorum 720 piksel için ışık dengesi fazla açık gösteryo güneşli havada
N8de ND Filtre Varmıydı? 808 de ND Fİltre Videoda İken Devreye Girmediği İçin Olabilir. Pozlama Telafisi Var. -0,7 Lere Filan Al O Zaman Sorunun Düzelir yada Dahada Aşağiya Çek.
 
  • Beğen
Tepkiler: cyborg78
cyborg78

cyborg78

Üye
şimdi baktım n8 le 808 'ze açtım kameraları ikisinide odada sağa sola gezdirdim perdelere tuttum çok fark var
808 de hem sahneler'de hem otomatik'te denedim aynı, sandaliyede mont asılı N8 le gayet orginal gözüküyor çizgileri falan
808 le daha karanlık gösteryo montu simsiyah pozlamayı artırıyorum bu sefer perdeler ultra ışık beyazlıkta, acaba diyorum 808 zin amoled ekranı biraz karanlık ondanmı
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
şimdi baktım n8 le 808 'ze açtım kameraları ikisinide odada sağa sola gezdirdim perdelere tuttum çok fark var
808 de hem sahneler'de hem otomatik'te denedim aynı, sandaliyede mont asılı N8 le gayet orginal gözüküyor çizgileri falan
808 le daha karanlık gösteryo montu simsiyah pozlamayı artırıyorum bu sefer perdeler ultra ışık beyazlıkta, acaba diyorum 808 zin amoled ekranı biraz karanlık ondanmı
Zannetmiyorum.Karanlık Olayı Çok Olmaması Gerek.Olursada Pozlama Değerini Arttırarak yada Düşürerek Ayarlayabilirsin Ama Otomatik Ayarlarda Sorun Çıkartmaması Gerek.
 
  • Beğen
Tepkiler: cyborg78
BomberMAn TR01

BomberMAn TR01

Üye
şimdi baktım n8 le 808 'ze açtım kameraları ikisinide odada sağa sola gezdirdim perdelere tuttum çok fark var
808 de hem sahneler'de hem otomatik'te denedim aynı, sandaliyede mont asılı N8 le gayet orginal gözüküyor çizgileri falan
808 le daha karanlık gösteryo montu simsiyah pozlamayı artırıyorum bu sefer perdeler ultra ışık beyazlıkta, acaba diyorum 808 zin amoled ekranı biraz karanlık ondanmı
Video çekebileceğin farklı bir telefon ya da kamera varsa 808 ile N8'i yan yana koy videosunu çek biz de görelim mümkünse
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Yazinin hepsini okudum aklimda kalan tek nokia modeli n8 dir 12mp carl zeiss tessar lensli xenon flasi ile muhtesem fotograflar elde ediyodum hey gidi gunler 1300 tl vermistim zamaninda fistik yesiliydi
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Yazinin hepsini okudum aklimda kalan tek nokia modeli n8 dir 12mp carl zeiss tessar lensli xenon flasi ile muhtesem fotograflar elde ediyodum hey gidi gunler 1300 tl vermistim zamaninda fistik yesiliydi
N8 Zamanının DSLRsi Gibi Bişeydi.Tek Eksiği Led Flaşi İdi.
 
MAERKEK

MAERKEK

Moderator
Abi Nokia ' nın X2-00 da kulandığı kameraya hastayım 240x320 ekran var . Fotoğraf çözünürlüğü 2592x1944 başarmışlar . Yakın pozlaması berbat zaten 5mplik kameradan fazladan birşey beklemek olmaz. Kesinlikle 808 i denemeden android almayacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Abi Nokia ' nın X2-00 da kulandığı kameraya hastayım 240x320 ekran var . Fotoğraf çözünürlüğü 2592x1944 başarmışlar . Yakın pozlaması berbat zaten 5mplik kameradan fazladan birşey beklemek olmaz. Kesinlikle 808 i denemeden android almayacağım.
Bahsettiğin Cihaz Ful Focuc Bir Cihaz Yani Sabit lensli Bir Cihaz.Odak Yapamazsın.Odak Mesafesi 1.5 Metreden Başlar Sonsuza Doğru Gider.Sırf Kamera İçin Diyorsan 808 Düşünülebilir Fakat Uygulama Vsden Dolayıda Bulaşma.1020 Al Diyeceğimde Bilmiyorum Kamerası Belki Güzel Ama Bu Yazılımla Adam Olacak Değil.
 
MAERKEK

MAERKEK

Moderator
Bahsettiğin Cihaz Ful Focuc Bir Cihaz Yani Sabit lensli Bir Cihaz.Odak Yapamazsın.Odak Mesafesi 1.5 Metreden Başlar Sonsuza Doğru Gider.Sırf Kamera İçin Diyorsan 808 Düşünülebilir Fakat Uygulama Vsden Dolayıda Bulaşma.1020 Al Diyeceğimde Bilmiyorum Kamerası Belki Güzel Ama Bu Yazılımla Adam Olacak Değil.
Sırf kamera hem para cepte kalır . Wifi+ses olayı yeter bana. S40 uçuruyorum şimdi S60 ı da uçururum. Varsın whatsapp olmasın.
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Sırf kamera hem para cepte kalır . Wifi+ses olayı yeter bana. S40 uçuruyorum şimdi S60 ı da uçururum. Varsın whatsapp olmasın.
Bu Ayın Sonu Yada 6 7. Aya Kadar Destek Verilecekmiş Sanırım.CFW Vs si İle Zamanında Bayaği Bir Uğraştım 808in.Bunlarda işine Yarar Belki
Nokia 808 Pureview 113.010.1058 059M7J8
Nokia 808 Pureview 113.010.1058 059M7J8


By DarkredBlue61 OFW Sade ve Güncellemesiz [113.010.1058 808 Fp2 İçin]
By DarkredBlue61 OFW Sade ve Güncellemesiz [113.010.1058 808 Fp2 İçin]


By DarkredBlue61 Hackli ve Güncel FW [113.010.1058 808 Fp2 İçin]
By DarkredBlue61 Hackli ve Güncel FW [113.010.1058 808 Fp2 İçin]
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Bi Kaç Şey Daha Ekledim :)
 


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt