Silinen Üye 166392
Kapalı Hesap
amacıma ulaştım ozaman
- - - Eklendi - - -
bu haftasonu ?![]()
Haftasonları müsaid değilim. Bi sonraki haftaiçi olsa ?
amacıma ulaştım ozaman
- - - Eklendi - - -
bu haftasonu ?![]()
Haftaiçi mümkün değil okulum var
Haftasonları müsaid değilim. Bi sonraki haftaiçi olsa ?

Haftaiçi mümkün değil okulum var![]()

o adam galaxy s'i 100 tl ye alıyorsa eyvah benim telefonu beleşe alır Aman ya rabbim![]()
![]()

-Selamunaleykum abi
-Aleykümselam buyur .
-Abi 2.elden cihaz alıyormusunuz ?
-Evet alıyoruz ne vardı cihaz?
-Galaxy s var s1
-Bi bakayım
-Tabi buyur abi .....
-Galaxy s dimi bu ?
-Evet abi galaxy s. Fakat telefon rootlu , özel rom yüklü cyanogenmod yüklü yani. Kernel felanda yükledim , şuanda telefon 1.4 ghzde işlemcisi performance ' da ve güç tasarrufu olarakda değiştirilebiliyor.
-Rootmu , root ne ?
-Abi root işte hani , symbianda hack var ya ....
-.......
-Abi symbianda hack var ya işte hiç yapmadınızmı abi ? (İçimden gülüyorum tabi)
-halit abi bi baksana arkadaş root diyo ne ya bu ?
-Rootmu ? Valla bilmiyorum(2 telefoncu arasında gözgöze bakışmalar
)
-Root ne kardeşim bi söyle bakalım
-Abi şimdi nasıl söyleyeyim bilmiyorumda , telefondaki engelleri kaldırıyor , yönetici gibi kullanıyorsun telefonu. tüm sistem özelliklerini değiştirebiliyorsun sistem özelliklerine girebiliyorsun , bunlar için telefona izin vermen yani root yapman gerekir.
-................(elinde telefonu sağa sola yapıyor )
- Bide abi bunda cyanogenmod yüklü. Jelly bean tabanlı 4.1.2
-.............................
-Abi bide ben bunu 1.4 ghze çektim 1 ghz değil ha onuda söyleyeyim. Oyun performansı neredeyse s2 ile aynı. Hatta geçik bile diyebiliriz. Vmlagtunner de var yani.
-...................................
-Ha bu arada swapta var .
-Swap nedir ?
-Ram diyebiliriz abi. şuanda yaklaşık 1 gb ram var diyebiliriz.
-O nasıl oluyor
-Hafıza kartında bi alan oluşturuyor ve swağ yapıyor. Yani ramde çalışacakları orada çalıştırıyor.
-........................
-......................
-.......................
-......................
-......................
-e abi ne diyosun kaç sayarsın buna ?
-Abicim valla bak bişey demek istemiyorum çünkü sen ne dedin hiçbişey anlamadım ama yani bunun şarj aleti varsa 100 tlden alırım zaten satarken fabrika ayarlarına dönüp verecez o yüzden senin dediklerin bi işe yaramıyor .
-![]()
![]()
![]()
![]()
-Evet 100 tl.
-![]()
![]()
Hayırlı işler abi
![]()
![]()
-Saol yeğenim .
ordan 100 lira kaybediyon bence kulaklığıda ver şarzıda ver 200 versin adam 
kulaklığını sormadımı telefonunordan 100 lira kaybediyon bence kulaklığıda ver şarzıda ver 200 versin adam
![]()

Sordu tabikidr sormazmı şero![]()

,s1'e 100 lira veriyorsa benim one x in üstüne para alır
- - - Eklendi - - -
beyin terk,


Beyin terk mork tabi senin beyin firarda
Senin beyin yok yada senin beyin pazarda
Beyin pazarda aldınmı inceyi beyin firarda
Diss to behzat , ayran bedava![]()
Nasıl kanki![]()

AynenO Adamların Yaptığı İşi Bu Forumdan Yüzlerce Kişi Yapar...
Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi

105 TL Veririm İsmailŞarj aleti ve kulaklığıyla kargola, kargo ücretini ben öderim
Bu tarz muhabbetler oldukça sık başıma geliyor![]()

350 tlye 3 tane alırım var.
bu arada yurt dışından s3 alıyorum büyük ihtimalle. fiyatı da 400 tl![]()
Amerikada kuzenin olunca oluyo400 tl mi ? Nasıl oluyo o is ?

Şarj aleti varsa 100TL verecek vay be ya yoksa.![]()

