iphoneun yeni cihazının biraz daha büyük ekran ve daha güçlü donanım hariç 4s den ne farkı olacak biri söyleyebilir mi? Apple o yenilikçiliğini yitirmiş gibi geliyor artık.. Lumia920 ile one x e bak derim sana gerisini salla..
Apple'in simdiye kadar cikardigi 5 telefonu var. Yani bir serinin telefonlari bunlar. Simdi sen bundan nasil bi degisiklik bekleyebilirsin ki? Sonucta yine iPhone olarak piyasaya surulecek. Samsung gibi nokia gibi yuzlerce telefon cesiti yok ki. Mecburen donanimi guclendircek, dis gorunuste biraz degisiklige gidecek. Yani baska nasil bi degisiklik bekliyosun merak ettim.


Apple'in simdiye kadar cikardigi 5 telefonu var. Yani bir serinin telefonlari bunlar. Simdi sen bundan nasil bi degisiklik bekleyebilirsin ki? Sonucta yine iPhone olarak piyasaya surulecek. Samsung gibi nokia gibi yuzlerce telefon cesiti yok ki. Mecburen donanimi guclendircek, dis gorunuste biraz degisiklige gidecek. Yani baska nasil bi degisiklik bekliyosun merak ettim.
değişik bir arayüz bekliyorum diğer cihazlarında olmayan bazı akıllı teknolojiler özellikler yazılımsal farklılıklar bekliyorum boyuna biraz uzatılmış şarj girişi küçültülmüş bir cihaz değil.. 5 in yapabildiklerini 4s de yapabiliyorsa 5 in çıkmasının ne gereği var? Hadi sen de bunu açıkla
s3 üm var harika telefona 1 saat bak ışığı sönmüyor oyun ve uygulamayı anlatmaya gerek yok kardeşimle multiplayer fifa oynuyoruz o pc de siri ye gelirsek güzel uygulama ios 6 ile gelen iphone 5 e türkçe dilde eklenecek androiddede siri yerine s voice var
ios 6 ile dil sayısı 15'e yükseltildi ve bunların arasında türkçe yok.s3 üm var harika telefona 1 saat bak ışığı sönmüyor oyun ve uygulamayı anlatmaya gerek yok kardeşimle multiplayer fifa oynuyoruz o pc de siri ye gelirsek güzel uygulama ios 6 ile gelen iphone 5 e türkçe dilde eklenecek androiddede siri yerine s voice var
iOS 6 ile dil sayısı 15'e yükseltildi ve bunların arasında türkçe yok.

Öyle yapıcam zaten. İphone alıcağım. Ya hemen 4s alırım Ya da eğer 5 gerçekten alıanacak değerde farklılık gösterirse (ki çarşamba günü göreceğiz) Türkiyeye gelene kadar paranın üstüne yine para biriktiririm 5i alırım.920 den uygulama falan bekleme,wp daha gelişmedi çünki
s3'ten çok fazla performans bekleme biraz benim beklentilerimin altında kaldı
git 4s al en iyisi![]()
Öyle yapıcam zaten. İphone alıcağım. Ya hemen 4s alırım Ya da eğer 5 gerçekten alıanacak değerde farklılık gösterirse (ki çarşamba günü göreceğiz) Türkiyeye gelene kadar paranın üstüne yine para biriktiririm 5i alırım.

Şaka gibisiniz arkadaş! Daha piyasada olmayan bir telefon için yok alttan girer yok üsten çıkar , s3 u ben kullanıyorum ve cihazın performansının dediğiniz gibi kötü olmadığını biliyorum. Üstelik jealy bean de duyduğum kadarıyla fps oranı 60 fps ye cıkartılacakmıs! Anlamakta zorlanıyorum artık insanımızı ; acaba Elop sizin kadar özverili bahsediyormu bu cihazdan merak ediyorum. Tamam anladığım kadarıyla nokia firmasını çok seviyorsunuz ama burda yaptığınız yorum sizede yanlış gelmiyormu?
hayır çift çekirdekli olan lumia 920 performans bakımından s3ün altından girer üstünden çıkar zaten![]()
Şaka gibisiniz arkadaş! Daha piyasada olmayan bir telefon için yok alttan girer yok üsten çıkar , s3 u ben kullanıyorum ve cihazın performansının dediğiniz gibi kötü olmadığını biliyorum. Üstelik jealy bean de duyduğum kadarıyla fps oranı 60 fps ye cıkartılacakmıs! Anlamakta zorlanıyorum artık insanımızı ; acaba Elop sizin kadar özverili bahsediyormu bu cihazdan merak ediyorum. Tamam anladığım kadarıyla nokia firmasını çok seviyorsunuz ama burda yaptığınız yorum sizede yanlış gelmiyormu?
arkadas burda wpnin androide gore daha stabil calistigini soylemis. s3 un wp8 kullandigini dusun, andoidli s3 u dusun sence hangi cihaz kalite ve stabil olur? biz s3 u degil sistemi elestirdigimiz icin mecburen arada s3 te kayniyor. yoksa s3 en iyi donanima sahip telefon ama androide de yuksek donanim sart oldugu icin bu donanim uygun gorulmus. wp de bu kadar yuksek donanima gerek yok fedakar bir sistem
