Telefon Seçimi İphone4s/Galaxy s3/Lumia 920

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
iphoneun yeni cihazının biraz daha büyük ekran ve daha güçlü donanım hariç 4s den ne farkı olacak biri söyleyebilir mi? Apple o yenilikçiliğini yitirmiş gibi geliyor artık.. Lumia920 ile one x e bak derim sana gerisini salla..
 


Epple

Epple

Üye
Apple'in simdiye kadar cikardigi 5 telefonu var. Yani bir serinin telefonlari bunlar. Simdi sen bundan nasil bi degisiklik bekleyebilirsin ki? Sonucta yine iPhone olarak piyasaya surulecek. Samsung gibi nokia gibi yuzlerce telefon cesiti yok ki. Mecburen donanimi guclendircek, dis gorunuste biraz degisiklige gidecek. Yani baska nasil bi degisiklik bekliyosun merak ettim.
 

Neverex

Üye
iphoneun yeni cihazının biraz daha büyük ekran ve daha güçlü donanım hariç 4s den ne farkı olacak biri söyleyebilir mi? Apple o yenilikçiliğini yitirmiş gibi geliyor artık.. Lumia920 ile one x e bak derim sana gerisini salla..

Apple'in simdiye kadar cikardigi 5 telefonu var. Yani bir serinin telefonlari bunlar. Simdi sen bundan nasil bi degisiklik bekleyebilirsin ki? Sonucta yine iPhone olarak piyasaya surulecek. Samsung gibi nokia gibi yuzlerce telefon cesiti yok ki. Mecburen donanimi guclendircek, dis gorunuste biraz degisiklige gidecek. Yani baska nasil bi degisiklik bekliyosun merak ettim.

Bende bunu anlatmaya çalışıyorum. :alkis:spr
 
komando04

komando04

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]valla biraz bekle 920al derim çünkü izledim gerçekten mükemmel telefon ve kamerası bütün cihazlardan iyi çekiyor s3 iphone 4s nokia 808den bile daha canlı ve güzel çekiyor[/SIZE][/COLOR]
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Apple'in simdiye kadar cikardigi 5 telefonu var. Yani bir serinin telefonlari bunlar. Simdi sen bundan nasil bi degisiklik bekleyebilirsin ki? Sonucta yine iPhone olarak piyasaya surulecek. Samsung gibi nokia gibi yuzlerce telefon cesiti yok ki. Mecburen donanimi guclendircek, dis gorunuste biraz degisiklige gidecek. Yani baska nasil bi degisiklik bekliyosun merak ettim.

değişik bir arayüz bekliyorum diğer cihazlarında olmayan bazı akıllı teknolojiler özellikler yazılımsal farklılıklar bekliyorum boyuna biraz uzatılmış şarj girişi küçültülmüş bir cihaz değil.. 5 in yapabildiklerini 4s de yapabiliyorsa 5 in çıkmasının ne gereği var? Hadi sen de bunu açıkla
 
Epple

Epple

Üye


değişik bir arayüz bekliyorum diğer cihazlarında olmayan bazı akıllı teknolojiler özellikler yazılımsal farklılıklar bekliyorum boyuna biraz uzatılmış şarj girişi küçültülmüş bir cihaz değil.. 5 in yapabildiklerini 4s de yapabiliyorsa 5 in çıkmasının ne gereği var? Hadi sen de bunu açıkla

Degisik seyler cikmayacagini ne biliyosun? Misal, 4s cikmadan once Siri diye bir sey biliyomuydun yada biliniyor muydu? Yada cikacagini. Bence piyasadaki sacma sapan soylentilere takilip da daha cikmamis cihaz hakkinda yorum yapma. Bi ciksin, ondan sonra yorum yapariz ;)
 
vegatablo

vegatablo

Üye
s3 üm var harika telefona 1 saat bak ışığı sönmüyor oyun ve uygulamayı anlatmaya gerek yok kardeşimle multiplayer fifa oynuyoruz o pc de siri ye gelirsek güzel uygulama ios 6 ile gelen iphone 5 e türkçe dilde eklenecek androiddede siri yerine s voice var
 
Epple

Epple

Üye
s3 üm var harika telefona 1 saat bak ışığı sönmüyor oyun ve uygulamayı anlatmaya gerek yok kardeşimle multiplayer fifa oynuyoruz o pc de siri ye gelirsek güzel uygulama ios 6 ile gelen iphone 5 e türkçe dilde eklenecek androiddede siri yerine s voice var

Turkce siri mi gelecek? Yok daha neler. Kaynak?
 
15097

15097

Üye
s3 üm var harika telefona 1 saat bak ışığı sönmüyor oyun ve uygulamayı anlatmaya gerek yok kardeşimle multiplayer fifa oynuyoruz o pc de siri ye gelirsek güzel uygulama ios 6 ile gelen iphone 5 e türkçe dilde eklenecek androiddede siri yerine s voice var
ios 6 ile dil sayısı 15'e yükseltildi ve bunların arasında türkçe yok.
 
Del Rey

Del Rey

Üye
iOS 6 ile dil sayısı 15'e yükseltildi ve bunların arasında türkçe yok.

Yeni betalarda Türkçe klavye eklendi diye biliyorum, zaten sistem Türkçe :hmmm

EDIT - Siri'den bahsediliyormuş. Dil yapısı farklı olduğu için Siri'ye çok uzun bir zaman sonra gelebilir bence.
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Lumia 920 Kesinliklee ..
 
avcitalip

avcitalip

Üye
920 den uygulama falan bekleme,wp daha gelişmedi çünki :oke:
s3'ten çok fazla performans bekleme biraz benim beklentilerimin altında kaldı :(
git 4s al en iyisi :oke:
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
920 den uygulama falan bekleme,wp daha gelişmedi çünki :oke:
s3'ten çok fazla performans bekleme biraz benim beklentilerimin altında kaldı :(
git 4s al en iyisi :oke:
Öyle yapıcam zaten. İphone alıcağım. Ya hemen 4s alırım Ya da eğer 5 gerçekten alıanacak değerde farklılık gösterirse (ki çarşamba günü göreceğiz) Türkiyeye gelene kadar paranın üstüne yine para biriktiririm 5i alırım.
 

Neverex

Üye
Öyle yapıcam zaten. İphone alıcağım. Ya hemen 4s alırım Ya da eğer 5 gerçekten alıanacak değerde farklılık gösterirse (ki çarşamba günü göreceğiz) Türkiyeye gelene kadar paranın üstüne yine para biriktiririm 5i alırım.
:good:
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye


hayır çift çekirdekli olan lumia 920 performans bakımından s3ün altından girer üstünden çıkar zaten :good:
Şaka gibisiniz arkadaş! Daha piyasada olmayan bir telefon için yok alttan girer yok üsten çıkar , s3 u ben kullanıyorum ve cihazın performansının dediğiniz gibi kötü olmadığını biliyorum. Üstelik jealy bean de duyduğum kadarıyla fps oranı 60 fps ye cıkartılacakmıs! Anlamakta zorlanıyorum artık insanımızı ; acaba Elop sizin kadar özverili bahsediyormu bu cihazdan merak ediyorum. Tamam anladığım kadarıyla nokia firmasını çok seviyorsunuz ama burda yaptığınız yorum sizede yanlış gelmiyormu?
 
SheFy

SheFy

Üye
Şaka gibisiniz arkadaş! Daha piyasada olmayan bir telefon için yok alttan girer yok üsten çıkar , s3 u ben kullanıyorum ve cihazın performansının dediğiniz gibi kötü olmadığını biliyorum. Üstelik jealy bean de duyduğum kadarıyla fps oranı 60 fps ye cıkartılacakmıs! Anlamakta zorlanıyorum artık insanımızı ; acaba Elop sizin kadar özverili bahsediyormu bu cihazdan merak ediyorum. Tamam anladığım kadarıyla nokia firmasını çok seviyorsunuz ama burda yaptığınız yorum sizede yanlış gelmiyormu?

arkadas burda wpnin androide gore daha stabil calistigini soylemis. s3 un wp8 kullandigini dusun, andoidli s3 u dusun sence hangi cihaz kalite ve stabil olur? biz s3 u degil sistemi elestirdigimiz icin mecburen arada s3 te kayniyor. yoksa s3 en iyi donanima sahip telefon ama androide de yuksek donanim sart oldugu icin bu donanim uygun gorulmus. wp de bu kadar yuksek donanima gerek yok fedakar bir sistem
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye


arkadas burda wpnin androide gore daha stabil calistigini soylemis. s3 un wp8 kullandigini dusun, andoidli s3 u dusun sence hangi cihaz kalite ve stabil olur? biz s3 u degil sistemi elestirdigimiz icin mecburen arada s3 te kayniyor. yoksa s3 en iyi donanima sahip telefon ama androide de yuksek donanim sart oldugu icin bu donanim uygun gorulmus. wp de bu kadar yuksek donanima gerek yok fedakar bir sistem

Tamam wp. sistemini gayet iyi biliyorum , benim demek istediğim devamlı bir karşılaştırma cabası içinde bu forumdaki arkadaşlar. Komik gelmeye başladı artık bu tarz ifadeler bana , o yüzden yazdım üstteki yazıyı. Lumia 920 yi bende sizler kadar net üzerinden takip ediyorum , evelAllah güzel cihaz ama elimdeki cihazında farkındayım ve alttan girer üsten çıkar lafına takıldım arkadasın ; o sebebten yazdım o yazıyı ;)
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Lumia 920 Elbette.
 
TheCower

TheCower

Üye
Sırf windows 8 için alırım lumiayı.
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
bence o listede one x de olmalıydı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
24
Görüntüleme
2K
Murat Alper
Bay H
Cevap
12
Görüntüleme
2K
KinG CrazY
Cevap
152
Görüntüleme
6K
papakudioflu


Üst Alt