İphone 4s vs samsung galaxy s3 vs htc one x

Sponsorlu Bağlantılar

ghostmans

Üye
    Konu Sahibi
İphone 4s vs samsung galaxy s3 vs htc one x
Bu forumda daha önce lumia 920 vs s3 diye bir konu açmıştım 920 ye gelen yorumlar çok iyidi almaya karar verdim fakat 2-3 telefoncuya gittim ve kesinlikle uzak durmamı söylediler defalarca servise gittiğini söylediler bu yüzden 920 yi almakta biraz daha beklemeye karar verdim şu an elimde 1000-1100 lira param var ya s3 sıfır alıcam (distrübötör garantili )yada bi yerden yurtiçi garantili bir htc onex ikinci el bulucam yada hala 8 ay garantisi devam eden yurtiçi kayıtlı bir iphone 4s yarına kadar karar vermem gerekiyor sonuçta cihaz satılabilir.Billiyorum böyle çok konu var ama herkes bilmem bunun şu özelliği var şunun şu özelliği var filan diye söyleyip durmuş Benim aradığım özellikler daha öncede belirttiğim gibi "facebook" "twitter" "tumblr" "instagram" ve "whatsapp" uygulamalrı benim işime yarıyor telefonda ne müzik dinlerim (mp3 player ım var) nede video izlerim benim kullanıcağım telefon en azından üniversitem bitene kadar yani 4 sene daha bu uygulamalrı hızlı ve donmadan çalıştırmasını istiyorum dediğim gibi öğrenci olduğum için sürekli telefon değiştirme gibi bi lüksüm yok.Birde şarjı bir gün yetsin yeter benim için ama bir günü çıkarsın mutlaka
 


partyhard

Üye
s3 ve 4s gayet akıcı çalışır ama onex için aynı şeyi söyleyemem.
 
sekajmer

sekajmer

Üye
Hız istemişsin sosyal ağlar kullanıyorum demişsin 920 den vaz geçmişsin :D biraz kalın ağır ama stabil virüstür donmadır yapmaz benim 820 yapmadı daha ^_^ wp8 li cihaz öneririm oyun program kurcalamak istiyorsan al s3 ^_^
 

ghostmans

Üye
    Konu Sahibi
Hız istemişsin sosyal ağlar kullanıyorum demişsin 920 den vaz geçmişsin :D biraz kalın ağır ama stabil virüstür donmadır yapmaz benim 820 yapmadı daha ^_^ wp8 li cihaz öneririm oyun program kurcalamak istiyorsan al s3 ^_^

Mesajdada dediğim gibi uygulamalar oturmadığı için çok sorun çıkarıyormuş windows phone store daki yorumlardada bunu gördüm belki wp çok stabil ve hızlı bir işletim sistemi fakat uygulamalar daha çok yeni bide sürekli arıza yapıyormuş 3 telefoncuya gittim üçüde tanıdık benim üçüde sattıkları lumia ları (özellikle 920 ) servise göderdiklerini söylüyorlar.Üniversiteyi bitirdikten sonra geçiceciğim telefon kesinlikle wp olucak ama şu an biraz uzak duruyorum bu telefonlara.
 

partyhard

Üye
Hız istemişsin sosyal ağlar kullanıyorum demişsin 920 den vaz geçmişsin :D biraz kalın ağır ama stabil virüstür donmadır yapmaz benim 820 yapmadı daha ^_^ wp8 li cihaz öneririm oyun program kurcalamak istiyorsan al s3 ^_^
abi wp de hangi sosyal ağ doğru düzgün çalışıyo bunu bana söylesene. microsoftun yaptığı b*ktan facebook, bildirim gelmeyen whatsapp foursquare diğerleride yok zaten. instagram vine tarzı şeyler
 
sekajmer

sekajmer

Üye
abi wp de hangi sosyal ağ doğru düzgün çalışıyo bunu bana söylesene. microsoftun yaptığı b*ktan facebook, bildirim gelmeyen whatsapp foursquare diğerleride yok zaten. instagram vine tarzı şeyler

bildirimler gayet düzgün geliyor Facebook uygulaması iyi değil tamam bir bildirim 3 kere gözüküyor ekranda hak veriyorum sana ama çok hızlı ve stabil en azından herkese android var herkeste Carl zeiss purewiew wp8 yok ^_^ tartışmaya gerek yok zaten arkadaş sonra geçecekmiş umarım gdr2 ile bu sorun düzelir :D
 

partyhard

Üye


bildirimler gayet düzgün geliyor Facebook uygulaması iyi değil tamam bir bildirim 3 kere gözüküyor ekranda hak veriyorum sana ama çok hızlı ve stabil en azından herkese android var herkeste Carl zeiss purewiew wp8 yok ^_^ tartışmaya gerek yok zaten arkadaş sonra geçecekmiş umarım gdr2 ile bu sorun düzelir :D
tartışmaya gerek yok ama carlz zeiss wp8 mi ahahhaha :D:D.:D. Arkadaşın gece fotoğrafıçısı olduğunu düşünmüyorum.
Hatta bi arkadaş bildirimler gelmediği için lumia 920 sini satmıştı,adı gökhandı heralde tam hatırlamıyorum. bana anlatma en yakın arkadaşımda l820 var whatsappdan bildirim gelmediği için wechat diye bişey kullanmak zorunda kalıyoruz.Nokianın cihazları güzel ama windows phone dan hiçbişey olmaz.
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
4s ve s3 derim ama ikisi arasinda dersen 4s cunku ikisi arasinda bende kaldim ikisinide denedim 4sten yana kullandim tercihimi hayirlisi olsun simdiden..
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Sosyal aglar uygulamalari cok iyi iosta sosyal aglar istemissin cunku.. Hiz istemissin iosun isletim sistemi olarak hizini cogumuz biliyoruz gayet stabil fanlik olmasin ama ben bunlarin icinden 4s derim
 

Benzer Konular

relax.tr
Cevap
2
Görüntüleme
710
relax.tr
adı lazım değil
Cevap
27
Görüntüleme
2K
key43
Cevap
15
Görüntüleme
900
mehmettech


Üst Alt