Telefon Seçimi İphone4s/Galaxy s3/Lumia 920

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Tamam wp. sistemini gayet iyi biliyorum , benim demek istediğim devamlı bir karşılaştırma cabası içinde bu forumdaki arkadaşlar. Komik gelmeye başladı artık bu tarz ifadeler bana , o yüzden yazdım üstteki yazıyı. Lumia 920 yi bende sizler kadar net üzerinden takip ediyorum , evelAllah güzel cihaz ama elimdeki cihazında farkındayım ve alttan girer üsten çıkar lafına takıldım arkadasın ; o sebebten yazdım o yazıyı ;)

e kardeşim gördük 512 mb ram 1.4 ghz tek çekirdekli işlemci ile lumia 900, galaxy s3 gibi hız canavarı bi telefonla yarışabiliyor. Buna göre 1gb ram 1.5 ghz çift çekirdekli s4 işlemciye sahip lumia 920 karşısında galaxy s3ün performansı belli değil mi sence de :hmmm
 


Nokiafanboy

Nokiafanboy

Üye
Lumia 920 diyorum başka da bişey demiyorum... :oke:
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye


e kardeşim gördük 512 mb ram 1.4 ghz tek çekirdekli işlemci ile lumia 900, galaxy s3 gibi hız canavarı bi telefonla yarışabiliyor. Buna göre 1gb ram 1.5 ghz çift çekirdekli s4 işlemciye sahip lumia 920 karşısında galaxy s3ün performansı belli değil mi sence de :hmmm

hayır belli değil! su anda gs3 u program yada oyun olarak zorlayacak bir şey varmı? Yok! Android sisteminde daha yeni , yeni çift çekirdek cihazları zorlayacak oyun veyahut uygulama çıkmışken ilerde senin o yere göğe sıgdıramadıgın çift çekirdekli cihazın dört çekirdekli işlemler wp. sistemi için yazıldığında ne yapacak? lumia 900 unde gs3 u ezdigini ben görmedim , önce wp. sistemine adam gibi android deki kadar program yazılsın ondan sonra kalkıp burda ahkam kesersiniz! Marketiniz en son baktığımda bir dünya ***** içerik doluydu %30 civarlarında diyebilirim.. Wp. sistemi için bu kadar fazla savunma yapmanızada gerek yok! microsoft ve nokia nın ilk çıkan lumia serisinde milleti nasıl yarı yolda bıraktığını hatırlıyorum ; ve sunuda belirtmeden edemeyeceğim nokia nın sitesine girdiğinizde lumia 920 nin dağıtılacağı ülkeler içinde Turkiye bulunmuyor! Kırizdeki Yunanistan bile var o listede ama Turkiye yok! İste savundugunuz firmalar......
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
hayır belli değil! su anda gs3 u program yada oyun olarak zorlayacak bir şey varmı? Yok! Android sisteminde daha yeni , yeni çift çekirdek cihazları zorlayacak oyun veyahut uygulama çıkmışken ilerde senin o yere göğe sıgdıramadıgın çift çekirdekli cihazın dört çekirdekli işlemler wp. sistemi için yazıldığında ne yapacak? lumia 900 unde gs3 u ezdigini ben görmedim , önce wp. sistemine adam gibi android deki kadar program yazılsın ondan sonra kalkıp burda ahkam kesersiniz! Marketiniz en son baktığımda bir dünya ***** içerik doluydu %30 civarlarında diyebilirim.. Wp. sistemi için bu kadar fazla savunma yapmanızada gerek yok! microsoft ve nokia nın ilk çıkan lumia serisinde milleti nasıl yarı yolda bıraktığını hatırlıyorum ; ve sunuda belirtmeden edemeyeceğim nokia nın sitesine girdiğinizde lumia 920 nin dağıtılacağı ülkeler içinde Turkiye bulunmuyor! Kırizdeki Yunanistan bile var o listede ama Turkiye yok! İste savundugunuz firmalar......

1. Xperia neo v de senin galaxy s3te açtığın oyunları açıyor.
2. Hız demek oyun uygulamada kasmama demenin yani sıra internet ve o uygulama oyunların açılış hızı ile belli olur.
3. Ben lumia 900 galaxy s3'ü "ezdi" demedim. "yarışabiliyor" dedim.
4. Merak etme marketi her geçen gün bi diğer günkine göre katlana katlana daha fazla gelişiyor.
5. Wp sistemini savunmamı gerektiren noktalar var; stabil, fazla donanım istemiyor, marketi her geçen gün gelişiyor.
6. Lumia 920'yi savunmamın da sebebi var;sağlam (nokia olduğu için şüphe bile duymuyorum), kamera performansı ve tasarım.
7. Nokia lumia 610, 710, 800 ve 900 telefonlarının nesini yarı yolda bırakmış? Şu an onlarada yeni güncellemeler ve yeni oyun-uygulamalar çıkıyor.
8. Laflarına dikkat et :tebessüm:
 
Jelly_Bean

Jelly_Bean

Üye
Wp8 e stabil diye geçinen arkadaşlar ilk önce jelly bean kullanın öyle yorun atın.
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye


aynen öyle diyorum,senin nexus'unda ne kadar ram farkı oldu jelly bean'dan sonra ?


- - - Eklendi - - -



tamam güncelleme veriyor fakat hangi uygulamaları hangi oyunları çıkartıyor ?

tek tek sayayımmi burada hangi oyun uygulamaları çıkardığını :D çıkıyor ışte :D


- - - Eklendi - - -

Wp8 e stabil diye geçinen arkadaşlar ilk önce jelly bean kullanın öyle yorun atın.

androide istediği kadar güncelleme gelsin hiçbir hali ile ne iOS ne de wp8 veya wp7 kadar stabil olamaz.
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye


1. Xperia neo v de senin galaxy s3te açtığın oyunları açıyor.
2. Hız demek oyun uygulamada kasmama demenin yani sıra internet ve o uygulama oyunların açılış hızı ile belli olur.
3. Ben lumia 900 galaxy s3'ü "ezdi" demedim. "yarışabiliyor" dedim.
4. Merak etme marketi her geçen gün bi diğer günkine göre katlana katlana daha fazla gelişiyor.
5. Wp sistemini savunmamı gerektiren noktalar var; stabil, fazla donanım istemiyor, marketi her geçen gün gelişiyor.
6. Lumia 920'yi savunmamın da sebebi var;sağlam (nokia olduğu için şüphe bile duymuyorum), kamera performansı ve tasarım.
7. Nokia lumia 610, 710, 800 ve 900 telefonlarının nesini yarı yolda bırakmış? Şu an onlarada yeni güncellemeler ve yeni oyun-uygulamalar çıkıyor.
8. Laflarına dikkat et :tebessüm:

hey maşallah madde , madde dizmissin birde kalkmış sonunda bana laflarına dikkat et diye saçma sapan bir lafla noktalamıssın yazını. Ben laflarıma herzaman dikkat ederim sen merak etme! Garip olan ise su ; 33 yasıma merdiven dayadım 2 çocuk sahibi adamım daha kimse bu yasıma kadar bana böyle bir cümle kurmadı! O dikkat etmem gereken lafıda keşke bir yazsaydında bende bir dahaki sefere kulanmazdım hiç olmazsa! ve xperia neo s3 un açtığı oyunların hepsini acıyor yazmışsınız peki s3 deki kadar akıcı bir şekilde nova 3 de oynanıyormu ?
 
  • Beğen
Tepkiler: sancaqbey42
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
hey maşallah madde , madde dizmissin birde kalkmış sonunda bana laflarına dikkat et diye saçma sapan bir lafla noktalamıssın yazını. Ben laflarıma herzaman dikkat ederim sen merak etme! Garip olan ise su ; 33 yasıma merdiven dayadım 2 çocuk sahibi adamım daha kimse bu yasıma kadar bana böyle bir cümle kurmadı! O dikkat etmem gereken lafıda keşke bir yazsaydında bende bir dahaki sefere kulanmazdım hiç olmazsa! ve xperia neo s3 un açtığı oyunların hepsini acıyor yazmışsınız peki s3 deki kadar akıcı bir şekilde nova 3 de oynanıyormu ?

saygısızlık ettiysem özür dilerim. Alıcı bir şekilde açıyor ama tabi s3 kadar olamaz.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
hey maşallah madde , madde dizmissin birde kalkmış sonunda bana laflarına dikkat et diye saçma sapan bir lafla noktalamıssın yazını. Ben laflarıma herzaman dikkat ederim sen merak etme! Garip olan ise su ; 33 yasıma merdiven dayadım 2 çocuk sahibi adamım daha kimse bu yasıma kadar bana böyle bir cümle kurmadı! O dikkat etmem gereken lafıda keşke bir yazsaydında bende bir dahaki sefere kulanmazdım hiç olmazsa! ve xperia neo s3 un açtığı oyunların hepsini acıyor yazmışsınız peki s3 deki kadar akıcı bir şekilde nova 3 de oynanıyormu ?

aynen ?
 
Türe

Türe

Üye
Bence Yeni iPhone u bekle cunku lumialarin devami gelecek 920 bir ra model gibi olabilir tipki 4s gibi
 
avcitalip

avcitalip

Üye
4s yinede benim için eskimiyecek :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
24
Görüntüleme
2K
Murat Alper
Bay H
Cevap
12
Görüntüleme
2K
KinG CrazY
Cevap
152
Görüntüleme
6K
papakudioflu


Üst Alt