MasteLaa
Üye
Elimden geçmeyen telefon yok
Yorum yapmak için kullanmak mı gerek ? Ben en az 200 telefon hakkında yorum yapmışımdır ama maximum 5 ini kullanmışımdır.Çoğu için bu kaide böyle gidiyor.

Elimden geçmeyen telefon yok
Yorum yapmak için kullanmak mı gerek ? Ben en az 200 telefon hakkında yorum yapmışımdır ama maximum 5 ini kullanmışımdır.Çoğu için bu kaide böyle gidiyor.


Geçer değilde ezer öylemi,büyük konuşmamak gerek,bir laf vardır hani,başkasının yumruğunu yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanarmış iş ona benzemesininternet hızysa iphone 5 ezer

Elimden geçmeyen telefon yok![]()
huawei İdeos X5 - iphone 5 - lumia 920 - Sony Yuga ?Geçer değilde ezer öylemi,büyük konuşmamak gerek,bir laf vardır hani,başkasının yumruğunu yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanarmış iş ona benzemesin![]()
Şuan lumia920 ye rakip olabilecek tek cihaz İphone5(kalite açısından)
one x
- - - Eklendi - - -
ip5 ile çivi çakabilirmisin ? yada l920 ile ?

one x
- - - Eklendi - - -
ip5 ile çivi çakabilirmisin ? yada l920 ile ?
k:Lumia 920 de sokaktan cafeden ve şehirden ilham aldı![]()
![]()

lumia 920 satın aldım umduğumu vermedi note 2 al ben büyük diye almadım![]()
lumia 920 satın aldım umduğumu vermedi note 2 al ben büyük diye almadım![]()

Hadi ya.inceleme yaparmisin?
ne bekliyordunuz ki l920'den kendinizi kandırmayın yahu
- - - Eklendi - - -
neyi iyi bir s3'ten,note 2'den,4s'ten ??
Ben iyi demedim ki Talip.inceleme yaparmisin dedim.yani bence de s3,note2 kat kat daha iyi ama merak ettim sadece.cok abartildi su l920
kesinlikle,neyi iyi yahu bir one x ten v.s 
kesinlikle,neyi iyi yahu bir one x ten v.s
![]()
)nokia fanı oldugu icin alacak.
