s3 un donanimi okadar iyi degilki s2 nin ocli parcalari ama cok iyi calisiyi
Daha geçen gün exynos şöyle iyi mali böyle eziyor diyen sen değil misin kardeşim? Komik oluyorsun cidden,4 çekirdek işlemci 1 gb rame çok iyi değil ki dedin tebrik ediyorum seni 
benim dediğim exynos piyasada var mı ? bi bak bakalım. suan s3ün parcaları s2 nin oc lenmiş hali
Daha geçen gün exynos şöyle iyi mali böyle eziyor diyen sen değil misin kardeşim? Komik oluyorsun cidden,4 çekirdek işlemci 1 gb rame çok iyi değil ki dedin tebrik ediyorum seni
![]()
Iyice battin. S3 parasini haketmeyen ve yeterli oerformans veremeyen bir cihaz neyin kafası?benim dediğim exynos piyasada var mı ? bi bak bakalım. suan s3ün parcaları s2 nin oc lenmiş hali
parasının hakkını veriyo açıklayım. benim bahsettiğim ve konusunu açtığım exynos 5 yani piyasada yok birtek chrome mu öyle bişeyde kullanıldı en yakın takipcisi atom ve a6 yı 3 e katladı. Nasıl becerdiler bilmiyorum ama s2 nin malisine biseyler yapıp s3 de verdiler ve 2katı performans veriyo
Iyice battin. S3 parasini haketmeyen ve yeterli oerformans veremeyen bir cihaz neyin kafası?
parasının hakkını veriyo açıklayım. benim bahsettiğim ve konusunu açtığım exynos 5 yani piyasada yok birtek chrome mu öyle bişeyde kullanıldı en yakın takipcisi atom ve a6 yı 3 e katladı. Nasıl becerdiler bilmiyorum ama s2 nin malisine biseyler yapıp s3 de verdiler ve 2katı performans veriyo
Sanki android, 512 mb ram 1 ghz hız ile çok iyi çalışıyor.
Test edersin ama sen yinede birşeyler bulursun yerecek..

arkadaş şu onexin fotoğraf çekimi dışındaki + larını bi ben mi göremiyorum s3 le ne zaman karşılaştırsam geride kalıyo al sana youtubeun en güvenilir teknoloji kanalıS3 de 4. Nesil var. Senin bahsettiğin 5. Nesil. Ayrica s3 yerine one x alınır.
driveri yap sıkıntı ortadan kalkarThd oyunlari tam kalite ac göreyim
3 telefondan Note 2 biraz daha üstün gibi duruyor.Lumia daha türkiyeye gelmediği için pek fikir sahibi değilim.Konuyu açan kişiye söylemek istiyorum alma düşünceniz yoksa,böyle konulara da gerek yok çünkü; karşılaştırma konuların da sonlar da yada başlarda sorun çıkar zaten açtığınız konu yanlış neden mi diyeceksiniz? İki tane android ve 1 tane w.m. bu taraflı bir karışlaştırma olur.1 tane w.m. 1 tane and. deseydiniz tamam derdim ama konu böyle olduğundan çok sorun çıkar.
Siz android'e gönülden bağlı olabilirsiniz,fikrinizdir saygı duyarım ama karşıt görüş yapıp,savunmaya geçen kişilerde olacağından,onlarda çıkar çünkü;sizin düşünceniz size güzeldir.Böyleliklede konu uçar gider.Aslında bunu sadece size söylemiyorum,bu tür konu açanlarada kulağında küpe olması lazım.Sorun çıkacağını önemsemeden konu açmak hoş olmaz.
Konuyla ilgili bir şey demek istemiyorum zaten bu konuda ki son cevabım bu olur,bundan 2-3 sayfa sonra konu kapanmış olacakDediğim gibi taraflı bir konu
![]()
bu ikisi arasında baya anlam farkı oluyor bakış açınıza göre lütfen konuları eleştirmeden önce konu içeriğine bakarak yazınız , ıphone ve samsung yıllardır kiyaslanıyor bunlar normalde nokıa ile samsungu kiyaslamak mı anormal anlamadım
Aynen. Defalarca lumia 900 vs s3 videosunu gösterdim. Hala s3 daha iyi diyor.
- - - Eklendi - - -
Karşındaki senden yaşça büyük uslübunu düzeltmelisin.
Neov yani ics ile kasım kasım kasan telefondan bahsediyoruz değil mi?
Neo v ics çıktığın direkt geçtim daha kaastığını görmedim neye kasıyor diyorsunuz benim telefonda kasma ve ya herhangi bir hata ile karsılasmadım
- - - Eklendi - - -
Bir telefonda 4 çekirdek olması ramin 1 , 2 fln olması o telefonun çok hızlı olduğunu göstermez , ps dada işlemci var ve onun işlemci rami ekran kartı gibi donanımlarını detaylı olarak yazsak bu dandik şey bunları nasıl açıyor , açıyor çunku ona uygun yazılım yapılmış w98 w7 arasında ki donanım desteğine bakarsak ooo
lumia 920 bence kamerası ve wp8 in stabilliği, toplu görünümlü oluşu hoşuma gidiyor ayrıca NOKİA
