Telefon Tavsiyesi S3 , NOTE II , Lumia 920 sizce hangisi ?

Sponsorlu Bağlantılar

zappinger

Üye
s3 un donanimi okadar iyi degilki s2 nin ocli parcalari ama cok iyi calisiyi
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
s3 un donanimi okadar iyi degilki s2 nin ocli parcalari ama cok iyi calisiyi

:zuhaha: Daha geçen gün exynos şöyle iyi mali böyle eziyor diyen sen değil misin kardeşim? Komik oluyorsun cidden,4 çekirdek işlemci 1 gb rame çok iyi değil ki dedin tebrik ediyorum seni :alkis
 
aleranol

aleranol

Üye
Elimde not2 var ve sacma bir tartisma. Not2 benimgibi bilgisayar niyetine alanlar icin uygun. Ayrica s3 deki kasmalarin hicbiriside mevcut degil. Telefon segmentinin en iyisi bence lumiadir. Not2 zaten herAman cepten cikarilmiyor. Ama lumia boyutu uygunlugu performasi ve diger tum ozellikleri ile katiksiz en iyi telefondur. S3 iyi degil haberiniz olsun.
 

zappinger

Üye


:zuhaha: Daha geçen gün exynos şöyle iyi mali böyle eziyor diyen sen değil misin kardeşim? Komik oluyorsun cidden,4 çekirdek işlemci 1 gb rame çok iyi değil ki dedin tebrik ediyorum seni :alkis
benim dediğim exynos piyasada var mı ? bi bak bakalım. suan s3ün parcaları s2 nin oc lenmiş hali
 
aleranol

aleranol

Üye
benim dediğim exynos piyasada var mı ? bi bak bakalım. suan s3ün parcaları s2 nin oc lenmiş hali
Iyice battin. S3 parasini haketmeyen ve yeterli oerformans veremeyen bir cihaz neyin kafası?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
birbirinize saygi sinirlarini aşmadan konuyu anlamsiz tartişmalara getirmeden seviyeli bir şekilde devam edelim lutfen.
 

zappinger

Üye

Iyice battin. S3 parasini haketmeyen ve yeterli oerformans veremeyen bir cihaz neyin kafası?
parasının hakkını veriyo açıklayım. benim bahsettiğim ve konusunu açtığım exynos 5 yani piyasada yok birtek chrome mu öyle bişeyde kullanıldı en yakın takipcisi atom ve a6 yı 3 e katladı. Nasıl becerdiler bilmiyorum ama s2 nin malisine biseyler yapıp s3 de verdiler ve 2katı performans veriyo
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
parasının hakkını veriyo açıklayım. benim bahsettiğim ve konusunu açtığım exynos 5 yani piyasada yok birtek chrome mu öyle bişeyde kullanıldı en yakın takipcisi atom ve a6 yı 3 e katladı. Nasıl becerdiler bilmiyorum ama s2 nin malisine biseyler yapıp s3 de verdiler ve 2katı performans veriyo

gpu yu değil işlemciyi tartışıyoruz burada s2 işlemcisiyle s3 işlemcisi aynı mı? Chromebookla cep telefonunu kıyaslamak son derece yersiz ona bakarsak yeni nesil ipadde benchlerde alayını eziyor.
 

zappinger

Üye
yeni nesil değil bir sonraki çıktı o gayet sağlam yani
 
aleranol

aleranol

Üye
S3 de 4. Nesil var. Senin bahsettiğin 5. Nesil. Ayrica s3 yerine one x alınır.
 

zappinger

Üye
S3 de 4. Nesil var. Senin bahsettiğin 5. Nesil. Ayrica s3 yerine one x alınır.
arkadaş şu onexin fotoğraf çekimi dışındaki + larını bi ben mi göremiyorum s3 le ne zaman karşılaştırsam geride kalıyo al sana youtubeun en güvenilir teknoloji kanalı
 
aleranol

aleranol

Üye
Thd oyunlari tam kalite ac göreyim
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
S III zaten One X'ten daha iyi bi cihaz.Bi yanda S III diğer yanda 40 nm teknolojiyle üretilmiş daha çok ısınan ve daha çabuk şarj yiyen bi cihaz var.Satış rakamları,başarıları gösteriyor hangisinin iyi olduğunu :) 3 telefondan Note 2 biraz daha üstün gibi duruyor.Lumia daha türkiyeye gelmediği için pek fikir sahibi değilim.
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu açan kişiye söylemek istiyorum alma düşünceniz yoksa,böyle konulara da gerek yok çünkü; karşılaştırma konuların da sonlar da yada başlarda sorun çıkar zaten açtığınız konu yanlış neden mi diyeceksiniz? İki tane android ve 1 tane w.m. bu taraflı bir karışlaştırma olur.1 tane w.m. 1 tane and. deseydiniz tamam derdim ama konu böyle olduğundan çok sorun çıkar.
Siz android'e gönülden bağlı olabilirsiniz,fikrinizdir saygı duyarım ama karşıt görüş yapıp,savunmaya geçen kişilerde olacağından,onlarda çıkar çünkü;sizin düşünceniz size güzeldir.Böyleliklede konu uçar gider.Aslında bunu sadece size söylemiyorum,bu tür konu açanlarada kulağında küpe olması lazım.Sorun çıkacağını önemsemeden konu açmak hoş olmaz.
Konuyla ilgili bir şey demek istemiyorum zaten bu konuda ki son cevabım bu olur,bundan 2-3 sayfa sonra konu kapanmış olacak:) Dediğim gibi taraflı bir konu:oke:

zaten ben özellikle söyledim androidçi gibi tabirlere gerek yok diye keşke sende bunu yazmadan önce yazdıklarımı okuyup bunu yazsaydın , ben androidçi veya wp cu değilim kıyaslama sokma nedenimde belli işletim sistemini için açmadım ben bu konuyu şuan en çok kıyaslanan butun siteler bu telefon modelleri olduğu için böyle bir konu açtım . Burda herkes fikrini yazıyor karışmayada gerek yok ben android kullanıyorum evet kesinlikle androidçi değilim şuana kadar nokia kullandım hep eğer dendiği kadar güzel olursada lumia alma niyetindeyim he aman aman beklenti olmazsada note ıı alırım ama android veya w8 olduğu için almıyorum bunları ,
ben zaten önerceğiniz modeli nedeni ile yazın dedim bana bu teli önerin demedim :) bu ikisi arasında baya anlam farkı oluyor bakış açınıza göre lütfen konuları eleştirmeden önce konu içeriğine bakarak yazınız , ıphone ve samsung yıllardır kiyaslanıyor bunlar normalde nokıa ile samsungu kiyaslamak mı anormal anlamadım

- - - Eklendi - - -


Aynen. Defalarca lumia 900 vs s3 videosunu gösterdim. Hala s3 daha iyi diyor. :ehe


- - - Eklendi - - -

Karşındaki senden yaşça büyük uslübunu düzeltmelisin.
Neov yani ics ile kasım kasım kasan telefondan bahsediyoruz değil mi?

Neo v ics çıktığın direkt geçtim daha kaastığını görmedim neye kasıyor diyorsunuz benim telefonda kasma ve ya herhangi bir hata ile karsılasmadım

- - - Eklendi - - -

Bir telefonda 4 çekirdek olması ramin 1 , 2 fln olması o telefonun çok hızlı olduğunu göstermez , ps dada işlemci var ve onun işlemci rami ekran kartı gibi donanımlarını detaylı olarak yazsak bu dandik şey bunları nasıl açıyor , açıyor çunku ona uygun yazılım yapılmış w98 w7 arasında ki donanım desteğine bakarsak ooo
 
pirenuri

pirenuri

Üye
lumia 920 bence kamerası ve wp8 in stabilliği, toplu görünümlü oluşu hoşuma gidiyor ayrıca NOKİA
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
lumia 920 bence kamerası ve wp8 in stabilliği, toplu görünümlü oluşu hoşuma gidiyor ayrıca NOKİA

Bu yoruma taraflı demek zor çunku kendince bir neden yazmıs ben konu basında zaten böyle yorum yapılması için rica ettim . maxirabit umarım anlabilirsin
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
Lumia 920 veya 820
 
Placebo-

Placebo-

Üye
28 ceza puanı vardı, sonra neden sıfırlandı anlamadım. :)
 

Benzer Konular

efsane_6868
Cevap
2
Görüntüleme
622
BLasTeaR
Cevap
6
Görüntüleme
533
Mesut Aktaş
Cevap
6
Görüntüleme
583
reflex
TeAmo42
Cevap
76
Görüntüleme
4K
wpfurkan


Üst Alt