Telefon Tavsiyesi S3 , NOTE II , Lumia 920 sizce hangisi ?

Sponsorlu Bağlantılar



Placebo-

Placebo-

Üye
Telefona rom atmamak kullanici hatasidir:oke:

Allahtan benim sıkıntım öyle bi sıkıntım yoktu android kullanırken. :ehe
Ama bu yanını kabul etmek lazım; rom olmadan android biraz kullanışsız. :)
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Telefona rom atmamak kullanici hatasidir:oke:
yalnız böyle düşünmek çok yanlış, her 3. şahıs bu mevzularda bilgili, donanımlı olacak diye bişey yok kimi telefonu bızdıklamayı sevmiyor uğraşacak zamanı da olmuyor sistemin kullanıcıya bişey bırakmaması lazım.
 
Türe

Türe

Üye


Allahtan benim sıkıntım öyle bi sıkıntım yoktu android kullanırken. :ehe
Ama bu yanını kabul etmek lazım; rom olmadan android biraz kullanışsız. :)

4.1.2&Project Butter diyorum tekrar susuyorum.. |-)
 

Kerim.336

Üye

yalnız böyle düşünmek çok yanlış, her 3. şahıs bu mevzularda bilgili, donanımlı olacak diye bişey yok kimi telefonu bızdıklamayı sevmiyor uğraşacak zamanı da olmuyor sistemin kullanıcıya bişey bırakmaması lazım.
Dogru haklisin:):oke:

- - - Eklendi - - -



Allahtan benim sıkıntım öyle bi sıkıntım yoktu android kullanırken. :ehe
Ama bu yanını kabul etmek lazım; rom olmadan android biraz kullanışsız. :)
Telefona ve kullaniciya gore degisir.
 
PriZm

PriZm

Üye
Hayir senin ki telefonu rootsuz kullanmak kullanici hatasiydi:ehe

Hayır o lafı da sonra dedim hatta bundan aylar öncesinde açılan bir S3 custom rom atma diye bir konudaydı :ehe

Telif hakkı var 2 sözünde ona göre :p

Send With My Legend Galaxy S Using Forum Runner :zzz:
 

Kerim.336

Üye


Hayır o lafı da sonra dedim hatta bundan aylar öncesinde açılan bir S3 custom rom atma diye bir konudaydı :ehe

Telif hakkı var 2 sözünde ona göre :p

Send With My Legend Galaxy S Using Forum Runner :zzz:

Onu gormedim ben.ben benim dedigimi gordum:ehe neyse temel olarak laf senin:(:D
 
Uruloki

Uruloki

Üye
-Kamera
-Hız (Stabilite. S3'e göre oldukça fazla hemde. :) Uygulamaların açılış ve yüklenişi 2 sn geçmiyor.)
-Çekirdek değişimi sonrasında bir dahaki çekirdek değişimine kadarki bütün güncellemeleri alabilecek olması.
-Kısıtlanan şeylerin aynı android taki gibirom ile düzeltilebilmesi.
-Kablosuz şarj bana göre değil ama bazılarına göre bir artı.
- Hızla gelişen bir mağazası olması ve arkasındz microsoft olması
- Wp 7 deki zune olayından kurtulmuş olması. Yani pc'ye direkt bağlanabilmesi.
-Yine wp 7 den farklı olarak bluetooth sınırının ortadan kalkması..

Htc 8x ile l920 nin donanımı aynı htc 8x browsermark dan 56bin puan alıyor valla süper stabilite bu çünkü androidde aynı donanima sahip cihaz 100bin puanı geçiyor ayrıca o kadar xda da gezdim bir tane custom rom göremedim ki wp7 icin yapılan custom rom ları da biliyorum custom rom bile değiller resmen

HTC EndeavorU
 
Placebo-

Placebo-

Üye


Htc 8x ile l920 nin donanımı aynı htc 8x browsermark dan 56bin puan alıyor valla süper stabilite bu çünkü androidde aynı donanima sahip cihaz 100bin puanı geçiyor ayrıca o kadar xda da gezdim bir tane custom rom göremedim ki wp7 icin yapılan custom rom ları da biliyorum custom rom bile değiller resmen

HTC EndeavorU

Düşüncelerini belirtmeden önce bir inceleme yapsaydın. Lumia testlerden daha yüksek alıyor. İşlemci hızı htc'nin gösterdiği gibi değil çünkü. Rom'lar zamanla gelişir arkadaşım. Doğru dürüst wp kullanan yoktu. Şimdi göreceğiz birde. :)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Al izle süper hızlı dediğin cihaz sadece sistemin java desteğini ölçen bir testte gecebiliyor browsermark da ise tikaniyor ayıp valla ayıp ama doğru bu hizla size göre uçuyor kaçıyor yakalanmiyor hee ayrica hiz gormek istersen bi n9 incelemlerine bak derim ;)



HTC EndeavorU
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Canım bak buson yorumum. Cep telefonu genel bölümündeki s3 vs lumia karşılaştırma videosu var gel izle.
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Kısacası mikrosoft olmasa ne windows olurdu ne nede lumia bunların toplam gùcü mikrosoft windowsa dayanıyor olay bu
 
  • Beğen
Tepkiler: ayran3883 ve bayram yazıcı
bilaldemir34

bilaldemir34

Üye
Su nokia fanlari beni hep gulduruyor note 2 yi ya hic tanimamislar ya da biz gulelim diye soyluyorlar arkadaslar nokia devri kapandi
 
bayram yazıcı

bayram yazıcı

Üye
Sen Öyle San Yakında Androidciler de wp nokıa ya Geçecekler :P: Android ve ios un durumu bu olacak :aman2::pro: anca kacacak yer arayacak :bangin::sukur:
 
  • Beğen
Tepkiler: ayran3883

Kerim.336

Üye
Sen Öyle San Yakında Androidciler de wp nokıa ya Geçecekler :P: Android ve ios un durumu bu olacak :aman2::pro: anca kacacak yer arayacak :bangin::sukur:

Hi hi evet kesin geceriz wp'ye:ahlumia alacagima s3 veya note2 alirim.bin kat daha iyi benim icin.
 
  • Beğen
Tepkiler: seytan_avcisi
bilaldemir34

bilaldemir34

Üye
Hi hi evet kesin geceriz wp'ye:ahlumia alacagima s3 veya note2 alirim.bin kat daha iyi benim icin.

Arkadas dogru dedi yeni bi tel cikti sizin gibi fanlar da hemen atladi
Unutma insan gormek istedigini gorur ve sen de aynen o durumdasin o paraya note 2 alirim
Ben sana bunu inandirmak zorunda degilim ben sadece sana dogruyu gormeni sagliyorum
 

Benzer Konular

efsane_6868
Cevap
2
Görüntüleme
634
BLasTeaR
Cevap
6
Görüntüleme
533
Mesut Aktaş
Cevap
6
Görüntüleme
583
reflex
TeAmo42
Cevap
76
Görüntüleme
4K
wpfurkan


Üst Alt