Telefon Tavsiyesi S3 , NOTE II , Lumia 920 sizce hangisi ?

Sponsorlu Bağlantılar

avcitalip

avcitalip

Üye


Kendi bile s3 de sorun var diyor beni oraya yönlendiriyor nasıl bir fanliksa artık düşünemiyorum

sorun işi aslında birazda kullanıcı ile alakalı mesela millet 5800'lar ilk çıktığında çok sorunlu almayın dokunmatik gidiyor şu oluyor bu oluyor diyordu fakat benim 5800'ımda bunların hiçbirisi yoktu ondan sonra C6-01 almıştım onda da bir takım sorunlar var deniliyordu fakat hiçbir sorunu yoktu s2 için okadar sorun gösterildi yok ekran yanıyormuş dokunmatik bozuluyormuş falan filan benim s2'mde bunların hiçbirisi yoktu

güzel kullandıktan sonra hiçbir sorun olmaz bence :evet: anca kronik bir sorun olabilir buda garantide onarılır ki ben hiçbir sorunla karşılaşmadım genelde kullanıcı hatası oluyorlar :oke:
 


Kerim.336

Üye


Kendi bile s3 de sorun var diyor beni oraya yönlendiriyor nasıl bir fanliksa artık düşünemiyorum
Ne desen anlamiyolar.ben ugrasmiyorum artik.ne abarttilar ya.onceden de lumia900e ayni seyi yaptilar.simdi yuzune bakan yok.

- - - Eklendi - - -



sorun işi aslında birazda kullanıcı ile alakalı mesela millet 5800'lar ilk çıktığında çok sorunlu almayın dokunmatik gidiyor şu oluyor bu oluyor diyordu fakat benim 5800'ımda bunların hiçbirisi yoktu ondan sonra C6-01 almıştım onda da bir takım sorunlar var deniliyordu fakat hiçbir sorunu yoktu s2 için okadar sorun gösterildi yok ekran yanıyormuş dokunmatik bozuluyormuş falan filan benim s2'mde bunların hiçbirisi yoktu

güzel kullandıktan sonra hiçbir sorun olmaz bence :evet: anca kronik bir sorun olabilir buda garantide onarılır ki ben hiçbir sorunla karşılaşmadım genelde kullanıcı hatası oluyorlar :oke:

Katiliyorum benim galaxy w ninde yok ahizesinden ses az geliyomus,yok hep reset atiyomus kendi kendine gibi seyler var internette fakat sukur boyle seyler yok.ve cogu kisinin wonder inda bunlar yok
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Katiliyorum benim galaxy w ninde yok ahizesinden ses az geliyomus,yok hep reset atiyomus kendi kendine gibi seyler var internette fakat sukur boyle seyler yok.ve cogu kisinin wonder inda bunlar yok

aynen öyle,hor kullanmıyacaksın :evet: kullanıma bağlı :)
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Cihazı aldıktan sonra fikrimi belirteyim. Yine lumia 920 :)
 
somurtukk

somurtukk

Üye
:turkiye:
 
bilaldemir34

bilaldemir34

Üye
Fanligin boylesi gorulmedi :D
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
:turkiye:
 
  • Beğen
Tepkiler: bayram yazıcı
oktaygezgin

oktaygezgin

Üye
arkadaslar note 2 ile lumia 920 yi kiyaslanmaz bile biri bitik bir telefon digeri marketi ile ekrani ile internet icin on numara forever samsung note 2
 
avcitalip

avcitalip

Üye
arkadaslar note 2 ile lumia 920 yi kiyaslanmaz bile biri bitik bir telefon digeri marketi ile ekrani ile internet icin on numara forever samsung note 2

l920 bence okadar aşağılanacak bir telefon değil marketi hariç bana göre herşeyi mükemmel :ehe
 
rapman

rapman

Üye
şu kıyaslanamaz vs diyen yaksın kendisini de gerisi mühim değil.
 
alenkolik

alenkolik

Üye


Lumianın ekmek yemeye ihtiyacı yok doğuştak karnı tok geliyor.Nokia bu kez Canavar gibi cihaz yaptı.Sırf adı çıktı diye bu cihazı kötülemeyin.Koyu android sayfaları bile Lumianın üstünlüğünü kabul etti.

Allah allah. Tam tersi olmasın. Hangi manyakmis bunu kabul eden. Tamam atıyorsan da biraz saglam at. Karşına aldigin telefon note2. Tek gecerim. Lumianin gercekten kirk firin ekmek yemesi lazim. Canavarmis. Çift cekirdeklemi 1gb ram lami canavar oluyor? Bi kere lumia note2 nin kulvarunda bile degil. Heryer note2 yi iphone5 le karsilastirirken.
 

jetpackjoyride

Üye
S3 ile belki kiyaslanabilir ama ip5 ve note2 ile asla. Note2 gercekten cok daha iyi
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Tabiki note2:aha:
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Eğer kamera çok önemli değilse note ll daha iyidir.
 

Benzer Konular

efsane_6868
Cevap
2
Görüntüleme
634
BLasTeaR
Cevap
6
Görüntüleme
533
Mesut Aktaş
Cevap
6
Görüntüleme
583
reflex
TeAmo42
Cevap
76
Görüntüleme
4K
wpfurkan


Üst Alt