avcitalip
Üye
Kendi bile s3 de sorun var diyor beni oraya yönlendiriyor nasıl bir fanliksa artık düşünemiyorum
sorun işi aslında birazda kullanıcı ile alakalı mesela millet 5800'lar ilk çıktığında çok sorunlu almayın dokunmatik gidiyor şu oluyor bu oluyor diyordu fakat benim 5800'ımda bunların hiçbirisi yoktu ondan sonra C6-01 almıştım onda da bir takım sorunlar var deniliyordu fakat hiçbir sorunu yoktu s2 için okadar sorun gösterildi yok ekran yanıyormuş dokunmatik bozuluyormuş falan filan benim s2'mde bunların hiçbirisi yoktu
güzel kullandıktan sonra hiçbir sorun olmaz bence
anca kronik bir sorun olabilir buda garantide onarılır ki ben hiçbir sorunla karşılaşmadım genelde kullanıcı hatası oluyorlar 







