Nokıa kötülemek zaten saçma olur herkes 3310 gibi efsane telefonu illaki kullanmıstır ve ya görmüştür bunu yapan nokıa ile şimdikinin farkı yok , sadece biraz geri kaldı teknolojiye direkt olarak ayak uyduramadı onun için sıkıntı oldu yani sakın nokia dandik yok bilmemne yok kalitesiz demeyin o konuda samsung çöpe gider , belki donanım olarak samsung note 2 illaki superdir benim aklımdada zaten note 2 daha agırlıklı ama bunu lumia yıyı gordukten sonra karar vermek gerek , lütfen firmaları kötülerken duygularınıza göre değilde mantıgınıza göre yorum yapın bu konuyu firmalara hakaret olsun ve ya firma kıyaslamak için açmadım , android kullanıcısıyım bunuda belirtiyim sırf nokıa veya baska firmayı savunmuyorum ama yinede kimseye kendimiz göre duygusal düşüncelerle yanıltmayalım ki "lumia ne dilk kez duydum" diyenler bile sırf su yorumlar yuzunden kulakdan dolma bilgilerle hem kendini hem etrafını yanıltcak böyle şeylerede gerek yok aklı olan gözü olan araştıran bir insan kendisi hangisi daha kaliteli veya hangisi kalitesiz anlayabilir.