TeAmo42
Üye
Note 3'ü verip Lumia 1520 alınır mı?
Arkadaşlar tam 1,5 sene önce lumia 920 kullanıcısiydm. Daha sonra hep Android model aldım lumia hoşuma gitmedi. Android alıp her proğramı kurdum rom, root yaptım ama artık sıktı o tür işler. Note 3 üm var.
Telefondan beklentilerim. Mobil veri sürekli açık sosyal ağlar. Kamera, müzik ve uzun şarj süresi istiorum.
Bir arkadaşım takas teklif etti ikimizin cihazı da 4 aylık bana nokia 1520 verecek ve üzerine 250 tl de nakit verecek. Oyun oynayan birisi değilim. Sizce değişmeye değer mi beklediğim özelliklere göre? İki telefon da ciziksiz temiz garantili cihazlar. Yorumlar için şimdiden teşekkürler
Telefondan beklentilerim. Mobil veri sürekli açık sosyal ağlar. Kamera, müzik ve uzun şarj süresi istiorum.
Bir arkadaşım takas teklif etti ikimizin cihazı da 4 aylık bana nokia 1520 verecek ve üzerine 250 tl de nakit verecek. Oyun oynayan birisi değilim. Sizce değişmeye değer mi beklediğim özelliklere göre? İki telefon da ciziksiz temiz garantili cihazlar. Yorumlar için şimdiden teşekkürler

ufak bi 1020 kullandim bu olmamis dedim 