Telefon Tavsiyesi Note 3'ü verip Lumia 1520 alınır mı?

Sponsorlu Bağlantılar

TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Note 3'ü verip Lumia 1520 alınır mı?
Arkadaşlar tam 1,5 sene önce lumia 920 kullanıcısiydm. Daha sonra hep Android model aldım lumia hoşuma gitmedi. Android alıp her proğramı kurdum rom, root yaptım ama artık sıktı o tür işler. Note 3 üm var.
Telefondan beklentilerim. Mobil veri sürekli açık sosyal ağlar. Kamera, müzik ve uzun şarj süresi istiorum.
Bir arkadaşım takas teklif etti ikimizin cihazı da 4 aylık bana nokia 1520 verecek ve üzerine 250 tl de nakit verecek. Oyun oynayan birisi değilim. Sizce değişmeye değer mi beklediğim özelliklere göre? İki telefon da ciziksiz temiz garantili cihazlar. Yorumlar için şimdiden teşekkürler
 


Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
Bence mantıklı takas.
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42
elmacıadam

elmacıadam

Üye
Mantıklı, iyi olur:)
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
bence yapma geçbidirim ve uygulamalar sıkıntılı
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl yani sıkıntılı derken?
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
androiddeki gibi uyumlu bildirimleri anında almıyor geç geliyor ve birçok uygulama program eksik
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
O sıkıntılar giderildi diye biliyorum. Sonuçta o kadar gelişti hala aynı sorunlar devam ediyor mu
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
Bence de alma. Çöp halen benim gözümde lumia'lar.Hem yeni android sürümü ile android'in nereye gideceği de belli değil. Ne kadar fark daha açacak 5000 yeni api ile bilinmez.
 

MaxipmaN

Üye
çözülmedi daha iki gün önce dertlilerdi bölümdekiler
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Sanırım takas iyi olmaz o zaman benim için
 
  • Beğen
Tepkiler: Tr_SERGEN
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
Bence biraz daha bekleyebilirsin. Android 5.0 gelsin, dene ve gör derim. Sonra pişman olma.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Kesinlikle takas etme...
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Hayır olamaz wp battı ms yattı android kendine V5 ile güç kattı ve cok sattı .
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Genelde herkes olumsuz konuşmuş. Sanırım daha erken Windows için
 
avast

avast

Üye
Baya erken bende dusunuyodum yoksa bi ara :D ufak bi 1020 kullandim bu olmamis dedim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Ama benim amacım kamera amaçlı yine de alsak 2-3 ay takılsam elimde patlar mi bilmiyorum :) kamera konusunda cihaz sonuçta çok iyi
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Size birsey diyeyim android L size eski birseyi hatırlattı mi ilk defa tamam şimdi onun yerini tuttu dedim artık hayal bitti . N9 daki sistem
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Note 3 ün o güncellemeyi almasına daha çok var diye düşünüyorum ama
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Inan durumum yok eğer bütçe iyi olsa note 3 arardim smapdragonlu ama 2gb lik note 2 suan fazla bile
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
İşte bendeki note 3 tr versiyonu exynos lu sistem. Buda bir süre sonra kasmalar yapıyor. Windows daki stabilite yüzünden almak istiyorum. Birde note 3 den gerçekten sıkıldım. Öyle Android i eskisi gibi kullanmıyorum. Facebook ınstagram ve Whatsapp dan başka birşey yok
 

Benzer Konular

ponçikEnişte
Cevap
3
Görüntüleme
891
Mesut Aktaş
Cevap
38
Görüntüleme
2K
suyunsesi
OnurAslanhan
Cevap
8
Görüntüleme
1K
Kaworu Nagisa


Üst Alt