yanlis bilgi vermenin cezasi olmasi lazim forum kurallarinda
çocuk musun nesin bilmiyorum ancak senin foruma girmen hata , note 2 şuan stabil ya peki htc j butterfly yayıldığında , sony yuga çıktığında sen hayla stabil kalcağına inanıyormusun ? Bir kere mantık hatan olduğu belli One x+ en basit örneği gameloft oyunları kasıyor neden donanımı kötü dimi hadi bunuda iddaa eder misin ? Bak koçum ilk önce araştır hayatın kadar örneğini gördük.
- - - Eklendi - - -
Karsilastirma bölümünde lumiayi bide i5 le karsilastirmislar ve de lumianin onde oldugunu soyleyen olmus. Butun bunlar nokianin ezilmislik psikolojisinden kaynaklaniyor. Kaybettigi prestijini boyle yersiz ve haddi olmayan karsilastirmalarla kazanmaya çalışıyor ama bu iş icin karsisina aldigi cihazlarin ne oldugunu ozumseyememis. Rakibinin gucunu bilmeden kulaktan dolma bilgilerle atip tutarsan komik duruma dusersin. Suan oldugu gibi. Sana lumia kötüdür demiyoruz ama note2 ile kiyaslamak abese iştigal eder diyoruz.
gelelim sana Note 2 den üstün bir özellik mi istiyorsun l920 de ? İşte boş biri olduğun belli en basit herkese aklına direkt kamera gelir ama senin pek gelmiyor aslında pek şaşırmadım

nedense ..... AL sana tek bir örnek sus bence . Androidde stabillik çok buyuk eksiklik bu bir gerçek nedenide çok fazla firma çok fazla model işlemci grafik işlemcisi olması
ya bir kere mantığın bile yanlış Lumia yı donanımla mı kıyaslıyorsun ? Ne hikmetse i5de çift çekirdek 1 gb ram ama note 2 den üstün ,hiç bir şekilde ios kasmıyor ama
nedense note 2 nin kastığı
uygulamalar var ve olucakda , olay donanımla olsaydı oooo işimiz var htc butterfly gelince ozaman note 2 çöp kutusuna gitmesi lazım çunku kendi kategorisi ,
yazılım stabil olmadığı süre istersen 8 gb ram koy yine olmaz
ve iyice okumanızı öneririm ikinizin bak bakıyım orda neler yazıyor , şu bir gerçek yazılım olmadığı süre donanım çöp

hadi bununda aksini iddaa edin . az biraz ps ve pc bilginiz varsa etmezsiniz ee zaten yoksa bir şey demiyorum şu foruma acil yaş sınırı lazım oda kesin.....
- - - Eklendi - - -
senin niyetin belli zaten note2 nin kastigi uygulama goster bakalim bana oyle karalama yapmak kolay canim benim ve senin donanimdan anladigin cekirdekse forum hesabini sil ve burayi terket A6 nin ne kadar guclu bi islemci oldugundan haberin yok
bunu benim sana söylemem lazım aslında ios ile android i kıyasla o zaman kullandıkları donanımları farkı anlarsın
- - - Eklendi - - -
Lumianin note 2 den tek bir ustun ozelligini soylesene bana işe yarar?
Note2 stabil degilmi?
Note2 de kasan uygulama oyunmu var?
Yahu benim elimde farkli bi cihazmi var. Şüphe etmeye başladım.
Bu forumda atip tutan ne cok uye var. Bilmeden sallayan. Once al eline bi note 2 kullan. Ondan sonra konuş. Mevzubahis telefonları bizzat test edip karsilastiran biri olarak konusuyorum. Note2 ile lumianin karşılaştırılması söz konusu olamaz. Bu konunun tartismasi dahi olmaz. Çamur a gerek yok.
senin okumanda ve anlamanda sıkıntı buyuk bence doktor bir baktır derim , sen telefon kıyaslıyorsan tamamdır söyle site fln varsa bir daha o siteye bakmayalım , ben orda note 2 alınmaz dedim mi ? sadece android donanım fazla isteyen bir sistem ve stabil olması çok zorr bir sistem benim savundugum sey işletim sistemleri note 2 ile alakalı bir durum değil , hadi baana desene android en stabil işletim sistemi

Note 2 android sınıfında suan Türkiye için ! en iyi cihaz
alenkolik
Allah allah. Tam tersi olmasın. Hangi manyakmis bunu kabul eden. Tamam atıyorsan da biraz saglam at. Karşına aldigin
telefon note2. Tek gecerim. Lumianin gercekten kirk firin ekmek yemesi lazim. Canavarmis. Çift cekirdeklemi 1gb ram lami canavar oluyor? Bi kere lumia note2 nin kulvarunda bile degil. Heryer note2 yi iphone5 le karsilastirirken.
senin şurda yaptığın çamurluğun sonu işte , senin o canavar note 2 nin yaptıgını ios la çift çekirdek işlemci yapıyor madem senin için rakamlar önemli biri 4 biri 2 çekirdek , a6 işlemcisi ne kadar güclü haberin var mı diyen eski kafalı arkadaşım sanada diyorum al işte kendi ağzınızla düşüyorsunuz Çift cekirdeklemi 1gb ram lami canavar oluyor?
evet oluyormuş
- - - Eklendi - - -
Lumianin gunduz cekimleri iyi degilki gece cekimi iyi eger geceleri fotograf cekinme hobin yoksa l920 nin kamerasi oyle abartildigi gibi degil gunduz cekimlerini gorduk
senin telefon kamerasından anladığını nedir açıklar mısın ? Gündüz çekimi iyi sadece yazılımsal bir sıkıntı var oda renk tonlaması he tabi senin için renk tonlaması o kadar önemliyse o zaman hiç bu işlere girme eos fln al kıyasla , bu abartılcak bir sorun değil ve güncellemede sorunda kalmıcak , kamerasını iyi yapan ne biliyor musun ama bilmiyorsun ki öyle yazmışsın f/2 diyafram olması , carl zeiss lens bulunması ve bu firma oldukça tecrubelidir , pureview teknolojisi olması ve abartılcak bir şey ortaya çıkmasına neden olan en basit şeyler lütfen ve lütfen Lumia nın kamerasına çamur atmakdan vazgeç bence milleti yalan yanlış şeylerle kandırma bencede bir cezası olması lazım senin gibiler için