Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Umarım bulursunuz yeşil rengide çok Güzeldir ama Türkiye'ye bi tane dahi gelmemiş renklilerin özelliği var bu arada her ne kadar resimde belli olmasada alttan Neon ışığı yakılmış gibi parlama yapıyor
dilmenibrahim
Üye
Son Üç Telefonumu Hepsiburada'dan aldım ne diyorlarsa o hiç bir türlü hatalı garantisis vs ürüne rastlamadım çok sık alışveriş yaptığım bir site sorun olmaz bence
Rainesto
Üye
Bende almayı düşünüyorum ama sadece düşünüyorum fakirliğim engel oluyor
O düşünceleri herkes yaşıyor korkma
Yeni telefon çıkıyor almayı düşünüyorsun cüzdanın kıpırdamaya başlıyor tam alayım diyorsan bide fiyatı görünce dur durduğun yerde fakirlik başına vurdu herhalde deyip geçiyorsun.
wpfurkan
Üye
Bu lumia 930'un ısınma olayı hala o kadar sorunlu mu? Bir iki mağazada gördüğümde bütün cihazlar soğuk yada ılık olurken 930 bildiğiz sanki yanıyordu.
Denim ile düzeldi deniyor ama ne kadar düzeldi? Normal mi ısınıyor yoksa hala aşırı mı ama sadece eski haline nazaran daha az mı?
O düşünceleri herkes yaşıyor korkma
Yeni telefon çıkıyor almayı düşünüyorsun cüzdanın kıpırdamaya başlıyor tam alayım diyorsan bide fiyatı görünce dur durduğun yerde fakirlik başına vurdu herhalde deyip geçiyorsun.
Bu lumia 930'un ısınma olayı hala o kadar sorunlu mu? Bir iki mağazada gördüğümde bütün cihazlar soğuk yada ılık olurken 930 bildiğiz sanki yanıyordu.
Denim ile düzeldi deniyor ama ne kadar düzeldi? Normal mi ısınıyor yoksa hala aşırı mı ama sadece eski haline nazaran daha az mı?
Aslında ısınma çok fazla değil. Daha doğrusu ısınan ekran. Telefonun arka kısmında ısınma çok fazla değil. Hele Lumia 830'u Candy Crash Saga ile Xperia Z1'le karşılaştırdım. Xperia telefon geldiğinde telefonu kulağıma getirmeyecek kadar ısınırken Lumia 830'da ısınma sıfırdı.
İçerideki ısıyı daha çabuk dışa atıyor. Bu da kısa zamanda ısındı hissi verse de aslında daha çabuk soğumayı sağlıyor.
astala_61
Üye
Arka alt kısımda ısınma var evet ama bu rahatsız edici sekılde deil ısınmada asfalt 8 gibi oyunlar oynayınca oluor buda lumia 930 kullanan biri olarak tavsiye ederim guzel ve hızlı telefon sahsen.