vay hocam sendemi kactin wp den kasla goz arasi : )
Valla kaçmak demeyelim tam olarak

Benim LG'yi aldığım dönemde istediğim gibi bir wp telefonu olmadığı için mecburi bir geçiş yaptım. Hala gözüm buralarda ama

Yeni çıkacak üst düzey cihazlar beklentilerimi karşılarsa hemencecik bir geçiş yapabilirim.
Sonuçta bir çok üst seviye model bu fiyattlardan çıkıyor örnegin xperia z2 lg G3 s5 tabi bunların fiyatı düştü 930 un düşmeme sebebi çok az gelmesiydi ki yurt dışında ciddi kampanyalar aldı örnegin hem indirimli hemde yanında kablosuz şarzı ve hoparlörü ile satılıyordu bi ara
930 çıkış zamanı olarak geç kalmış bir cihaz, onun için çıktığı tarih itibarıyla yüksek bir fiyattan çıktı. Ayrıca karşılaştırdığın cihazlarla 930 arasında müşteri açısından önemli farklar var. Bu açıdan o cihazların o fiyatlarla çıkmış olması doğal. Ha doğal ama normal değil

Bence o cihazlarda aşırı yüksek fiyatlarla çıktı. Neyse bu konu sabaha kadar konuşulur. Sonuç olarak ben 930'u hiç beğenmedim alınmayacak bir cihaz demiyorum. Şahsen ben bile bana göre tüm eksilerine rağmen onu tercih edebilirdim.
