Tavsiye Lumia 930 almayı düşünüyorum

Sponsorlu Bağlantılar

oznkrts

oznkrts

Üye
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece, versino2, Sensation ve 2 diğerleri


bayon

Üye
bi tekrar deneyeyim ama bazı şeyler telefonu Anlamadığım bi şekilde ısıtıyor
Burarada buda benim cihaz

yo ısınması dogru da kasma veya sesle ilgili hiç bir sıkıntı yok belki sizde kurulu uygulamalardann veya başka bir nedenden dolayı olabilir
 
oznkrts

oznkrts

Üye
takılma oyunda degil sesde oluyor bazı oyunlarda hepsinde degil
 
hookword

hookword

Üye
bi tekrar deneyeyim ama bazı şeyler telefonu Anlamadığım bi şekilde ısıtıyor
Burarada buda benim cihaz

Hocam biraz konu dışı ama bunları neyle çektin on numara çıkmış
 
...decode...

...decode...

Üye
    Konu Sahibi
bi tekrar deneyeyim ama bazı şeyler telefonu Anlamadığım bi şekilde ısıtıyor
Burarada buda benim cihaz

Turuncusu gerçekten 10/10 puanı hak edecek dizaynda. Umarım ben de bulabilirim :)
 
oznkrts

oznkrts

Üye
Turuncusu gerçekten 10/10 puanı hak edecek dizaynda. Umarım ben de bulabilirim :)
Umarım bulursunuz yeşil rengide çok Güzeldir ama Türkiye'ye bi tane dahi gelmemiş renklilerin özelliği var bu arada her ne kadar resimde belli olmasada alttan Neon ışığı yakılmış gibi parlama yapıyor
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Son Üç Telefonumu Hepsiburada'dan aldım ne diyorlarsa o hiç bir türlü hatalı garantisis vs ürüne rastlamadım çok sık alışveriş yaptığım bir site sorun olmaz bence
 
  • Beğen
Tepkiler: hookword
Rainesto

Rainesto

Üye
Bende almayı düşünüyorum ama sadece düşünüyorum fakirliğim engel oluyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: StartTheGame
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Bende almayı düşünüyorum ama sadece düşünüyorum fakirliğim engel oluyor :D
O düşünceleri herkes yaşıyor korkma:D
Yeni telefon çıkıyor almayı düşünüyorsun cüzdanın kıpırdamaya başlıyor tam alayım diyorsan bide fiyatı görünce dur durduğun yerde fakirlik başına vurdu herhalde deyip geçiyorsun. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: StartTheGame, Krnl386, Aybin.Kilic ve 1 kişi daha
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Bu lumia 930'un ısınma olayı hala o kadar sorunlu mu? Bir iki mağazada gördüğümde bütün cihazlar soğuk yada ılık olurken 930 bildiğiz sanki yanıyordu.
Denim ile düzeldi deniyor ama ne kadar düzeldi? Normal mi ısınıyor yoksa hala aşırı mı ama sadece eski haline nazaran daha az mı?
 
Rainesto

Rainesto

Üye
O düşünceleri herkes yaşıyor korkma:D
Yeni telefon çıkıyor almayı düşünüyorsun cüzdanın kıpırdamaya başlıyor tam alayım diyorsan bide fiyatı görünce dur durduğun yerde fakirlik başına vurdu herhalde deyip geçiyorsun. :)
Tam beni anlatmışsın kardeşim :kop:
 
akdeniz77

akdeniz77

Üye
aşırı derecede ısınıyormuş bunu göz önünde bulundur bence.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
aşırı derecede ısınıyormuş bunu göz önünde bulundur bence.

Bu lumia 930'un ısınma olayı hala o kadar sorunlu mu? Bir iki mağazada gördüğümde bütün cihazlar soğuk yada ılık olurken 930 bildiğiz sanki yanıyordu.
Denim ile düzeldi deniyor ama ne kadar düzeldi? Normal mi ısınıyor yoksa hala aşırı mı ama sadece eski haline nazaran daha az mı?
Aslında ısınma çok fazla değil. Daha doğrusu ısınan ekran. Telefonun arka kısmında ısınma çok fazla değil. Hele Lumia 830'u Candy Crash Saga ile Xperia Z1'le karşılaştırdım. Xperia telefon geldiğinde telefonu kulağıma getirmeyecek kadar ısınırken Lumia 830'da ısınma sıfırdı.
 
akdeniz77

akdeniz77

Üye
bu arada metalin de ısısnmaya çok etkisi var.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
astala_61

astala_61

Üye
Arka alt kısımda ısınma var evet ama bu rahatsız edici sekılde deil ısınmada asfalt 8 gibi oyunlar oynayınca oluor buda lumia 930 kullanan biri olarak tavsiye ederim guzel ve hızlı telefon sahsen.
 
kamuraN021

kamuraN021

Üye
Bende Lumia 920 telefonumu emekliye ayırmayı düşünmüyorum Lumia 830 Lumia 930 hangisini alayım sizce
 
  • Beğen
Tepkiler: StartTheGame


Üst Alt