Büyük ekrana hemen alışıyor insan. Daha sonra ufak ekran telefonlar oyuncak gibi geliyor1520 güzel ama büyük

Büyük ekrana hemen alışıyor insan. Daha sonra ufak ekran telefonlar oyuncak gibi geliyor
Israrla tavsiye ederim 1520 yi![]()

aşırı derecede ısınıyormuş bunu göz önünde bulundur bence.
Tr ye geldimi denim yoksa başka ülkeden geçiş yaparakmı aldın denimi ?Denimle daha az ısınıyor bi telefonun isınması gerektiği kadar ki ilerleyen güncellemeler neyi getirir bilemeyiz
başka ulkeden yukledimTr ye geldimi denim yoksa başka ülkeden geçiş yaparakmı aldın denimi ?
Bu almayı düşünüyorum başlıklarını bir süre yasaklasammı acaba![]()
, araştırmaya devam da 1520 hafıza kartı nedeni ile 930 modelini de amoled diye düşünüyorum.
@bulutsuzgece hep sizin yüzünüzden valla Admin ne hallerde![]()
sanırım öyle olabilir ama şu etkinlikler bir geçsin bakalımValla usta bence yaz dönemine kadar sabret.
Ben de o dönem değiştireceğim.
Almışken yeni çıkacak amiral gemilerden birini almakta fayda var.
ama yine de belli olmaz her an yenisi çıkıyor be gözüm
bekle bekle nereye kadar bak isyana bağlattın beni şimdi neyse buranın paşası @papakudioflu gelmeden kaçayım ben ortağım kızıyor 

Lumia 930 çıkmadan önce uzun süre telefon almayı bekletmiştim çıkınca da kimine göre eksik olmayan ama bana göre eksik olan özellikleri ve fazla abartılı fiyatı yüzünden vazgeçip ani bir kararla LG G2 32GB aldım. Pişmanmıyım? Hayır. Android son kullanmamdan bu yana çok yol kat etmiş bence. Özellikle lG'nin arayüzü de buna etken sanırım. Neyse konu dağıtmadan 930 gerçekten dizayn olarak güzel bir cihaz. Kamerasınında çok iyi olduğunu duydum. Eğer bu teknik özellikle bana yeter de artar bile diyorsan hiç düşünme al. Fakat bir süre daha beklemen senin için daha yararlı olur bence. Fiyatı şu anda gereksiz yere abartılı ve çok düşecek. Benim şahsi fikrim 930'un şu andaki fiyatı 1000-1100tl civarında olmalı. Bu telefonun ederi bu bence. Hepsiburada'ya gelince oradan alışveriş yaparken satır aralarında yazanlara çok iyi bakman lazım. Eğer ürün açıklamalarında ve teknik özellik tablosunun altındaki garanti açıklaması kısımlarında ithalatçı garantili yazıyorsa o cihaza hiç bulaşma. Başın dertten kurtulmaz. Zaten o cihazların fiyatları 200-300tl en az aşağı olur. Ama resmi distribütör yazıyorsa hiç sıkıntı yok alabilirsin. Ben sürekli siteden alışveriş yapıyorum şu ana kadar herhangi bir sorun yaşamadım. Hatta daha yeni koşubandı aldım ayıptır söylemesi dün akşam bugün kargoya vermişler bile![]()
Esmez abi bunlar bizim ülkeyeEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ben daha turuncu rengini bulamıyorum altın rengini nasıl bulayım gelse bile 
This smartphone can be purchased in select countries in Europe, Asia Pacific, the Middle East and Africa and China. The price will vary by region and operator.Esmez abi bunlar bizim ülkeyeBen daha turuncu rengini bulamıyorum altın rengini nasıl bulayım gelse bile
![]()
HTC ile kıyaslaman yanlış olur bence çünkü HTC gereksiz bir fahiş fiyat politikası güdüyor. 2400tl ye HTC One M8 almak parayı çöpe atmakla bir bana kalırsa.Neye göre o fiyatı biçtiğini anlayamadım örnek htc one m8 ile neredeyse aynı özelliklere sahip ikiside üst seviye bi 2400 den biri 1800 den girdi piyasaya ki bence bu çok iyi lg g2 de hatırlarsan o fiyatlardan girmişti ve zaten fiyatın çoğu vergiye gidiyo
Lumia 930 çıkmadan önce uzun süre telefon almayı bekletmiştim çıkınca da kimine göre eksik olmayan ama bana göre eksik olan özellikleri ve fazla abartılı fiyatı yüzünden vazgeçip ani bir kararla LG G2 32GB aldım. Pişmanmıyım? Hayır. Android son kullanmamdan bu yana çok yol kat etmiş bence. Özellikle lG'nin arayüzü de buna etken sanırım. Neyse konu dağıtmadan 930 gerçekten dizayn olarak güzel bir cihaz. Kamerasınında çok iyi olduğunu duydum. Eğer bu teknik özellikle bana yeter de artar bile diyorsan hiç düşünme al. Fakat bir süre daha beklemen senin için daha yararlı olur bence. Fiyatı şu anda gereksiz yere abartılı ve çok düşecek. Benim şahsi fikrim 930'un şu andaki fiyatı 1000-1100tl civarında olmalı. Bu telefonun ederi bu bence. Hepsiburada'ya gelince oradan alışveriş yaparken satır aralarında yazanlara çok iyi bakman lazım. Eğer ürün açıklamalarında ve teknik özellik tablosunun altındaki garanti açıklaması kısımlarında ithalatçı garantili yazıyorsa o cihaza hiç bulaşma. Başın dertten kurtulmaz. Zaten o cihazların fiyatları 200-300tl en az aşağı olur. Ama resmi distribütör yazıyorsa hiç sıkıntı yok alabilirsin. Ben sürekli siteden alışveriş yapıyorum şu ana kadar herhangi bir sorun yaşamadım. Hatta daha yeni koşubandı aldım ayıptır söylemesi dün akşam bugün kargoya vermişler bile![]()
