5800 XM Kamera Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Progressivity

Progressivity

Üye
canım kardeşim ben onları çoktan yaptım zaten hiç merak etme ama fotoğraftan anlamıyorsun belli ki ben fotografın netliğinden bahsediyorum 2mp kamerali SE k750 telefonum bile geceleri bu kadar grenli bu kadar flu fotograf çekmiyor 5800 da sorun var diyorum neden anlamak istemiyorsunuz
 


sym_srn

Üye
arkadslar nokia 5800 iki gün önce aldım..kamerasını acıyorum ilk seferde acılıyor. kapatıyorum ikinci sefer acıyorum siyah bi ekran veriyor. fotograf cekme tusuna basıyorum bi süre sonra 'beklenmedik bir hata olustu tekrar baslatın diyor' sorun nedir? yardımcı olabilirseniz sevinirim
 

bluenighT_497

Üye
Kardesimm bendede 5800 xm war kamerasıı cook güzel cekiyorr yani 5 mp likten hic bir farkı yok... Sen onun ayarlarını güzelce bastan düzenle sonra cekerken titretmemeye özen göster.... Ayrıca cekerken hemen basmayacaksın basar gibi yapıp yeşil ışıgın yanmasını bekle ondan sonra cekk gayet güzel ceker ;)....

SELAMETLE.....
 
Progressivity

Progressivity

Üye
yapma be kardeşim naptın sen 5mplik bir kamerayla dağlar kadar fark var arasında
 
aliçoooo

aliçoooo

Üye
Aynen kardes..2 mp kamera desen tmm da..3.2 mp olduğuna bile inanmıcam nerdeyse...
 
sinandarga

sinandarga

Üye
arkadaşım telefon müzik için üretilmiş o yüzden N serilerindeki fotoğraf kalitesini bekleme ama ses kalitesini bekle.:oke:
bende 2 aydır kullanıyorum 5800 bazıları sorun çıkarıyor diyo ama o kullanıma bağlı bazıları kabiliyet düşmanı !
 
aliçoooo

aliçoooo

Üye
Arkadasım nasıl kamerayı n serisi kadar bekleme..n73 5800'dn daha iyi çekior..n73 tarih oldu ama 5800 daha yeni doğdu aralarında dağlar kadar fark var..Nasıl Öyle kamera beklemeyelim ki..Cok iyi bi kamera olması gerekiyordu vede inş.yakında yeni bir güncellemeyle sorunumuz çözülür..ses kalitesi olarak hiçbir telefon 5800'ın eline su dökemez zaten..bn 4.5 aydır kullanıorum bnmde hiçbir sorunum cıkmadı + kasa acıklığı sorunu bnde var ama bi sorun yasamadım yasamamda inş.
 
cengiz87

cengiz87

Üye
o telefon ful dokunmatik o işlemci okadar piksele yetişemiyor zaten hızlı mesaj yazarken kasma yapıyorr kamera 3.2 ama ona fazla bile
 
ibibiq

ibibiq

Üye
yeni bir güncellemeyle umarım carl zeisz optikli kamera hakkını verecektir yeter ki NOKİA bunu süşünüp güncellemeyi ona göre yapsın
 
aliçoooo

aliçoooo

Üye
o telefon ful dokunmatik o işlemci okadar piksele yetişemiyor zaten hızlı mesaj yazarken kasma yapıyorr kamera 3.2 ama ona fazla bile
arkadasım bahsettiğin seylerle hiçbir alaka yoq..piksele göre işlemci verilir hız verilir..ayrıca msj yazarken kasma olmuor..sen telefonu güncelle snra kasma oluomu olmuomu bi daha yaz..o telefona 3.2 fazla demissin..ne fazlası 5 mp anca keser o telefonu..
 

qzem6767

Üye
hacam bu ne ayarıdır bizede söylede bizde yapalım resmen pastel boya çalışması gibi resimler çekiyor bizim tel

--------------- Ekleme ---------------

ben ce bu resimler 5800 ile çekilmemiş adam bizle dalga geçiyo



pardon ama işim gücüm yok sizinle dalgamı gecicem tam olarak hatırlamıorm resmi yakından cekip iso ayarında vs dierlerinde deneyin bakalılm oluomu otomatikte cekrseniz tabi öle olur.
htrlamama sebebimde iphone a gecmem o telefonu sattıgım icin.
 

erdemguven

Üye
ben yaklaşım 5 aydır kullanıyorum. ilkbaşta çook hatalar eksiklikler vardı. telefon çok donuyordu çok sorun çıkartıyordu. nokia bunu bu şekilde bırakçak değil tabiki. telefonun updateleri oluyor. yani işletim sisteminin güncellenmesi. devamlı güncellemeler oluyor ve telefon hızlanıyor donma sorunları kalkıyor. şuan son sürüm olan V40.0.05 de hiç bir kusur göremedim. üstelik telefona yeni özellikler verdi. gayet hızlı ve hiç donmadı. nokia şuan yeni bi işletim sistemi programlıyo. windows dan yardım aldığını duymuştum. bence mükemmel birşey çıkıcak ortaya...
 
aerodeon

aerodeon

Üye
vala arkadaşlar daş gibi çekiyo çektiğim fotolardan bir örnek yolluyorum dire 5800XM ile çekilmştir

 
aliçoooo

aliçoooo

Üye
vala arkadaşlar daş gibi çekiyo çektiğim fotolardan bir örnek yolluyorum dire 5800XM ile çekilmştir

arkadasım acık havada Cekimine laf yapmıoruz..Gece Cekimi Berbat..Acık havada süper tabi..
 

karmen38

Üye
kardeş aynı sorun bendede var lütfen yardımcı olun kıracağım bu makinayı
 
aliçoooo

aliçoooo

Üye
kardeş aynı sorun bendede var lütfen yardımcı olun kıracağım bu makinayı
Yeni Güncelleme ile byk bir ihtimail bizi 5mp Kamera beklior olucak :ehe Nokia bna bu konuda cnki olumlu cvp yansıttı :D inş.öyle olr
 
by alkan

by alkan

Üye
yaa arkadaşlar yıllar önce 7610 almıştım 800 e oda spot tu.garantilisi 1 milyar dı.radyo yok wifi yok flaş yok neler neler yok..şimdi 5800 da neler var bir bakın herşeyiyle güzel..ha unutmadan ben müzisyenim kayıt yaptım sanki stüdyo gibi kayıt yaptı video..fiyata gelince 500 e alırsın şimdi..hala ne şikayet ediyoruz anlamadım galiba çok şey bekliyoruz telefonlardan..2002 de nokianın bir kalas modeli çıkmıştı ilk defa almancı bir arkadaş getirdide hayran kalmıştı herkes resim çekiyor diye o günleri unuttuk galiba...
 

Mk6634

Üye
Esas_ Çocuk Birçek GüzeL Cevap ßen Kuşcu Kardeşim Dünya Küçük :))

ßende 5800 KuLLanıyorum ProbLem Yok WLan Mp4 Gimidi Music Mesaj Hepsi On Numara.ßu Kadar ÖzeLLikLe Uğraşmak Zor GeLiyosa ALmayın ArkadaşLar.8310 ALın Radyo DinLeyin Yeter :)

2.cisine cevap vereyim...

gece (kapalı mekanlarda cekim yaparken )

kameraya girince yan yana 3 çizgi var tıkla...
sahne modu var tıkla
gece portre modu var tıkla
sonra kontrastta gir tıkla bir diş yukarı artır...
sonra netlik ayarı var tıkla onu en düşük yap..
sonra bi çekim yap bakalım ...

ne yani n73 te bu ayar otomatık yapılı diyemı daha ıyı oluyo?
ayrıca 5800 ın nDVD video kalitesinde video cekımı olduğunu unutuyosunuz sanırım :)
 
esas_cocuk

esas_cocuk

Üye
Esas_ Çocuk Birçek GüzeL Cevap ßen Kuşcu Kardeşim Dünya Küçük :))

ßende 5800 KuLLanıyorum ProbLem Yok WLan Mp4 Gimidi Music Mesaj Hepsi On Numara.ßu Kadar ÖzeLLikLe Uğraşmak Zor GeLiyosa ALmayın ArkadaşLar.8310 ALın Radyo DinLeyin Yeter :)

2.cisine cevap vereyim...

gece (kapalı mekanlarda cekim yaparken )

kameraya girince yan yana 3 çizgi var tıkla...
sahne modu var tıkla
gece portre modu var tıkla
sonra kontrastta gir tıkla bir diş yukarı artır...
sonra netlik ayarı var tıkla onu en düşük yap..
sonra bi çekim yap bakalım ...

ne yani n73 te bu ayar otomatık yapılı diyemı daha ıyı oluyo?
ayrıca 5800 ın nDVD video kalitesinde video cekımı olduğunu unutuyosunuz sanırım :)

mrb kardeşim ya tartışmaya gerek yok 5800 ın özellikleri ortada n73 ün ortada :) gece gunduz bılmem ama gunduz cekımlerıne kımse laf söyleyemez hele NDVD KALİTESİNDEKI video cekımına hasta oldum :)
 


Üst Alt