5800 XM Kamera Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
AyarLar işe yarıyor.

Bir de kamera yaması var onu kurun.


 


americanboy

americanboy

Üye
carl zeiss lensinden dolayı öyle n73 de bu lens 2.8/5.6 iken 5800 2.8/3.7 bu yüzden n73 daha iyi çekiyor
 
mr_problem

mr_problem

Üye
Evet bencede B.k gibi çekimi var 5800 ın. aldığıma pişman oldum sürekli kilitleniyor Nokia yazısı çıkıyor kendini kapatıp açıyor falan. yani alacak arkadaşlar tekrar tekrar düşünsün..
 

azap5555

Üye
sorun arka kapak kaynaklı.nokia bu işe bakan elemanlarını değiştirsin beni alsın işe.arka kapakta kamera ve ışığın plastik camı tek parça olduğu için gece çekiminde ışık yansıma yapıp kamerayı engelliyor.insan gözü gibi direkt ışık gözün görmesini engeller.kapağı çıkarın gece foto çekin netliği görün.
 

OğuzcanAbi

Üye
nadir abi bi program paylaşmıştı onu dene
 
mgilik

mgilik

Üye
İlk çıktığında n73 kullanmıştım, kameradan çok memnundum, şimdi 5800 kullanıyorum, kamera özellikleri aynı (3,2mp ve carlzeise ) diye aynı kaliteyi bekliyordum fakat öyle olmadı ne yazıkki...
Günışığı altında fena değil fakat kapalı alan ve gece çekimi vasat...
 
cron1

cron1

Üye
kamera ayarları buyrun arkadaşlar

öncelikle kamerayı açıyoruz ordaki 3 yatay çizgili ayarlara giriyoruz
açılan menüde sahne modu var onu açın
daha sonra burda bir sürü mod ama iç mekanda en işe yararı gece portre modu onu seçin bu işlemleri sırasıyla yapın yoksa ayarlar olmaz
daha sonra tekrar ayarlar menüsüne girip orda aşşada netlik ayarı var onu seçiyoruz bu menüyü ilk açtımda ayarını yüksek şeçmiştim yüksek netlikle daha net çeker zannettim ama alakası yok neden nokia böle bişi yapmış anlamadım ama burdaki netlik ayarı daha çok ayrıntı çıkarmak demekmiş o yüzden düşük olanı seçicez görüntü farkını hemen anlarsınız zaten cızırtılar gider
bundan sonrada n73 kalitesindeki o doygun renk ayarının yapıldıgı bölüm yine aynı menüde kontrast ayarı ona giriyoruz
bunuda bir veya iki çizi yukarı yapın zaten yandaki boşlukta ayarın nası olduğu gözükyor çok kaldırmayın resim kararır renklerin doygun haline gelmesini bekleyin her mekanda değişebilir
evet ayarlar tamam kameradan tamamen cıkmadan fotonuzu çekebilirsiniz inanın farkı anlıcaksınız zaten bu şekilde çekin sonrada otomatik moda alın cekin ikisini karşılatırın galeriden girip karşılaştırın yanlız bu modlar manuel oldugu için kamerayı her açmaya aynı sırayla yapmanız lazım yoksa bozulur aslında orda kullanıcı tanımlı mod war oraya kaydedim dedim bidahakine hemen seçerim böle çekerim die aynı güzelliği yakalayamadım o yuzden her seferınde yapıyorum bu ayarları yardımcı olabildiysem ne mutlu hee bide illa flaşlımı çekicez derseniz ondada flaş ayarlarından flaşı kapatabilirsiniz bu mod bile otomatikten daha iyi çeker
 

nsada

Üye
8 aydır kullanıyorum gayet net çekiyo teelefon eleştrenler digital makine kalitesi bekliyolar galbaa
gece için anlatılan ayarı yapınca mükemmel oluyo
 
SilentOne

SilentOne

Üye
yha beyler bnde yeni cozdum kamerayı gece modu ve bir kaç ayar yapınca gece ve kapalı mekanda manyak çekiyor şaşrıdım kaldım bide tatilde video çekim gece bnde diom nie bunu kamerası kotu sonra az once farkettim gece moduna alınca dehset video çekiyor 10.3 mplik foto makina var kodagın ondan daha süper videoya alıyor

--------------- Ekleme ---------------

daha bu telelfonun ne ozelliklerini oqrenecem bide su sesli navigasyonu cozersem tamamdır
 

Sagansara

Üye
arkadaslar kamerayı her acıtıgında ayarların yeniden mi yapılması gerekio..ayarladıgım ayarlar kamerayı kapattıgımda eski haline geri dönüyor ve ben sürekli yeniden ugrasmak zorunda kalıorum..bunun bi cözümü warmı
 

alcnnn

Üye
Yakın zamanda almayı düşündüğüm bir telefon ve gerçekten fiyatına göre çok güzel bir telefon.
Bazı kişiler telefonun kamerasının fazla iyi olmadığını söylemiş. Ancak bu bir telefon ve fotograf makinesi değil bunu biliyorlardır inş.
Ayrıca şöyle bi konuda var bu sadece SES üzerine tasarlanmış bir telefon. SES olarak istenilen kaliteyi gösterdiğini yorumlarda da okudum. Böyle SES için tasarlanmış bir telefonu kamerası ile kıyaslamanız yanlış gibi bence.

Müzik dinlemeyi sevenler için ideal ve fiyatına göre MÜKEMMEL bir telefon.


Tabii daha kullanmasamda yorumlara ve özelliklerine dayanarak yazıyorum bu yorumu.
 

geceninbiri

Üye
ben sunu soylemek isterim uzun zamandır noka kullanıyorum ve nokadan baska tel kullanmadım kullanmak istemedim son telefonum 5800 1 ay once aldım soyleyecegim ozellikleri goz onunde bulundurduktan sonra bu telefona kotu demenız cahillikten oteye gitmez telefonda 3g var,3.2 mp cam var, wireless var,dokunmatik,ses mukemmel,navigasyon var video çekimi mükemmel ... ben bu telefonu alırken bir navigasyona,mp3 playera,fotoğraf makinasına internete telefona ve kameraya sahip oldum ve sadece 450 tl ye bundan iki ay once sadece navigasyon cihazını aracıma 350 tl ye almıstım bu fiyata bu kalite bu özellik bulunmaz...bunca guzelliğin bir araya gelmesi ve bu kadar uzuca tabi biseylerden kısmıslar bunun ise kamera olması uzucu ama yinede cok makul...
 
SilentOne

SilentOne

Üye
yoo 3 tane ayar yaptımmı tamamdıır oda 1 dk nı bile almıyor bukdar useungeç olmayın farzetin pro.foto.makinası varmıs gibi düşünün elinizde
 
general-84

general-84

Üye
arkadaşlar gece ya da ew içinde çekim yapacağınız zaman kamera ayarını gece moduna getirip flash'ı da açık konumuna getirin we bir de öyle çekmeyi deneyin. emin olun aradaki farkı ilk fotoda fark edeceksiniz. (not: fazla uzak çekmeyin,olabildiğinc eyakın çekmeye çalışın)
gece modunda flaşı açarsan telefon iphone a dönüşüyor deseydin bar :)

--------------- Ekleme ---------------

bu telefonu yapanıda aldıranıda alayı bole bu nokıanın bı 5800xm bıde n86 8mp war ıkısıde 5 para etmez bı sony erıcson kadar cekemıo bıde 8 megapıksel nokıa emın olun 5 mplık bı sony daha ıı cekıo bıde dunya markası olcak bırakın arkadaslar aklınız warsa nokıa almayın

Bende 5800 XM Alcm ama arada kldm :( alıyım mı?
e72 al kıyasladık daha net ama se t700 müthiş
 

Denns

Üye
Arkadaşlar 5800 XM deki kamera sorunu ayarlardan düzeltebileceğimizi söylediniz.
Peki bu ayarı nasıl yapabiliriz ?
 
5800 cı

5800 cı

Üye
o telefon ful dokunmatik o işlemci okadar piksele yetişemiyor zaten hızlı mesaj yazarken kasma yapıyorr kamera 3.2 ama ona fazla bile
he canım zaten telefona aslında 1,3 mp kamera koymaları lazımmış yapma allahını seversen telefon hakkında bişey bildiğin yok anca sallıyosun :bann:
 

pusatbeyturk

Üye
arkadaşlar gece çekim yapmak için az ışık varsa en ideal ayar
öncelikle beyaz dengesini akkor lambaya alın netligi yükseltin veya alçaltın çünki ortama göre degişmesi gerek iso orta olcak pozlama ayarlarından ışık oranını yükselte bilirsiniz ozmn netligi tekrar ayarlamanız gerek sahne modeunu gece yapın ve flaş yakın gece çekimlerinde açın uzak çekimlerde kullanmayın resmi bozar ve elinizi titretmemeye dikkat edin
size ayarlı çekilmiş bir foto sadece ateşin ışıgı bile yeterli bence
 

mustafa0394

Üye
arkadaşlar ben en geç 2 ay içinde bu telefonu almayi düşünüyodum.uzun zamandr bu telefonu almanın hayallerini kurdum.fakat camerası hakkında yorumları okuyunca bir sogudum ya :S eski telefonum x3.hayla kullaniyorum.camerası 1.3 mp gibi ev içinde diyorsunuz.benimi için gece çekip çekmemesi önemli deil.fakat sabah öğle gibi vakitleri sokak da deilde evin içinde güneş ışıgının görmedigi yerlerde 1.3 mp gibi mi çekiyor gerçekten yaa ????...lütfen bana yardımcı olun.birde telefon nasıl kullanan arkadaslar memnummu.dokunmatigi falan sorun olurmu en çok kafama takılan yerlerinden biride o :S
 

shop130

Üye
Arkadaşlar Sadece Bu Konu İçin Üye Olmuştum Bn 5800 XM en iyi Tellerden biri Kameraymış Bilmem neymiş bu sorunlar aptalca biras dikkatli olsanız kötülemezsiniz bu telgibi telmi varya gece kamerası yeşilimsi veya kamerada biras sararma gibi acayip bi renkmi oluyo?? Cevabı Bnde Arkadaşlar Bukadar Basit Flaşı Kapayıp Deneyin Bir kezde Olmadımı Bu sefer Ayarlardan kameranın çözünürlüğünü yükseltin bn şuan kullanıyorm 1hafta oldu alalı çokta memnunum valla Herkese Tavsiye Ederim Bu tel Süper Navigasyonu bile ücretsiz Modemden nete bağlanıyosunuz kocaman ekranda süper bi keyif video facebook gibi şelerde rahatça sörf yapabiliyosunuz herkese Tavsiye ederim bu Telefonu Herkese İi Forumlar...
 


Üst Alt