ben sunu soylemek isterim uzun zamandır noka kullanıyorum ve nokadan baska tel kullanmadım kullanmak istemedim son telefonum 5800 1 ay once aldım soyleyecegim ozellikleri goz onunde bulundurduktan sonra bu telefona kotu demenız cahillikten oteye gitmez telefonda 3g var,3.2 mp cam var, wireless var,dokunmatik,ses mukemmel,navigasyon var video çekimi mükemmel ... ben bu telefonu alırken bir navigasyona,mp3 playera,fotoğraf makinasına internete telefona ve kameraya sahip oldum ve sadece 450 tl ye bundan iki ay once sadece navigasyon cihazını aracıma 350 tl ye almıstım bu fiyata bu kalite bu özellik bulunmaz...bunca guzelliğin bir araya gelmesi ve bu kadar uzuca tabi biseylerden kısmıslar bunun ise kamera olması uzucu ama yinede cok makul...