al kardeşim ya sen denilenlere bakarsan birşey alamazsın..al senelerce kullan..Bende 5800 XM Alcm ama arada kldmalıyım mı?
al kardeşim ya sen denilenlere bakarsan birşey alamazsın..al senelerce kullan..

carl zeis olması kaliteli olmasını gösterir..arkadaşlar bu kameralar carl zies olduğu için olmasın...![]()
al kardeşim ya sen denilenlere bakarsan birşey alamazsın..al senelerce kullan..
ümit verdin
alıcam bugün yarın 
