Progressivity
Üye
ya boşkoy 5800 ya aldıqıma bin pişmanm herqn sorun wrio 8(
arkadasım bahsettiğin seylerle hiçbir alaka yoq..piksele göre işlemci verilir hız verilir..ayrıca msj yazarken kasma olmuor..sen telefonu güncelle snra kasma oluomu olmuomu bi daha yaz..o telefona 3.2 fazla demissin..ne fazlası 5 mp anca keser o telefonu..o telefon ful dokunmatik o işlemci okadar piksele yetişemiyor zaten hızlı mesaj yazarken kasma yapıyorr kamera 3.2 ama ona fazla bile
hacam bu ne ayarıdır bizede söylede bizde yapalım resmen pastel boya çalışması gibi resimler çekiyor bizim tel
--------------- Ekleme ---------------
ben ce bu resimler 5800 ile çekilmemiş adam bizle dalga geçiyo
arkadasım acık havada Cekimine laf yapmıoruz..Gece Cekimi Berbat..Acık havada süper tabi..vala arkadaşlar daş gibi çekiyo çektiğim fotolardan bir örnek yolluyorum dire 5800XM ile çekilmştir
Yeni Güncelleme ile byk bir ihtimail bizi 5mp Kamera beklior olucakkardeş aynı sorun bendede var lütfen yardımcı olun kıracağım bu makinayı
Nokia bna bu konuda cnki olumlu cvp yansıttı
inş.öyle olr
)

Esas_ Çocuk Birçek GüzeL Cevap ßen Kuşcu Kardeşim Dünya Küçük)
ßende 5800 KuLLanıyorum ProbLem Yok WLan Mp4 Gimidi Music Mesaj Hepsi On Numara.ßu Kadar ÖzeLLikLe Uğraşmak Zor GeLiyosa ALmayın ArkadaşLar.8310 ALın Radyo DinLeyin Yeter![]()
2.cisine cevap vereyim...
gece (kapalı mekanlarda cekim yaparken )
kameraya girince yan yana 3 çizgi var tıkla...
sahne modu var tıkla
gece portre modu var tıkla
sonra kontrastta gir tıkla bir diş yukarı artır...
sonra netlik ayarı var tıkla onu en düşük yap..
sonra bi çekim yap bakalım ...
ne yani n73 te bu ayar otomatık yapılı diyemı daha ıyı oluyo?
ayrıca 5800 ın nDVD video kalitesinde video cekımı olduğunu unutuyosunuz sanırım![]()
gece gunduz bılmem ama gunduz cekımlerıne kımse laf söyleyemez hele NDVD KALİTESİNDEKI video cekımına hasta oldum 
