5800 XM Kamera Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Northupyou

Üye
arkadaşlar 5800 ün kamerası arka planda çalışıyor görünüyor ama açılmıyor.deklanşör de işe yaramıyor bilgisi olan?
 


cstar21

Üye
benimde calısmıyor lutfen cozerseniz...aynen seninki gibi sorun arkadasım
 

Sehzade

Üye
Arkadaşlar ben 5800 ExpressMusic kullanıcısıyım ama teldeki kamera cok berbat gösteriyo kapalı alanda iken buna istinaden ben n73 te kullanmıştım oda bunu kamerası ile aynı ama bunun kadar kötü değildi kapalı alanda süper gösteriyodu kapalı alan derken normal bi evin icinden bahsediyorum bu sorun bende olan bişeymi yoksa başka kullanan arkadaşlardada varmı sorun tam olarak şu ekranda kumlanma var sararma oluyo hafiften n73 te ona benzer bişey yoktu 5800 neden böyle bişey yaparki :(:(
gercektende gece cekimi kotu 2mp n70 gece daha iyi cekiyordu artk bir kac ayar yapıyorum biraz duzeliyor
 

cstar21

Üye
ugyulama yöeticisinden telefonu seski ayarlara cevir duzeliyor kilt koduda 12345. profesyonel diilim bu işlerde haberin olsun
 
woldemort12

woldemort12

Üye
Arkadaşlar alın size bir ayar.Gece daha net bir resim çekmek istiyorsanız kamera ayarlarında sahne modunu gece portre moduna getirin. Netlik ayarını düşük yapın ve kontrastı bir çizgi arttırıp bir foto çekin.Çok büyük fark var deneyin görün :oke:
 
padisah_58

padisah_58

Üye
nokıa değilmi hepsinin kamerası berbat. sony e. telefınun 2 mpsi nokıanın neredeyse 5mpsine eşit..n95 ve se p990i nin kamerasını ben kıyasladım SE 2mp ile kafa tutuyor n95 kamerasına ama n95 daha iyi çekiyo
 
dadasaktas

dadasaktas

Üye
kamera benim içinde hayal kırıklığı oldu 6500 kıyaslıyorum 5800 ı bu yanından bile geçmiyor anlamadığım konu
(carl zeiss tessar 2.8\3.7 3.2 megapixel\af)6500 da ise 3.7 olan kısım 4.5 megapixelin yanında ise AF diye bişey yok tekfark bu ama çekim kalitesi çok çok düşük sizce neden yardımcı olur sanız sevinirim
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
yapacak birşey yok..kamera böyle yapılmış..
 
Progressivity

Progressivity

Üye
yazılımla düzeltilebilinecek bişey olması lazım kamera açısından pekte fark yok çünkü bana da ilginç geliyor lensi hakkını veremiyor 5800 maalesef
 

kasif_38

Üye
bende 5800 kullanıcısıyım benm tel daha 1 ay olmadan wlan ayarları bozldu bağlanmamaya başladı ve kamerası dediğiniz gibi sanki 1,3 megapixel gibi çekiyordu bende servise verdim telefonum yenisi ile değisti simdi bu telefonun kamerası diğer 5800 telefonumla kıyaslarsam yeni gelen telefonun kamerası muhteşem sanki dijital kamera gibi bazı sürümlerde oluyo benim eski telefonda olduğu gibi servise başvurursan sana belki yardımcı olabilirler..
 
esas_cocuk

esas_cocuk

Üye
yardım ederdım ama gerek yok demekki pişmansan aldığına yardıma da gerek yok demektir...vereceğim ayarla n73 ten daha kaliteli foto cekebilirdin emin ol.
 

ykdy

Üye
bencede abartıyosunuz ben 4 aydır 5800 kullanıyorum we 1-2 ayardan sonra süper fotoraflar çekiyorum. yani sony eric. samsung n73 yanından bile gecemez we ben hepsinide kullandım bundan iisi yok demiyorum ama bence hakkından fazlasını weriyor. wi fi de cok hızlı we güzel çalışıyor. mesaj dada ing. karakter yapın güncelleyin takılma olmuyor. videsu zaten güsel. renk desen pc den daha net . daha ne diim telefona bakarsan güncelleme ayarlarını falan yaparsan bence düşünmeye gerek yok gercekten güzel telefon we tüm pğrogramları sorunsuz çalıştırıo windows vista dahil. yani parasına göre muhteşem ötesi telefon bence.

:heyo: işte böle sewiniom bu telefonu aldığıma.
 
Progressivity

Progressivity

Üye
bencede abartıyosunuz ben 4 aydır 5800 kullanıyorum we 1-2 ayardan sonra süper fotoraflar çekiyorum. yani sony eric. samsung n73 yanından bile gecemez we ben hepsinide kullandım bundan iisi yok demiyorum ama bence hakkından fazlasını weriyor. wi fi de cok hızlı we güzel çalışıyor. mesaj dada ing. karakter yapın güncelleyin takılma olmuyor. videsu zaten güsel. renk desen pc den daha net . daha ne diim telefona bakarsan güncelleme ayarlarını falan yaparsan bence düşünmeye gerek yok gercekten güzel telefon we tüm pğrogramları sorunsuz çalıştırıo windows vista dahil. yani parasına göre muhteşem ötesi telefon bence.

:heyo: işte böle sewiniom bu telefonu aldığıma.

naptın sen güzel kardeşim ya :D :kop:

1.si v40ta msjda ing karakter yapmana gerek yok türkçe karakteride destekliyor
2.si kamerası kesinlikle iyi çekmiyor özellikle gece çekimlerini
3.sü windows vista bir program değil işletim sistemi onu 5800da nasıl çalıştırdın çok merak ettim biliyorsan paylaş bizimle bizde öğrenelim teşekkür edelim sana
 
mustafa

mustafa

Üye
:D arkadaş hızını alamamış vistayı bile dahil etmiş :D yakında win7 yi de çalıştırır :D
 
esas_cocuk

esas_cocuk

Üye
kamerası kötü diyen arkadaşlara cevap--->>> O ZAMAN SEVGİLİ GENÇLER VERECEKSİN 1500 -2000 LİRA ALACAKSIN N97 5 MGPİXELS. BAKACAKSIN KEYFİNE 500 LİRAYA BU ÖZELLİKLERDE TELEFON VARMI YA BAZEN SACMALIOSUNUZ BENCE... KÖTÜ OLAN TELEFON 6 AYDA 2 MİLYON ADET SATMAZ...
 
Progressivity

Progressivity

Üye
Maalesef N97'nin de kamerası o kadar iyi değil hiç 5MP gibi çekmiyor, kaç tanesini denedim genel olarak s60 v5 ile ilgili bir sorun var kamerayı tam oturtamamışlar bir defa ne 5800 da ne de n97 de adam gibi netlik var, bilip bilmeden konusmayın mesela yine 5mp n95 in çektiği fotoğraflarla n97'nin çektiği fotoğrafları kıyaslayın çok fark var, 5800 ve n97 için kesinlikle bir kamera patchi yapılmalııı
 

Lacrymosa

Üye
Arkadaşlar 58800'ın kamerasıyla N73'ün kamerasının lens çapları aynı değil. N73'ün lensi daha geniş yani ışığı daha çok alabiliyor. 5800'inki ise N73'e göre oldukça küçük. Işığı az alıyor. Bu yüzden kamerası kapalı ortamlarda kötü.
 

dinccine

Üye
bende senin gibi 5800 dan once n73i kullanıyordum super resimler 5800 a gore cok daha kaliteli ve netti,5800 da resimler hiç net cıkmıyoo
 
esas_cocuk

esas_cocuk

Üye
naptın sen güzel kardeşim ya :D :kop:

1.si v40ta msjda ing karakter yapmana gerek yok türkçe karakteride destekliyor
2.si kamerası kesinlikle iyi çekmiyor özellikle gece çekimlerini
3.sü windows vista bir program değil işletim sistemi onu 5800da nasıl çalıştırdın çok merak ettim biliyorsan paylaş bizimle bizde öğrenelim teşekkür edelim sana

2.cisine cevap vereyim...

gece (kapalı mekanlarda cekim yaparken )

kameraya girince yan yana 3 çizgi var tıkla...
sahne modu var tıkla
gece portre modu var tıkla
sonra kontrastta gir tıkla bir diş yukarı artır...
sonra netlik ayarı var tıkla onu en düşük yap..
sonra bi çekim yap bakalım ...

ne yani n73 te bu ayar otomatık yapılı diyemı daha ıyı oluyo?
ayrıca 5800 ın nDVD video kalitesinde video cekımı olduğunu unutuyosunuz sanırım :)

--------------- Ekleme ---------------

daha sonraaa n73 özellik ve dizayn bakımından 5800 ın yanından bile geçemez... :)
 

erkan esmer

Üye
arkadaşlar kalite artırmak istiyorsanız kamerraya girin 3 çizgi var oraya dokunun ordan sahne modu ve netlik ayarlarını kendinize göre ayarlayın foto yu çektikten sonra galeriye bakın orda daha güzel ve net gösteriyor
 


Üst Alt