Google maps'te yükledim. Evde ki WLAN' dan rahatça bağlanıyorum. Sağol Beni Böyle Bir Telefona Yönlendirdiğin İçin 
sağolasın güzel açıklama..Herkese merhaba, öncelikle hayırlı olsun... Sonuçta bu bir telefon, fotograf makinesi değil... Kamera yeterli çekimi kendince yapmakta... 12 megapiksellik kodak kameramda bile 2 megapiksel ile resim çekmekteyim, ışık ayarlarını, enstanteneyi iyi yakalarsanız 2 megapikselden düşük olmayan her kamera ile mükemmel sonuçlar yakalayabilirsiniz... Kaldı ki, yazımın başında da yazdığım gibi bu bir telefon... Beklenenin üzerinde bir telefon nerdeyse yok yok...
hayırlı olsun kardeşim iyi günlerde kullan pişman olmayacaksın yalnız pilini 12-14 saat şarj etmeyi unutma yarında Fun Club dan son versiyonu yüklersin..

http://www.maxicep.com/symbian-destek/5800-5530-ve-n97-fun-club-256524.html burdan ilk sayfadan demek istedim..Fun Club?? Nokia software update mı demek istedin ?![]()
http://www.maxicep.com/symbian-destek/5800-5530-ve-n97-fun-club-256524.html burdan ilk sayfadan demek istedim..
Süpersin...özellike ilk sayfadaki 9.cu mesajdaki navi kodunu kullanarak güncelle faydana olur..Tmm benim dalgınlığım özür dilerim saol bu arada...Süpersin...
özellike ilk sayfadaki 9.cu mesajdaki navi kodunu kullanarak güncelle faydana olur..
gerçekten büyük bir değişme olmuş Nokia Maps bu sürüm de daha ayrıcalıklı
Önceden Black (Grey) sürümünü kullanıyordum. Eski okulumu malazgirt olarak gösteriyordu. Ama şimdi Ayşe-zeki sayan diye... Sesli navigasyonda var. Ama tek kötülüğü navigasyon kullanımı sadece 2 gün
1yıllığına 35TL istiyor. Ücretsiz sanmıştım ama olsun peder'den bi izin koparırsam yapabilirim
( Ama kredi kartı numarası istiyor peder hayatta vermez numarasını telefondan fln öyle şeylere
) Nasıl halledebilirim? Fikrin varmı???
