5800 XM Kamera Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
hemen al derim..
 


M3L!H

M3L!H

Üye
Aldım sonunda telefonu Ankara'da Nokia Shop'lar dahil hiç bir yerde yok en son bi vodafone'cu da bi tanıdığım vardı. Onun da elinde 1 tane kalmış. Bana sattı. Yoksa alamazdım ama sizin telefonlardan farklı benim ki yanları kırmızı ve ya mavi şeritli değil. Gri renkli bir telefon. WLAN'a çok iyi memnunum daha ilk bakış'ta alışamadım. Ama zaten aylarca dokunmatik ekran kullandığımdan sorun çekmedim çok rahat mesaj yazabiliyorum ayrıca mesaj yazarken donma vs. olmuyor. :) Google maps'te yükledim. Evde ki WLAN' dan rahatça bağlanıyorum. Sağol Beni Böyle Bir Telefona Yönlendirdiğin İçin :oke:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
hayırlı olsun kardeşim iyi günlerde kullan pişman olmayacaksın yalnız pilini 12-14 saat şarj etmeyi unutma yarında Fun Club dan son versiyonu yüklersin..
 

yme969

Üye
Herkese merhaba, öncelikle hayırlı olsun... Sonuçta bu bir telefon, fotograf makinesi değil... Kamera yeterli çekimi kendince yapmakta... 12 megapiksellik kodak kameramda bile 2 megapiksel ile resim çekmekteyim, ışık ayarlarını, enstanteneyi iyi yakalarsanız 2 megapikselden düşük olmayan her kamera ile mükemmel sonuçlar yakalayabilirsiniz... Kaldı ki, yazımın başında da yazdığım gibi bu bir telefon... Beklenenin üzerinde bir telefon nerdeyse yok yok...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Herkese merhaba, öncelikle hayırlı olsun... Sonuçta bu bir telefon, fotograf makinesi değil... Kamera yeterli çekimi kendince yapmakta... 12 megapiksellik kodak kameramda bile 2 megapiksel ile resim çekmekteyim, ışık ayarlarını, enstanteneyi iyi yakalarsanız 2 megapikselden düşük olmayan her kamera ile mükemmel sonuçlar yakalayabilirsiniz... Kaldı ki, yazımın başında da yazdığım gibi bu bir telefon... Beklenenin üzerinde bir telefon nerdeyse yok yok...
sağolasın güzel açıklama..
 
Progressivity

Progressivity

Üye
ya insan gözü 8mp den sonrasını ayıramıyor zaten oda bakmasını bilene :D telefonun kamerası bu kadar iyi olsun diye kasmayın arkadaşlar profesyonel foto çekmek isteyenler fotoğraf makinası alsınlar 5mp gayet yeterli ama 3.2mp'de pekala iş görüyor yani
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
arkadaşlar elinizdeki telefon dijital fotoğraf makinası değil ona göre düşünün...
 

isbara_alp

Üye
arkadaslar kamra olayından anlayan bi arkadas en iyi çekim kalitesini alabilecek düzeye nasıl getireceğimizi yani ayarlarını anlatabilirmi
 

drmmr14

Üye
kamera ayarları için biraz kamera ayarlarını karıştırmak lazım. inşallah bununla ilgili bi klavuz hazırlayacağım..

--------------- Ekleme ---------------



telefonun makro moduyla çektiğim bir resim...önemli olan ayarları düzgün ayarlayabilmek..
 
M3L!H

M3L!H

Üye
hayırlı olsun kardeşim iyi günlerde kullan pişman olmayacaksın yalnız pilini 12-14 saat şarj etmeyi unutma yarında Fun Club dan son versiyonu yüklersin..

Fun Club?? Nokia software update mı demek istedin ? :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
ayarları yaZAR MISINIZ YAV BERBAT ÖTESİ AMA SABAHLARI ÇOK İYİ ŞEKİYOR TELEFONDAN YAZIYORUM DA HER SEFERİNDE YAZI KÜÇÜLTMEK GEREKİYOR TUŞA BASIP O YÜZDEN BÜYÜK YAZDIM
 

drmmr14

Üye
kamerayı açıyorsun menüde yatay üç tane çizgi var ona basıyorsun en sol üstte sahne modu yazar oraya basıyorsun uygun ayarı seçiyorsun. Kolay gelsin
 
M3L!H

M3L!H

Üye
özellike ilk sayfadaki 9.cu mesajdaki navi kodunu kullanarak güncelle faydana olur..

Navigation Edition'u telefonumda yükledim :) gerçekten büyük bir değişme olmuş Nokia Maps bu sürüm de daha ayrıcalıklı :oke: Önceden Black (Grey) sürümünü kullanıyordum. Eski okulumu malazgirt olarak gösteriyordu. Ama şimdi Ayşe-zeki sayan diye... Sesli navigasyonda var. Ama tek kötülüğü navigasyon kullanımı sadece 2 gün :( 1yıllığına 35TL istiyor. Ücretsiz sanmıştım ama olsun peder'den bi izin koparırsam yapabilirim :) ( Ama kredi kartı numarası istiyor peder hayatta vermez numarasını telefondan fln öyle şeylere :( ) Nasıl halledebilirim? Fikrin varmı???
 
murikko

murikko

Üye
Telefonun kamerası tamamen manuel..her çekimden sonra çekeceğin ortama göre ayar yapman gerek,demek ki manuel bi canon foto makinası kullansanız kafayı yersiniz.
 

yakamoz3400

Üye
bende aldım 5800 3 gün oldu güzel telefon yalnız önceki 5610 du fotoğraf kalitesi 5610'un daha iyi.

--------------- Ekleme ---------------

ikisiylede çektim ama 5800'ün ayarını yapmadım ben bilen varsa buraya yazsın ayarı nasıl olacak? en üstteki en yüksek seçiliydi flaş otomatikti evin içinde akşam çektim hem 5800 hem 5610la 5610 daha iyi görünüyor. 5800 3 gün oldu alalı özellikleri iyi beğendim telefonu, 5610da kullanışlıydı çok güzel bir telefondu onuda babama satacağım yabancıya gitmesin bari bırakmak istemiyorum :)

--------------- Ekleme ---------------

fotoğraftan anlayan biri 5610 ile 5800 ü karşılaştırıp yazabilirmi? birde 5800 ün ayalarını?
 

blackhbosss

Üye
Bende 5800 kulanıcısıyım ve cok güzel bi telefon bende öyle bi sorun yok gece o kadar da kötü değil ya
 


Üst Alt