Telefoncuyla Aramda Geçen Diyalog :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


maxirabit

maxirabit

Üye
MrTech

MrTech

Üye

Peki senin dediklerini almam için bi 300 dökmem lazım al sana 200 tl kar . Oldumu şimdi bu :D
fruko 330 = 1.25
uyku ilacı=en ucuzu 3.5
viagara=5
kabuz ilacu=10 civarı

toplam 19.75 500-20'ye yuvarla :ehe=480 az mı la :ehe
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Şu an bir çok telefoncu böyle cahil :)
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Satmaya mı çalışıyorsun :naughty:
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
herkes telefoncu olduğundan sonuç bu oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess
HAM ZA

HAM ZA

Üye
-Selamunaleykum abi :) -Aleykümselam buyur .:) -Abi 2.elden cihaz alıyormusunuz ? -Evet alıyoruz ne vardı cihaz? -Galaxy s var s1 -Bi bakayım -Tabi buyur abi ..... -Galaxy s dimi bu ? -Evet abi galaxy s. Fakat telefon rootlu , özel rom yüklü cyanogenmod yüklü yani. Kernel felanda yükledim , şuanda telefon 1.4 ghzde işlemcisi performance ' da ve güç tasarrufu olarakda değiştirilebiliyor. -Rootmu , root ne ? :hmmm -Abi root işte hani , symbianda hack var ya .... :D -....... :hmmm -Abi symbianda hack var ya işte hiç yapmadınızmı abi ? (İçimden gülüyorum tabi :d:) -halit abi bi baksana arkadaş root diyo ne ya bu ? :allalla: -Rootmu ? Valla bilmiyorum :hmmm (2 telefoncu arasında gözgöze bakışmalar :D ) -Root ne kardeşim bi söyle bakalım -Abi şimdi nasıl söyleyeyim bilmiyorumda , telefondaki engelleri kaldırıyor , yönetici gibi kullanıyorsun telefonu. tüm sistem özelliklerini değiştirebiliyorsun sistem özelliklerine girebiliyorsun , bunlar için telefona izin vermen yani root yapman gerekir. -................ :hmmm (elinde telefonu sağa sola yapıyor ) - Bide abi bunda cyanogenmod yüklü. Jelly bean tabanlı 4.1.2 -............................. :hmmm -Abi bide ben bunu 1.4 ghze çektim 1 ghz değil ha onuda söyleyeyim. Oyun performansı neredeyse s2 ile aynı. Hatta geçik bile diyebiliriz. Vmlagtunner de var yani. -...................... :hmmm ............. :allalla: -Ha bu arada swapta var . -Swap nedir ? -Ram diyebiliriz abi. şuanda yaklaşık 1 gb ram var diyebiliriz. -O nasıl oluyor :hmmm -Hafıza kartında bi alan oluşturuyor ve swağ yapıyor. Yani ramde çalışacakları orada çalıştırıyor. -........................ -...................... -....................... -...................... -...................... -e abi ne diyosun kaç sayarsın buna ? -Abicim valla bak bişey demek istemiyorum çünkü sen ne dedin hiçbişey anlamadım ama yani bunun şarj aleti varsa 100 tlden alırım zaten satarken fabrika ayarlarına dönüp verecez o yüzden senin dediklerin bi işe yaramıyor . -:zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: -Evet 100 tl. -:zzz: :zzz: :zzz: Hayırlı işler abi :zzz: :zzz: :zzz: -Saol yeğenim .
o adam galaxy s'i 100 tl ye alıyorsa eyvah benim telefonu beleşe alır Aman ya rabbim :D :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt