Telefon Tavsiyesi S3 , NOTE II , Lumia 920 sizce hangisi ?

Sponsorlu Bağlantılar

TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Artık windows phonede uygulama çok sıkıntı yok :)
 


PriZm

PriZm

Üye
Lumia usb flash desteği sağlıcak mı ben pek bilgisini görmedim ya da dikkatimi çekmedi sanırım
WP OTG desteklemiyor diye biliyorum.ve daha bunun gibi epey eksiği var.geliştirilmesi lazım.
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
O zaman bizde bekleyip Lumia alıcaz yani aklım iyice çelindi nokiayayı her zaman sevmişimdir geçrekten her telefonu kaliteli istisna olabilir tabiki 3310 bunun çağ atlatan bir örneği :)
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
forever Lumia 920 :)
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
hmm ortam ısındı :D kaynatmak fln bir yanada şimdi lumia aldık diyelim bu adamlar 3 ay sonra usbli fln bir model çıkartıpda aynı fiyat olursa o koyar insana sonuçda ilkler sıkıntılıdır genelde bunu nokıa için demek zor ama
 
caglar b

caglar b

Üye
çok oyun oynayan biriysen note 2,ama telefonum farklı olsun diyorsan lumia 920
 
Placebo-

Placebo-

Üye
hmm ortam ısındı :D kaynatmak fln bir yanada şimdi lumia aldık diyelim bu adamlar 3 ay sonra usbli fln bir model çıkartıpda aynı fiyat olursa o koyar insana sonuçda ilkler sıkıntılıdır genelde bunu nokıa için demek zor ama

Hazirandan önce yeni amiral gemi yok diye biliyorum. :)
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
Oyunu her sn kullanan biri değilim sunum gibi işlerle uğraşıyorum genelde ama çok çelişkili bir durum yani
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
hmm ortam ısındı :D kaynatmak fln bir yanada şimdi lumia aldık diyelim bu adamlar 3 ay sonra usbli fln bir model çıkartıpda aynı fiyat olursa o koyar insana sonuçda ilkler sıkıntılıdır genelde bunu nokıa için demek zor ama
Şuan için böyle bir duyum ve durum yok

- - - Eklendi - - -

Oyunu her sn kullanan biri değilim sunum gibi işlerle uğraşıyorum genelde ama çok çelişkili bir durum yani
sunum yani ofis biliyorsun ms un işi:oke:
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
Kalem işiylede kesip biçmeler note ıı aşağı kalır yanı kalmıyor gibi he tam anlamıyla msof un yerini tutmaz o ayrı :D
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Kalem işiylede kesip biçmeler note ıı aşağı kalır yanı kalmıyor gibi he tam anlamıyla msof un yerini tutmaz o ayrı :D

Onada şöyle çözüm bulursun:
Bir kurşun kaleme, bezden kılıf yap. S-pen niyetine kullan. :ehe
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
3'ünü de alsan pişman olmazsın pek bi fiyat farkı da yok aralarında abartılcak derecede :)
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Lumia yı hertürlü metalle bile kullanabilirsin(örn.çatal,bıçak,kaşık,tornavida,kontrolkalemi,tırnak makası,kereta,mıh,çivi vs.vs:))
 

Benzer Konular

efsane_6868
Cevap
2
Görüntüleme
621
BLasTeaR
Cevap
6
Görüntüleme
533
Mesut Aktaş
Cevap
6
Görüntüleme
583
reflex
TeAmo42
Cevap
76
Görüntüleme
4K
wpfurkan


Üst Alt