Placebo-
Üye
kim öyle bir manyaklık yapar![]()
Bennn! Deneyeceğim.
Çatalla kullanmayı merak ediyorum. Birde muz sapı ile. 
kim öyle bir manyaklık yapar![]()
Çatalla kullanmayı merak ediyorum. Birde muz sapı ile. 
Yapmışlar bile
kim öyle bir manyaklık yapar![]()

Yapmışlar bile
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


note ıı mi s3 mü peki lumia bir kenara dursun

Note II gerçekten güzel ama L920 birbaşka güzel
Edit:bunlara gerek yok Note 2'nin S-Pen'i yeter![]()


*Performans: 1. Note2, 2. SGS3, 3. L920
*Kullanım ve Pratiklik: 1. SGS3 ~ L920, 2. Note2
*Kamera: 1. L920 , 2. Note2, 3. SGS3
** İşletim sistemleri olarak bence WP8, Android'den daha iyi..
Kişisel görüşlerimdir..
Fan değilim ama lumia daha hızlı. Çünkü;Wp nin stabilitesini geldigi gun test edicem. Minimum 512de calisan sistem nasil stabil oluyo anlayamadim gitti
Herşey ram mı arkadaşım
Dediğim gibi taraflı bir konu
Wp nin stabilitesini geldigi gun test edicem. Minimum 512de calisan sistem nasil stabil oluyo anlayamadim gitti

Sanki android, 512 mb ram 1 ghz hız ile çok iyi çalışıyor.
Test edersin ama sen yinede birşeyler bulursun yerecek..
Aynen. Defalarca lumia 900 vs s3 videosunu gösterdim. Hala s3 daha iyi diyor.
- - - Eklendi - - -
Karşındaki senden yaşça büyük uslübunu düzeltmelisin.
Neov yani ics ile kasım kasım kasan telefondan bahsediyoruz değil mi?
o videoda evet çok ufak farklarla s3 daha iyi ama aradaki donanım farkına bakarsak en az 2 ye 3 e katlamalıydı yapamıyorsa bir yerlerde sorun var demektir.. O arkadaşı da muhattap almıyorumSize de tavsiye ederim herkesi kendi seviyesine çekip sorun çıkartmaya uğraşıyor sürekli.
