N8 ++++arkadasmda c7 var kullandm, C7den sonra n8 sana baska bi dünya gibi gelicek özellikle kamerası
ÜStüne birde belle kurdun mu dadından yinmez
![]()
Telefon belle ile bambaska oluyor
ama birde S^3 uyg. azlıgından bıktım falan dersen 500tl fazla ver sgs2 al (yanlıs anlamayın android fanı değilim ama gerçekler var belle olmadan telefon tam bi işkence androiddeki oyunlar bunda yok o ayrı bişey ama oyun vs vs pek önemli değil dersen kesinlkle n8
)
nasılda övmüş takoz N8i
ksra bakmada dostum o kadar övülcek bi alet değil daha şimdiden nfc diye hayıflanan bisürü n8 kullanıcısı var aklında bulunusun kullanıcı tercihidir arkadaşım.. ama bana kalırsa sadece şeklinin farklılığı ve karizmasından dolayı yine n8 derim.. c7 bilindik tipli bir telefon.. basit.... hem c7 bu kadar iyi olsa fiyattan belli ederdi.. günden güne aşağı çekiliyor.. ama n8 hala aynı yerinde...
zevkler ve renkler diyoum arkadaşım sadece.. c7 ye benzeyen bir sürü telefon var piyasada.. n8? bi e7 var ki o da kalaslıgından secılıyor anında..
