C7 mi N8 mi YorumLarrrrrrr . . . .

Sponsorlu Bağlantılar

Quaresma53

Quaresma53

Üye
ben iphonunda tasarim haric bi numarasini begenmyrum ackcasi itunes olmasa bi hic
 


mesut1979

Üye
bu polemık uzar gıder.. tartısmaya gerek yok bence.. herkesın telefonu kendısıne guzel anlasılar.. umarım hepımız sorunsuz kullanırız telefonlarımızı...

iste benim n8 kullanan kisilerden duymak istedigim sözler,1-2 özellik fazla diye ayni marka altinda cikan telefonu asaglamiyacan.
 
  • Beğen
Tepkiler: SuaT6027
SuaT6027

SuaT6027

Üye
bak kardeş.. tartışma uzasın istemiyorum.. burda böyle saçma tartışmalara girip can sıkmaktan kötü bişey yok.. ki sitenin amacına aykırı.. burda paylaşımlarımızla bırbırlerımıze destek olmak ıcın varız hepımız.. bu amacın dısına cıkmak ıstemıyorum.. eger gorusumu sorarsan soyleyeyım.. ama bu can sıkma boyutuna gelecekse konusmamak daha ıyı...
 


Üst Alt