bak kardeş.. tartışma uzasın istemiyorum.. burda böyle saçma tartışmalara girip can sıkmaktan kötü bişey yok.. ki sitenin amacına aykırı.. burda paylaşımlarımızla bırbırlerımıze destek olmak ıcın varız hepımız.. bu amacın dısına cıkmak ıstemıyorum.. eger gorusumu sorarsan soyleyeyım.. ama bu can sıkma boyutuna gelecekse konusmamak daha ıyı...