C7 mi N8 mi YorumLarrrrrrr . . . .

Sponsorlu Bağlantılar

uribaju

uribaju

Üye
Bugün C7 mi N8 le takas ettim ve gördüğüm ilk fark; C7 nin ekran kontrastı ve parlaklığı N8 den çok daha iyiymiş, N8 in ekranı çok soluk geliyor bana sanki sepya moduna girmiş ekran, 720p bir videoyu aynı anda her iki telefonda oynatın ve seyredin ne dediğimi anlayacaksınız...
c7yi n8e takas etmek büyük bir hata ben söylemiştim özellik olarak görünmeyen farklar var arasında c7 kullanışlı telefon yazık etmişsin yinede hayırlı olsun
 


SilentOne

SilentOne

Üye
şahsen c7 yi n8 e tercih ederim
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
c7yi n8e takas etmek büyük bir hata ben söylemiştim özellik olarak görünmeyen farklar var arasında c7 kullanışlı telefon yazık etmişsin yinede hayırlı olsun

sağol, telefonu değiştirdiğim için pişman değilim çünkü N8 e sahip olmak içimde kalmıştı, zamanında 200 tlyi bulamadığım için C7 yi almıştım bazen değişiklik yapmak iyidir, ama dediğim gibi C7 nin ekran kalitesinde bariz bir üstünlüğü var N8 e karşı...
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Brightness controller indir parlaklıgı arttır düzelir belki
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
parlaklıktan olduğunu sanmıyorum aynı videoyu her iki telefondan izledim N8 renkleri doygun çıkaramıyor çok mat duruyor, siyahları da çok tuhaf gösteriyor, sanki boyası bozulmuş bir siyahı var, sadece video değil C7 de kullandığım tema ve duvar kağıtlarının aynısını N8 de kullanmaya başladım ve çok net bi şekilde farkı görebiliyorum şu an, C7 nin ekranı iyiymiş gerçekten...
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
C7 güzel tabi sırf 12 mp ve hdmi için takas etmezdim o kaba telefona özellikleri iyi birkaçı ama çok kaba duruyo
 
distakjo

distakjo

Üye
hihihhi. N8donduğunda şarjının bitmesini mi bekliyosunuz :D güç düğmesine basılı tutun kqpanıyo :D
 
Navy Blue

Navy Blue

Üye
NOKİA N8, C7, C6-01, X7 ve E7 Nokianın symbian ^3 ailesinin 680 mhz işlemci sınıfındaki telefonları :)
Önce bilmeyenlere bunu belirtmek istiyorum...
Neredeyse hepsinin donanım, kamera ve ekran özellikleri aynı ama tabiki hepsi biribirinden tasarım ve birkaç ekstra özelliğiyle ayrılıyor.
Nokia N8'i bu sınıfın içerisinde ben ilk sıraya koyarım.
Olaganüstü kamerası ve HDMI çıkışı ile bana göre diğerlerinden biraz daha önde bir telefon.
Nokia C7'ninde Nfc desteği var buda N8'de yok...
Eğer bu sınıf içersinde bir telefon alacaksan tabiki N8 derim.
Ama şöyle bir durum daha var N8 yaklaşık 950 tl civarında bu paraya Nokia 701 alabilirsin...
Nokia 701 tasarım olarak C7'nin aynısı... özellikleride aynı ama 1 ghz işlemcisi 512 mb rami var.
Bence 701'de alınabilecek telefon listesine ekle :)
 
Emre-45

Emre-45

Üye
Tabii ki de N8. Benim çok yakın arkadaşımda C7 var. Birçok inceleme yaptık üstteki arkadaşın ekranı soluk diyince ama hiçbir fark göremedik neredeyse 1 saat boyunca gözümüzü yorduk ama yok aynı ekran geldi bize. Arkadaşım arada ister N8 i veririm o kullanır ben C7 yi kullanırım yani iki telefonda benim gibi veya onun gibi bu yüzden iyi biliyorum ama N8 bambaşka ikimizde biliyoruz bunu. Kamerası ve xenon flashı sayesinde fotolar harika. HDMI dan çektiğimiz videoları hemen izliyoruz vs vs
 
kraldost

kraldost

Üye
n8 kullanıcısı olarak size tavsiyem n8 bir ara belle ile tanışmadan önce tasarım niyetine az kalsın kardeşimin c7 sini alıp n8 i ona verecektim ama kurtuluş40 bellesi ile tanıştıktan sonra n8 iphone4s ile bile değiştirmem

----------Eklendi @ 23:24:14 ---------- Yazıldı @ 23:20:36 ----------

sağol, telefonu değiştirdiğim için pişman değilim çünkü N8 e sahip olmak içimde kalmıştı, zamanında 200 tlyi bulamadığım için C7 yi almıştım bazen değişiklik yapmak iyidir, ama dediğim gibi C7 nin ekran kalitesinde bariz bir üstünlüğü var N8 e karşı...
saçmalama kardeşim ikiside aynı malzeme kullanılmış ekran ışğını ayarla farkı görürsün benımde kardeşimde c7 var ikimizde aynı anda video çekime geçiyoruz bariz bir fark ile benimkisi daha net ve açık sen birde ona kurtuluş40 bellesini yükle peh c7 neymiş diyeceksin
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
C7 yi küçümsemeyelim bize belle gelince görcez
 

mesut1979

Üye
n8 kullanıcısı olarak size tavsiyem n8 bir ara belle ile tanışmadan önce tasarım niyetine az kalsın kardeşimin c7 sini alıp n8 i ona verecektim ama kurtuluş40 bellesi ile tanıştıktan sonra n8 iphone4s ile bile değiştirmem

----------Eklendi @ 23:24:14 ---------- Yazıldı @ 23:20:36 ----------

saçmalama kardeşim ikiside aynı malzeme kullanılmış ekran ışğını ayarla farkı görürsün benımde kardeşimde c7 var ikimizde aynı anda video çekime geçiyoruz bariz bir fark ile benimkisi daha net ve açık sen birde ona kurtuluş40 bellesini yükle peh c7 neymiş diyeceksin


arkadas bizlere belle gelmiyecekmi ki c7 yi yerden yere vuruyorsun yarin birgun bizlerede gelecek,ha bi n8 in 12 mp kamera üstünlügü ve hdmi var onun disinda fazlalik neyi var ? ,benim gözünde 2 telefonda bir kameraya asiri önem veren birisi gider n8 alir onun disinda c7 ile ayni.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
C7 tasarım harikası içine 1Ghz işlemci 512 mb ram konulsa dünya çapında baya satar bide işletim sistemi android olsa
 
Silinen Üye 524728

Silinen Üye 524728

Kapalı Hesap
Bencede N8 :)
 
uribaju

uribaju

Üye
ohoo is ilerlemis iphone4s e bile degisilmezmis n8 iste buna cok guldum :ehe c7 gibi telefonu opup basiniza koyun
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Tabi olum c7 deki tasarım hiçbişeyde yok N8 iyi güzel ama tasarım 0
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
n8 kullanıcısı olarak size tavsiyem n8 bir ara belle ile tanışmadan önce tasarım niyetine az kalsın kardeşimin c7 sini alıp n8 i ona verecektim ama kurtuluş40 bellesi ile tanıştıktan sonra n8 iphone4s ile bile değiştirmem

----------Eklendi @ 23:24:14 ---------- Yazıldı @ 23:20:36 ----------

saçmalama kardeşim ikiside aynı malzeme kullanılmış ekran ışğını ayarla farkı görürsün benımde kardeşimde c7 var ikimizde aynı anda video çekime geçiyoruz bariz bir fark ile benimkisi daha net ve açık sen birde ona kurtuluş40 bellesini yükle peh c7 neymiş diyeceksin

walla ya benim gözüm bozuldu ya da sadece bendeki N8 in ekranında bi sorun var, neyse o bahsettiğin kurtuluşun belle sinin kurulumu anlatımı nerde link verir misin bi deneyeyim...
 
AмσηR@

AмσηR@

Üye
birtane fotograf makinesi al yeter +c7 işini görür.

belle belle demis sanki belle c7 ye gelmiyecek. bilende konusmus bilmeyende.
baştan alırken n8 alsaydın, şimdi gidip yine symbian^3 n8 alacam diyorsun, parana yazık.
en azından yenı gelecek symbianlı telefonları bekle
 

adela

Üye
önce C7 şimdide N8 kullanıyorum..
bana göre C7 kasa/görünüş süper tel.
n8 12mp için kasa kalın düşmüş.
bende eşime verdim c7 yi..aslında sırf belle için geçtim n8 e
 

mesut1979

Üye
önce C7 şimdide N8 kullanıyorum..
bana göre C7 kasa/görünüş süper tel.
n8 12mp için kasa kalın düşmüş.
bende eşime verdim c7 yi..aslında sırf belle için geçtim n8 e

bak sende hata yapmissin sonucta hepimize ayni anda gelecek belle
 


Üst Alt