C7 mi N8 mi YorumLarrrrrrr . . . .

Sponsorlu Bağlantılar

S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Gerçek belle gelicek zaten ne diye veriyorsun ama bayana yakışır c7
 


Quaresma53

Quaresma53

Üye
N8 ++++ ;) arkadasmda c7 var kullandm, C7den sonra n8 sana baska bi dünya gibi gelicek özellikle kamerası ;) ÜStüne birde belle kurdun mu dadından yinmez :D :D Telefon belle ile bambaska oluyor ;) ama birde S^3 uyg. azlıgından bıktım falan dersen 500tl fazla ver sgs2 al (yanlıs anlamayın android fanı değilim ama gerçekler var belle olmadan telefon tam bi işkence androiddeki oyunlar bunda yok o ayrı bişey ama oyun vs vs pek önemli değil dersen kesinlkle n8 ;) )

hey Allahm :D nasılda övmüş takoz N8i :D ksra bakmada dostum o kadar övülcek bi alet değil daha şimdiden nfc diye hayıflanan bisürü n8 kullanıcısı var aklında bulunusun ;) seninde sonun pek iç açıcı görünmüyo ;)
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Evet NFC diye hayıflanıyolar ama biz hdmi ve 12 mp diye hayıflanmıyoruz zaten tv çıkışımız var :naughty:
 
uribaju

uribaju

Üye
sirf belle icin c7den n8 e gecmek akil kari degil belle c7de daha guzel duruyo gelince goreceksiniz
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Bencede ama anlayan yok
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
kullanıcı tercihidir arkadaşım.. ama bana kalırsa sadece şeklinin farklılığı ve karizmasından dolayı yine n8 derim.. c7 bilindik tipli bir telefon.. basit.... hem c7 bu kadar iyi olsa fiyattan belli ederdi.. günden güne aşağı çekiliyor.. ama n8 hala aynı yerinde...
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
C7 800 tl N8 1100-1200 lerde N8 pahalı oldugu için iyi diyorsun tamam pahalı olan iyi oluyorsa Samsung galaxyler 1000 falan o n8 den daha iyi özellikli fiyatla özellik iyi kötü olmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut1979

mesut1979

Üye
kullanıcı tercihidir arkadaşım.. ama bana kalırsa sadece şeklinin farklılığı ve karizmasından dolayı yine n8 derim.. c7 bilindik tipli bir telefon.. basit.... hem c7 bu kadar iyi olsa fiyattan belli ederdi.. günden güne aşağı çekiliyor.. ama n8 hala aynı yerinde...


dediklerine katilmiyorum arkadas o durum belki türkiyede ama avrupada farkli nasil c7 fiyati düsüyorsa n8 de ayni burada aralarinda 30-40 euro fiyat farki ya var ya yok.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Mesut kardeşim iyi söyledi buna ne diyeceksin yurt dışında 30-40 eurodur bura türkiye burda değerinden fazla veriyoruz
 
uribaju

uribaju

Üye
c7 mi basit? n8 dicektin herhalde n8 kadar odun(gercek anlamda) bir telefon gormedim hayatimda.c7 ile n8 in fiyat araligi hep ayni neden bahsediyorsun her site farkli birsey soyluyor ona bakarsan
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
galaxy ne ki? pardon? arkadaşım telefon aldığın zaman her işini yapabilecek potansiyelde olmalı.. sadece görsellik ve bir kaç oyun için tel alınmaz.. android kullandığımda yanımda şarj cihazı ile dolaşırken şuan n8 de 2 gün şarjım var.. bu kadar basit yani.. her şeyi sunuyor insana..
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
C7 dede 2 günlük şarj var N8 C7 den çok mu üstün hayır işlemcisinden tut sistemine raminden tut ekranına aynı 2 tane ufak tefek fark var C7 tasarımı güzel ama özellikleri kötü değil sırf tasarım için almadık dostum anladın mı :off:
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
tercih meselesi.. bende sadece tasarım içi almadım :D kızmanı gerektircek bieyde söylemedim ayrıca..
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
c7 basit dyo xD N8 tasarin harikasi ya c7 basit kaliyo haklisin hele o kamera cikintsi ykmu butun estetik orda sakli adeta :D
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
zevkler ve renkler diyoum arkadaşım sadece.. c7 ye benzeyen bir sürü telefon var piyasada.. n8? bi e7 var ki o da kalaslıgından secılıyor anında..
 

mesut1979

Üye
inanin ben daha bu zamana kadar n8 kullanicilari gibi ne android de nede ios da gördüm kendi kullandi markanin adinda cikan telefonlari kötüleyenleri.

----------Eklendi @ 00:50:29 ---------- Yazıldı @ 00:49:23 ----------

zevkler ve renkler diyoum arkadaşım sadece.. c7 ye benzeyen bir sürü telefon var piyasada.. n8? bi e7 var ki o da kalaslıgından secılıyor anında..

o senin n8 de neye benziyor biliyormusun ayni tras makinasi gibi.
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
e7 kalassa n8 de kalas ikiside zaten bu yonuyle tam bir rezalet
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
eger c7 mı n8 mı gıbı bır soru secılırse bırısını secmek zorunda kalırsan ıllakı dıgerı kotu olan taraf olur.. kımse ıphone mu n8 mı demıyor kı???
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
haha tras makinesi aynen oyle :D
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
bu polemık uzar gıder.. tartısmaya gerek yok bence.. herkesın telefonu kendısıne guzel anlasılar.. umarım hepımız sorunsuz kullanırız telefonlarımızı...
 


Üst Alt