Telefon Tavsiyesi S3 , NOTE II , Lumia 920 sizce hangisi ?

Sponsorlu Bağlantılar



Seglopsi

Seglopsi

Üye
*Performans: 1. Note2, 2. SGS3, 3. L920
*Kullanım ve Pratiklik: 1. SGS3 ~ L920, 2. Note2
*Kamera: 1. L920 , 2. Note2, 3. SGS3

** İşletim sistemleri olarak bence WP8, Android'den daha iyi..

Kişisel görüşlerimdir..
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Lumia 920 Tabiki .. :]
 
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
note 2
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
note ıı mi s3 mü peki lumia bir kenara dursun
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
s3 diyen insanlar çok gördüm oda boyutundan dolayı gerçi onlarda lumia nın 185 gramını sorun yapanlardı ama :D sonuçda her görüşe değer vermek lazım ..... :D :D
 
61semih

61semih

Üye
note 2 acukara.
 
acuxx

acuxx

Üye
wp8 bölümüne gir orda tanıtıcı videolar var kararını sen ver. S3 mü note 2 mi dersen, ben bütün gün oyun oynarm film izlerim foto çekmem vs vs dersen note 2 al. Ama yok ben yne oyun oynayım çok telefonla knuşurum arasıra nete girerim fotoyla aram iyi değil dersen s3 ü al.

Yağ gibi kayan bi sistem arıyosan l920 alıcaksın bol bol foto çekersin yeni oyunlarda çıkacak hem. L920 benim tercihim :oke:
 
Placebo-

Placebo-

Üye
*Performans: 1. Note2, 2. SGS3, 3. L920
*Kullanım ve Pratiklik: 1. SGS3 ~ L920, 2. Note2
*Kamera: 1. L920 , 2. Note2, 3. SGS3

** İşletim sistemleri olarak bence WP8, Android'den daha iyi..

Kişisel görüşlerimdir..

Performans kişisel görüş değil. :) Fan değilim ama lumia daha hızlı. Çünkü;
-İşletim sistemi stabil
-işlemcisi daha iyi.
Note 2 olur mu bilmem ama sgs3 kesinlikle gerisinde kalır..
 

zappinger

Üye
Wp nin stabilitesini geldigi gun test edicem. Minimum 512de calisan sistem nasil stabil oluyo anlayamadim gitti
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Konuyu açan kişiye söylemek istiyorum alma düşünceniz yoksa,böyle konulara da gerek yok çünkü; karşılaştırma konuların da sonlar da yada başlarda sorun çıkar zaten açtığınız konu yanlış neden mi diyeceksiniz? İki tane android ve 1 tane w.m. bu taraflı bir karışlaştırma olur.1 tane w.m. 1 tane and. deseydiniz tamam derdim ama konu böyle olduğundan çok sorun çıkar.
Siz android'e gönülden bağlı olabilirsiniz,fikrinizdir saygı duyarım ama karşıt görüş yapıp,savunmaya geçen kişilerde olacağından,onlarda çıkar çünkü;sizin düşünceniz size güzeldir.Böyleliklede konu uçar gider.Aslında bunu sadece size söylemiyorum,bu tür konu açanlarada kulağında küpe olması lazım.Sorun çıkacağını önemsemeden konu açmak hoş olmaz.
Konuyla ilgili bir şey demek istemiyorum zaten bu konuda ki son cevabım bu olur,bundan 2-3 sayfa sonra konu kapanmış olacak:) Dediğim gibi taraflı bir konu:oke:
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Wp nin stabilitesini geldigi gun test edicem. Minimum 512de calisan sistem nasil stabil oluyo anlayamadim gitti

Sanki android, 512 mb ram 1 ghz hız ile çok iyi çalışıyor. :ehe
Test edersin ama sen yinede birşeyler bulursun yerecek..
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


Sanki android, 512 mb ram 1 ghz hız ile çok iyi çalışıyor. :ehe
Test edersin ama sen yinede birşeyler bulursun yerecek..

daha eline telefonu almadan baktım çok kötü diyecek,aha buraya yazıyorum.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici

Aynen. Defalarca lumia 900 vs s3 videosunu gösterdim. Hala s3 daha iyi diyor. :ehe


- - - Eklendi - - -

Karşındaki senden yaşça büyük uslübunu düzeltmelisin.
Neov yani ics ile kasım kasım kasan telefondan bahsediyoruz değil mi?

o videoda evet çok ufak farklarla s3 daha iyi ama aradaki donanım farkına bakarsak en az 2 ye 3 e katlamalıydı yapamıyorsa bir yerlerde sorun var demektir.. O arkadaşı da muhattap almıyorum :) Size de tavsiye ederim herkesi kendi seviyesine çekip sorun çıkartmaya uğraşıyor sürekli.
 

Benzer Konular

efsane_6868
Cevap
2
Görüntüleme
624
BLasTeaR
Cevap
6
Görüntüleme
533
Mesut Aktaş
Cevap
6
Görüntüleme
583
reflex
TeAmo42
Cevap
76
Görüntüleme
4K
wpfurkan


Üst Alt