Öneri Lumia 1520 vs Note 3 Hangisini almalıyım ?

Sponsorlu Bağlantılar

karasubasi

karasubasi

Üye
Mille
samsung 1 yıl sonra amiral gemilerini kaderine bırakıyor dersek yanlış olmaz heralde.ama Windows cephesinde olay çok farklı.illa android dersen htc tavsiye ederim.ama lumia 1520 tavsiye ederim kesinlikle :)
Herkes öyle diyor ama tek mesele güncellemede değil bence ... Hatta güncelleme pek te işe yaramıyor ... Önemli olan yeni uygulamaların o android sürümüne destek vermesi ... Donanım yeterli olsun uygulama desteği verilsin yazılımın pek önemi yok bence ... Samsung kötü telefon değil yani ...
 


Invoke

Invoke

Üye
Mille
Herkes öyle diyor ama tek mesele güncellemede değil bence ... Hatta güncelleme pek te işe yaramıyor ... Önemli olan yeni uygulamaların o android sürümüne destek vermesi ... Donanım yeterli olsun uygulama desteği verilsin yazılımın pek önemi yok bence ... Samsung kötü telefon değil yani ...

Güncelleme çok önemli.
Donanım ne kadar iyi olursa olsun, touchwiz dandik bir arayüz.
Malzeme kalitesi desen o da yok. Bana göre Samsung'un en iyi olduğu iş, ürününü satmayı biliyor olması.
 
karasubasi

karasubasi

Üye
Bak malzeme kalitesi konusunda haklı olabilitsin tabiki bi xperia bi htc kadar kaliteli değil ... Ama güncellemeye katılmıyorum pek ...
 
Türe

Türe

Üye
Note 3 fakat keşke konuyu WP Bölümüne açmasaydın. Tam troll olmuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: avast

ArMaGeDdOn_87

Üye
Acelen yoksa 3-4 daha beklemeni tavsiye ederim,Windows Phone için 8.1 güncellemesi ile birçok eksik kapatılsa da yine de android ve iOS a göre eksiklikleri olacaktır ayrıca uygulama yönünden iOS ile arasında büyük fark var bu 3-4 ay da kapatılcak Bi fark değil,bana kalırsa android istiyorsan note3 ve sony z2 gibi cihazlar olabilir iOS için zaten belli 5s,ekran küçük diyosan çok yüksek ihtimal 6 ile ekran 4.5 4.8 inç olarak gelecek,iPhone 6 yı beklemen aslında en doğrusu olur
 
Rookie66

Rookie66

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

ilk videodaki 1:45 den sonra sol alt ne öyle :( yazık yav insanlar çirkinleşti tövbe Yarabbim!
 
enterneoll

enterneoll

Üye
buraya konu açarsan tabi 1520 derler ama note 3 al kamera note 3'de iyi fakat 1520 kadar değil 1520'nin tek avantajı bu geri kalan herşey için note 3 öneririm
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
PureFood

PureFood

Üye
1520 al, oh be iyi ki almışım dersin..
 
alical33

alical33

Üye
Ben wp yi 920 de kullandım şu an da note3 kullanıyorum ve kit kat yüklü touchwiz e kötü diyen arkadaşlar tek sorunum rehberin gec açılması boşta ram de 1-1.3 gb falan kalıyor ve takılma vs problemleri çok nadir yaşıyorum hatta kit kat tan sonra hiç yaşamadım 1520 yi de inceledim tasarım ve kalite beni de çok cezbetti fakat 8.1 gelmeden 1520 alinirmi ona cevabım Hayır acelen yoksa 8.1 bekle 8.1 geldikten sonra ben de belki 1520 alabilirim ama su an icin note 3 daha önde
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN, Esendağlı ve dakamon
dakamon

dakamon

Üye
Ben wp yi 920 de kullandım şu an da note3 kullanıyorum ve kit kat yüklü touchwiz e kötü diyen arkadaşlar tek sorunum rehberin gec açılması boşta ram de 1-1.3 gb falan kalıyor ve takılma vs problemleri çok nadir yaşıyorum hatta kit kat tan sonra hiç yaşamadım 1520 yi de inceledim tasarım ve kalite beni de çok cezbetti fakat 8.1 gelmeden 1520 alinirmi ona cevabım Hayır acelen yoksa 8.1 bekle 8.1 geldikten sonra ben de belki 1520 alabilirim ama su an icin note 3 daha önde

şimdi tasarım konuşacaksak 1520 tabiki ama arkadaşa katılıyorum şu an işletim sistemi özellikleri olarak note 3 daha önde. Kalemi çok işine yarayacaktır. 1520 den çok çok daha esnek bir kullanım deneyimi sunacaktır şu an note 3 sana. Kalemdi android ti bence 1520 ye de bir şans vermek açısından 8.1 i bekle işte o zaman bence yüze 80 1520 tercih edeceksin ama şimdi note 3 alırsan da 8.1 çıkınca çok pişman olma ihtimalin yüksek :)

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı ve dilmenibrahim
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
şimdi tasarım konuşacaksak 1520 tabiki ama arkadaşa katılıyorum şu an işletim sistemi özellikleri olarak note 3 daha önde. Kalemi çok işine yarayacaktır. 1520 den çok çok daha esnek bir kullanım deneyimi sunacaktır şu an note 3 sana. Kalemdi android ti bence 1520 ye de bir şans vermek açısından 8.1 i bekle işte o zaman bence yüze 80 1520 tercih edeceksin ama şimdi note 3 alırsan da 8.1 çıkınca çok pişman olma ihtimalin yüksek :)

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
sana katılıyorum ileride WP devrim niteliğinde şeyler yapacak inancındayım cortana bile süper adını yanlış demediysem
 
alical33

alical33

Üye
Bende zaten 8.1 bekliyorum istediğim gibi bişey olursa beyaz bir 1520 almayi düşünüyorum :tebessüm:
 
dakamon

dakamon

Üye
sana katılıyorum ileride WP devrim niteliğinde şeyler yapacak inancındayım cortana bile süper adını yanlış demediysem

evet doğru dedin :D ama ben kortana demeyi tercih ediyorum :D:D Türkçe okunduğu gibi yazıyorum :)

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Konunun wp bölümünde açılmasının bi alakası olduğunu sanmıyoum ben mesela son mesajlarda görüyorum tüm konuları :ehe

Kesinlikle lumia 1520 al. Kıyaslama videolarını izle
 
man20

man20

Üye
1520 tam sana göre tatlım :oke: samsung alınmaz ama sony Z2'ye bakabilirsin oda güzel.
 
  • Beğen
Tepkiler: kimbilir_01
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
1520 tam sana göre tatlım :oke: samsung alınmaz ama sony Z2'ye bakabilirsin oda güzel.
katılıyorum 2 defa androide geçtim rezalet ya sony nin ki daha iyi arkadaşımda var ordan biliyorum samsung sadece satıyor bence hepsi bu. ben olsam 1520 alırdım.
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
Note 3 al harika telefon incecik sağlam çok şık ve güçlü şuan piyasanın en güçlülerinden toucwiz çok ram harcar kasar falan hikaye yağ gibi akıyor hiç kasmadı 12 pencere açtım ram hala boştu sayfa dediğim internet sayfası değil biliyon note 3 te pc gibi sayfalar açıyon aynı anda

3 gb ram var 1 gb sistem kullanıyor sadece hiçte ram harcamıyor hem harcasa ne okur android linux tabanlı bir sistem gereksiz uygulamaları otomatik kapatır yani ram sıkıntı olmaz herşey beleş androidde olmadı black mart var paralı oyunlar için kamerası süper şarjı bayağı dayanıyor kalemiyle harika özellikleri var

yani ben kullanıyom harika cihaz yeni touchwiz ile çoj daha güzel görünüp 4.4 değil 10.10 alır bu cihaz bu güçle öneriyorum
 
man20

man20

Üye
Note 3 al harika telefon incecik sağlam çok şık ve güçlü şuan piyasanın en güçlülerinden toucwiz çok ram harcar kasar falan hikaye yağ gibi akıyor hiç kasmadı 12 pencere açtım ram hala boştu sayfa dediğim internet sayfası değil biliyon note 3 te pc gibi sayfalar açıyon aynı anda

3 gb ram var 1 gb sistem kullanıyor sadece hiçte ram harcamıyor hem harcasa ne okur android linux tabanlı bir sistem gereksiz uygulamaları otomatik kapatır yani ram sıkıntı olmaz herşey beleş androidde olmadı black mart var paralı oyunlar için kamerası süper şarjı bayağı dayanıyor kalemiyle harika özellikleri var

yani ben kullanıyom harika cihaz yeni touchwiz ile çoj daha güzel görünüp 4.4 değil 10.10 alır bu cihaz bu güçle öneriyorum
oldu canım görürsem alırım.
 

Benzer Konular

Kaworu Nagisa
Cevap
24
Görüntüleme
3K
Kaworu Nagisa
komando04
Cevap
9
Görüntüleme
1K
braayn
TeAmo42
Cevap
76
Görüntüleme
4K
wpfurkan


Üst Alt