Öneri Lumia 1520 vs Note 3 Hangisini almalıyım ?

Sponsorlu Bağlantılar



MaxipmaN

Üye
Hocam, bak Samsung bu dünyada alınacak en son markadır TouchWizz ara yüzü nedeniyle. Arkadaşımda var 3GB toplam ram var fakat boşta ram 700-800MB. O yüzden Lumia 1520 kat kat daha iyi bir deneyim yaşatacaktır size emin olun.
rami doldurmazsa sıkıntı olmaz note2 bile gayet akıcı 4.1.2ile
 

Warnings

Üye
Kesinlike Note3 Al Uygulama Sıkıntısı Çekiceksin Ama Beklerim Dersen 8.1 Bekle Birşey Olacağını Sanmıyorum Ama :D
 
Türe

Türe

Üye
neyse bişi demicem ban yemek istemiyorum.
Saygı göster başka bişeye lüzum yok. Burada şundan cacık olmaz diyenlere bişey dedik mi hayır. Çünkü kişisel fikir bu. Sen ondan memnunsun o adam başkasından.
 
man20

man20

Üye
Saygı göster başka bişeye lüzum yok. Burada şundan cacık olmaz diyenlere bişey dedik mi hayır. Çünkü kişisel fikir bu. Sen ondan memnunsun o adam başkasından.
tamam. Hep karşıma çıkıyorsun ve bu hoşuma gitmiyor :/
 

Warnings

Üye
Arkadaşlar Tartışma Çıkmasın :D
 
karasubasi

karasubasi

Üye
Ortalık 56 gardaşım :)
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Yönetici biri gelecek sizi inceden tehtid edecek görürsünüz tartışmayın diye :) Lumia 1520 her türlü :ok2:
 

IVI-Elia

Üye
tasarım olarak lumia ama bence note 3 çok daha işlevsel onu almalısın.hem yeni touchwiz çok daha gelişti güncellemeyle note 3 e de gelicek ben lumia kullanıcısı olarak note 3 almanı oneririm
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
birde piyasa yaygınlık olarak samsung daha oturmuş durumda çok ince teknik konulardan anlamam ama şunu düşünüyorum 1520 ye samsung daki gibi kalem hatta şık bir kalem yakışırdı kalemle mesaj not yazmak güzel olurdu.
 
Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
Adam face twit yeter diyor tutmuş insanın teki mağaza kotu yazıyor , biz savununca bunu fanboy oluyoruz cidden çok iyi dünya
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Facebook, Twitter, malzeme kalitesi, tasarım falan yeter diyorsan neden bu kadar pahalı cihazlara bakıyorsun ki? Lumia 925 bile yeter o halde.
 
qstah580

qstah580

Üye
    Konu Sahibi
Facebook, Twitter, malzeme kalitesi, tasarım falan yeter diyorsan neden bu kadar pahalı cihazlara bakıyorsun ki? Lumia 925 bile yeter o halde.

back end ve front end çalıştığım için yolda veya bilgisayar bulamayacağım durumlarda acil birşey olduğunda zor durumda kalıyorum onun için ekranı büyük güçlü bir cihaz gerekiyor onun için note ve 1520 yi tercih ettim , başka tavsiyelerde oldu burda sony gibi onları da inceliyorum. yorumlarınız için teşekkür ederim .
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
back end ve front end çalıştığım için yolda veya bilgisayar bulamayacağım durumlarda acil birşey olduğunda zor durumda kalıyorum onun için ekranı büyük güçlü bir cihaz gerekiyor onun için note ve 1520 yi tercih ettim , başka tavsiyelerde oldu burda sony gibi onları da inceliyorum. yorumlarınız için teşekkür ederim .
Madem durum öyle 1520 Al ben en kısa zaman da alacağım sana da tafsiye ederim
 

fraps34

Üye
Note 3 al paranı wp için çöpe atma , l1520 güzeldir ama wp8 berbattır
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe

Benzer Konular

Kaworu Nagisa
Cevap
24
Görüntüleme
3K
Kaworu Nagisa
komando04
Cevap
9
Görüntüleme
1K
braayn
TeAmo42
Cevap
76
Görüntüleme
4K
wpfurkan


Üst Alt