n8 deki iğrenç kamera :)

  • 27 Nisan 2011
  • 6323 Okunma
  • 92 Cevap

  1. ıyyy 1.3 mp lik telefonlar daha net çekiyo yuh artık
     
  2. eee ne yapalım millet kötüleyeceğine biz yapalım yalnız ordaki kameranın dslr olduğunu fark ettin inş bakarsan onunla bile kapışır manasına geliyor aslında konu
     
  3. aslında forum kirliliği yapan bu konu değil..bu konuda n8 in kamerada neler yapabileceği gayet net anlaşılıyor..asıl kirlilik; nerdeyse mobil dünyasının hepsinin kabul ettiği n8 deki kamerayı fotoğraf çekmeyi bile bilmeyen bazı insanların kötüleyip durması..bu konuya değil de o insanların yaptıkları yorumlara da aynen bu şekilde kirlilik diyebileceksen silinebilir konu sorun değil
     
  4. Fake o resimler gerçek değil.
     
  5. Bende diyorum ki ne zaman fark edilcek diye de fark edildi sonunda
     
  6. :kop: Evet bariz fake :aha: :ehe


    ----------Eklendi @ 23:06:52 ---------- Yazıldı @ 23:04:21 ----------

    Dostlar bu arada cepten giriyorum mobile light sürümüyle. Mesajlarınızı beğenecem, beğenemiyorum. Kusura bakmayın.
     
  7. bence n8 fake :ehe
     
  8. bende mobileden giriyom fakat alıntı yapıca filan font filan kullanıyorsunuz ya onların etiketleri çıkıyor bende ne iş bence N8 den kaynaklı bir sorun kesin bozukdur bu şimdi
     
  9. yaw stın su n8leri kurtulak
     
  10. Opera mini kullan kardeşim. Çok rahat. Ben mini 4.3 kullanıyorum, font sorunu yok.


    ----------Eklendi @ 23:36:15 ---------- Yazıldı @ 23:35:41 ----------

    Evet ilan koyalım yavaş yavaş.
     
  11. ben koycam aslında ama taksidi bitmedi ki hem bizi tanımıyor whatamata bence
     
  12. Taksidi biter bitmez koyayım.
    Tanışırız. :ehe
     
  13. beğenmediniz mi :naughty:
     
  14. yok ben beğenmedim açıkcası eski telefonum daha iyi çekiyordu
     
  15. 2 farklı konu açılmış ikiside n8 in kamerası ile ilgili... arkadaşlar kusura bakmayın da sizler ya gerçekten kötülemek adına bişeyler sölemektesiniz yada bilemiyorum dicek bişe bulamıyorum. ya n8 in kamerasına kötü diyebilecek bir insan olamaz yuh derim yuhhh..
     
  16. bak arkadaşım cihaz sende var mı bilmiyorum çünkü mobildeyim ayrıca sen S^3 destek forumuna uğradın mı daha önce çünkü bu cihaz 8 aydır elimde ve ayrıca orsa kime sorsan beni arthur u adamlar anlatır sana merak etme bence evet biz beğenmiyoruz kamerasını sen merak etme
     
  17. Kamerayı geçtim telefonu beğenmiyoruz. :ehe
     
  18. her yönüyle kötü bence keşke almasaydım diyorum çoğu zaman kendime
     
  19. Evet hele hdmi ve usb otg hiç kullanışlı değil.
     
Yüklüyor...
16/11/2018 - 09:14