Tavsiye Lumia 930 almayı düşünüyorum

Sponsorlu Bağlantılar

kamuraN021

kamuraN021

Üye
1520 güzel ama büyük
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
  • Beğen
Tepkiler: StartTheGame ve Krnl386

bayon

Üye
oznkrts

oznkrts

Üye
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Bu almayı düşünüyorum başlıklarını bir süre yasaklasammı acaba :D :sirit: , araştırmaya devam da 1520 hafıza kartı nedeni ile 930 modelini de amoled diye düşünüyorum.

@bulutsuzgece hep sizin yüzünüzden valla Admin ne hallerde :ah
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic, suyunsesi ve bulutsuzgece
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bu almayı düşünüyorum başlıklarını bir süre yasaklasammı acaba :D :sirit: , araştırmaya devam da 1520 hafıza kartı nedeni ile 930 modelini de amoled diye düşünüyorum.

@bulutsuzgece hep sizin yüzünüzden valla Admin ne hallerde :ah

Valla usta bence yaz dönemine kadar sabret.
Ben de o dönem değiştireceğim.
Almışken yeni çıkacak amiral gemilerden birini almakta fayda var.
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Valla usta bence yaz dönemine kadar sabret.
Ben de o dönem değiştireceğim.
Almışken yeni çıkacak amiral gemilerden birini almakta fayda var.
sanırım öyle olabilir ama şu etkinlikler bir geçsin bakalım :cool ama yine de belli olmaz her an yenisi çıkıyor be gözüm :) bekle bekle nereye kadar bak isyana bağlattın beni şimdi neyse buranın paşası @papakudioflu gelmeden kaçayım ben ortağım kızıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve bulutsuzgece
StartTheGame

StartTheGame

Üye
Aslında bende şubatta benim 920 yi emekliye ayırsam mı diye düşünüyorum ve 1520 ile 930 arasında kaldım malum okulda telefon yasak :D 1520 o yüzden biraz geride sd kart desteği önemli değil ne alsam karar veremedim :/
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Lumia 930 çıkmadan önce uzun süre telefon almayı bekletmiştim çıkınca da kimine göre eksik olmayan ama bana göre eksik olan özellikleri ve fazla abartılı fiyatı yüzünden vazgeçip ani bir kararla LG G2 32GB aldım. Pişmanmıyım? Hayır. Android son kullanmamdan bu yana çok yol kat etmiş bence. Özellikle lG'nin arayüzü de buna etken sanırım. Neyse konu dağıtmadan 930 gerçekten dizayn olarak güzel bir cihaz. Kamerasınında çok iyi olduğunu duydum. Eğer bu teknik özellikle bana yeter de artar bile diyorsan hiç düşünme al. Fakat bir süre daha beklemen senin için daha yararlı olur bence. Fiyatı şu anda gereksiz yere abartılı ve çok düşecek. Benim şahsi fikrim 930'un şu andaki fiyatı 1000-1100tl civarında olmalı. Bu telefonun ederi bu bence. Hepsiburada'ya gelince oradan alışveriş yaparken satır aralarında yazanlara çok iyi bakman lazım. Eğer ürün açıklamalarında ve teknik özellik tablosunun altındaki garanti açıklaması kısımlarında ithalatçı garantili yazıyorsa o cihaza hiç bulaşma. Başın dertten kurtulmaz. Zaten o cihazların fiyatları 200-300tl en az aşağı olur. Ama resmi distribütör yazıyorsa hiç sıkıntı yok alabilirsin. Ben sürekli siteden alışveriş yapıyorum şu ana kadar herhangi bir sorun yaşamadım. Hatta daha yeni koşubandı aldım ayıptır söylemesi dün akşam bugün kargoya vermişler bile :)
 
oznkrts

oznkrts

Üye
Lumia 930 çıkmadan önce uzun süre telefon almayı bekletmiştim çıkınca da kimine göre eksik olmayan ama bana göre eksik olan özellikleri ve fazla abartılı fiyatı yüzünden vazgeçip ani bir kararla LG G2 32GB aldım. Pişmanmıyım? Hayır. Android son kullanmamdan bu yana çok yol kat etmiş bence. Özellikle lG'nin arayüzü de buna etken sanırım. Neyse konu dağıtmadan 930 gerçekten dizayn olarak güzel bir cihaz. Kamerasınında çok iyi olduğunu duydum. Eğer bu teknik özellikle bana yeter de artar bile diyorsan hiç düşünme al. Fakat bir süre daha beklemen senin için daha yararlı olur bence. Fiyatı şu anda gereksiz yere abartılı ve çok düşecek. Benim şahsi fikrim 930'un şu andaki fiyatı 1000-1100tl civarında olmalı. Bu telefonun ederi bu bence. Hepsiburada'ya gelince oradan alışveriş yaparken satır aralarında yazanlara çok iyi bakman lazım. Eğer ürün açıklamalarında ve teknik özellik tablosunun altındaki garanti açıklaması kısımlarında ithalatçı garantili yazıyorsa o cihaza hiç bulaşma. Başın dertten kurtulmaz. Zaten o cihazların fiyatları 200-300tl en az aşağı olur. Ama resmi distribütör yazıyorsa hiç sıkıntı yok alabilirsin. Ben sürekli siteden alışveriş yapıyorum şu ana kadar herhangi bir sorun yaşamadım. Hatta daha yeni koşubandı aldım ayıptır söylemesi dün akşam bugün kargoya vermişler bile :)

Neye göre o fiyatı biçtiğini anlayamadım örnek htc one m8 ile neredeyse aynı özelliklere sahip ikiside üst seviye bi 2400 den biri 1800 den girdi piyasaya ki bence bu çok iyi lg g2 de hatırlarsan o fiyatlardan girmişti ve zaten fiyatın çoğu vergiye gidiyo
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Sensation
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Esmez abi bunlar bizim ülkeye :( Ben daha turuncu rengini bulamıyorum altın rengini nasıl bulayım gelse bile :kıskıs:
This smartphone can be purchased in select countries in Europe, Asia Pacific, the Middle East and Africa and China. The price will vary by region and operator.
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Neye göre o fiyatı biçtiğini anlayamadım örnek htc one m8 ile neredeyse aynı özelliklere sahip ikiside üst seviye bi 2400 den biri 1800 den girdi piyasaya ki bence bu çok iyi lg g2 de hatırlarsan o fiyatlardan girmişti ve zaten fiyatın çoğu vergiye gidiyo
HTC ile kıyaslaman yanlış olur bence çünkü HTC gereksiz bir fahiş fiyat politikası güdüyor. 2400tl ye HTC One M8 almak parayı çöpe atmakla bir bana kalırsa.
 
luckysleven

luckysleven

Üye
Lumia 930 çıkmadan önce uzun süre telefon almayı bekletmiştim çıkınca da kimine göre eksik olmayan ama bana göre eksik olan özellikleri ve fazla abartılı fiyatı yüzünden vazgeçip ani bir kararla LG G2 32GB aldım. Pişmanmıyım? Hayır. Android son kullanmamdan bu yana çok yol kat etmiş bence. Özellikle lG'nin arayüzü de buna etken sanırım. Neyse konu dağıtmadan 930 gerçekten dizayn olarak güzel bir cihaz. Kamerasınında çok iyi olduğunu duydum. Eğer bu teknik özellikle bana yeter de artar bile diyorsan hiç düşünme al. Fakat bir süre daha beklemen senin için daha yararlı olur bence. Fiyatı şu anda gereksiz yere abartılı ve çok düşecek. Benim şahsi fikrim 930'un şu andaki fiyatı 1000-1100tl civarında olmalı. Bu telefonun ederi bu bence. Hepsiburada'ya gelince oradan alışveriş yaparken satır aralarında yazanlara çok iyi bakman lazım. Eğer ürün açıklamalarında ve teknik özellik tablosunun altındaki garanti açıklaması kısımlarında ithalatçı garantili yazıyorsa o cihaza hiç bulaşma. Başın dertten kurtulmaz. Zaten o cihazların fiyatları 200-300tl en az aşağı olur. Ama resmi distribütör yazıyorsa hiç sıkıntı yok alabilirsin. Ben sürekli siteden alışveriş yapıyorum şu ana kadar herhangi bir sorun yaşamadım. Hatta daha yeni koşubandı aldım ayıptır söylemesi dün akşam bugün kargoya vermişler bile :)

vay hocam sendemi kactin wp den kasla goz arasi : )
 

zbahadir

Üye
Microsoft Nokia markasını bırakmadan önce son olarak Lumia 930 almaya karar verdim bende. Microsoft markalı olanlardan satın almayacağım ne kadar kaliteli olursa olsun. Hem kalite hemde ekran boyutu olarak 930 ideal benim için. Keşke Golse ne güzel olurdu ama gelmeyecek büyük ihtimalle.
 
  • Beğen
Tepkiler: ...decode...
StartTheGame

StartTheGame

Üye
Abi şu distribütör olayı falan doğru mu paralel ithalat mı Türkiye'dekiler
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Şuanda en uygun 1520 ama sonrasında 930 tabiki de ama ben bekliyorum daha karizma daha iyi bir cihaz çıksın ama çıkacak gibi de değil
 


Üst Alt