Telefon Tavsiyesi S3 , NOTE II , Lumia 920 sizce hangisi ?

Sponsorlu Bağlantılar



Placebo-

Placebo-

Üye
Konuyu iki fandroid götürüyor. :)
Biride çıkıp demiş ki Lumia aldım iyi çıkmadı note 2 al diye. Sizi sayı ile gönderiyorla herhalde.
Lumia'nın ne eksiği varmış anlamadım. Biryazın bakalım sevgili s3 hayranları?


**Wp genel destek bölümüne girmiyorsunuz ki kullanıcı yorumlarını göresiniz.
 

Kerim.336

Üye
ANIL

ANIL

Admin
Gereksiz mesajlar atmayın konu hakkında fikirlerinizi yazın saygılı bir şekilde iyi forumlar...
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Konuyu iki fandroid götürüyor. :)
Biride çıkıp demiş ki Lumia aldım iyi çıkmadı note 2 al diye. Sizi sayı ile gönderiyorla herhalde.
Lumia'nın ne eksiği varmış anlamadım. Biryazın bakalım sevgili s3 hayranları?


**Wp genel destek bölümüne girmiyorsunuz ki kullanıcı yorumlarını göresiniz.

ne üstünlüğü var android veya ios'tan ?
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Ben eksigi var demedim.sen artilarini soyle.dur ben soyliyim:kamera,tasarim,nokia olmasi

-Kamera
-Hız (Stabilite. S3'e göre oldukça fazla hemde. :) Uygulamaların açılış ve yüklenişi 2 sn geçmiyor.)
-Çekirdek değişimi sonrasında bir dahaki çekirdek değişimine kadarki bütün güncellemeleri alabilecek olması.
-Kısıtlanan şeylerin aynı android taki gibirom ile düzeltilebilmesi.
-Kablosuz şarj bana göre değil ama bazılarına göre bir artı.
- Hızla gelişen bir mağazası olması ve arkasındz microsoft olması
- Wp 7 deki zune olayından kurtulmuş olması. Yani pc'ye direkt bağlanabilmesi.
-Yine wp 7 den farklı olarak bluetooth sınırının ortadan kalkması..
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Arkadaşlar tarafsız yorum yapmayacaksanız hiç yapmayın kendinizi kandırırsınız.
 

Kerim.336

Üye


-Kamera
-Hız (Stabilite. S3'e göre oldukça fazla hemde. :) Uygulamaların açılış ve yüklenişi 2 sn geçmiyor.)
-Çekirdek değişimi sonrasında bir dahaki çekirdek değişimine kadarki bütün güncellemeleri alabilecek olması.
-Kısıtlanan şeylerin aynı android taki gibirom ile düzeltilebilmesi.
-Kablosuz şarj bana göre değil ama bazılarına göre bir artı.
- Hızla gelişen bir mağazası olması ve arkasındz microsoft olması
- Wp 7 deki zune olayından kurtulmuş olması. Yani pc'ye direkt bağlanabilmesi.
-Yine wp 7 den farklı olarak bluetooth sınırının ortadan kalkması..
Hiz konusu s3u modifikasyon yapabilirsiniz.bu arti degil
Kamera ,nokia kalitesi,nokia maps bunlara soz yok.nokia bu konuda 1numaradir.bu arti.
Marketi hizla gelisiyor demissin.play store ise gayet gelismis.aradigin ne varsa var.buda bir Arti degil.
Cekirdek olayi arti.
Androidin arkasindada google var.bu da arti degil.
Androidde kisitlamalardan kurtulursunuz bu da arti degil
Eski wp7 yi ile kiyaslama yapmissin.bunlar androidde de var.hemde her surumunde

- - - Eklendi - - -

Abarttiginiz kadar bi sey yok sonuc olarak.
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
Türe

Türe

Üye
Hiz konusu s3u modifikasyon yapabilirsiniz.bu arti degil
Kamera ,nokia kalitesi,nokia maps bunlara soz yok.nokia bu konuda 1numaradir.bu arti.
Marketi hizla gelisiyor demissin.play store ise gayet gelismis.aradigin ne varsa var.buda bir Arti degil.
Cekirdek olayi arti.
Androidin arkasindada google var.bu da arti degil.
Androidde kisitlamalardan kurtulursunuz bu da arti degil
Eski wp7 yi ile kiyaslama yapmissin.bunlar androidde de var.hemde her surumunde

- - - Eklendi - - -

Abarttiginiz kadar bi sey yok sonuc olarak.

Yazacklarımı yazmışsın +1 :alkis
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Hiz konusu s3u modifikasyon yapabilirsiniz.bu arti degil
Kamera ,nokia kalitesi,nokia maps bunlara soz yok.nokia bu konuda 1numaradir.bu arti.
Marketi hizla gelisiyor demissin.play store ise gayet gelismis.aradigin ne varsa var.buda bir Arti degil.
Cekirdek olayi arti.
Androidin arkasindada google var.bu da arti degil.
Androidde kisitlamalardan kurtulursunuz bu da arti degil
Eski wp7 yi ile kiyaslama yapmissin.bunlar androidde de var.hemde her surumunde

- - - Eklendi - - -

Abarttiginiz kadar bi sey yok sonuc olarak.

Ne yzarsak eleştiiyorsun. + dediysem artıdır. S3 istediği adar modifiye olsun wp kadar hızlı mı sence?
Google var demişsin ama bir bak hangi şirket daha iyi.
Eski wp ile kıyasladım çünkü bunlar eskisine göre bir +
Be s3 ile kıyaslamıyorum genel + larını söylüyorum.
Ama asıl söylemek istediğim şu özellikle şunu okuyun;
Lumia ile s3 mükemmel cihazlar. İkiside eşit hatta. İkiside hızlı, ikisinin de arkasında devler var. Yani ikiside eşit. Bu durumda lumia neden kötülenirken s3 övülüyor benim anlatmak istediğim o.
 
Türe

Türe

Üye


Ne yzarsak eleştiiyorsun. + dediysem artıdır. S3 istediği adar modifiye olsun wp kadar hızlı mı sence?
Google var demişsin ama bir bak hangi şirket daha iyi.
Eski wp ile kıyasladım çünkü bunlar eskisine göre bir +
Be s3 ile kıyaslamıyorum genel + larını söylüyorum.
Ama asıl söylemek istediğim şu özellikle şunu okuyun;
Lumia ile s3 mükemmel cihazlar. İkiside eşit hatta. İkiside hızlı, ikisinin de arkasında devler var. Yani ikiside eşit. Bu durumda lumia neden kötülenirken s3 övülüyor benim anlatmak istediğim o.

Çünkü daha tam oturmadı ve hakettiğinden fazla övülüyor Ezgi. ;)

-Google daha iyi ki bunu kar markajlarından görebilirsin.
-Sen + dedin diye + mı oluyor yani :kop2:
-Ha bi de istediği kadar modifiye olsun diyorsun da senin savunduğun olay da modifiye ? Tezin çürütülünce neden kabullenemiyosun bunu ? Neden objektif olamıyorsun ?
 

Kerim.336

Üye


Ne yzarsak eleştiiyorsun. + dediysem artıdır. S3 istediği adar modifiye olsun wp kadar hızlı mı sence?
Google var demişsin ama bir bak hangi şirket daha iyi.
Eski wp ile kıyasladım çünkü bunlar eskisine göre bir +
Be s3 ile kıyaslamıyorum genel + larını söylüyorum.
Ama asıl söylemek istediğim şu özellikle şunu okuyun;
Lumia ile s3 mükemmel cihazlar. İkiside eşit hatta. İkiside hızlı, ikisinin de arkasında devler var. Yani ikiside eşit. Bu durumda lumia neden kötülenirken s3 övülüyor benim anlatmak istediğim o.

Ben kotulemiyorum canim kardesim:)amma abarttiniz su lumia yi diyorum.ne lumia'ymis ya.

- - - Eklendi - - -



Çünkü daha tam oturmadı ve hakettiğinden fazla övülüyor Ezgi. ;)

-Google daha iyi ki bunu kar markajlarından görebilirsin.
-Sen + dedin diye + mı oluyor yani :kop2:
-Ha bi de istediği kadar modifiye olsun diyorsun da senin savunduğun olay da modifiye ? Tezin çürütülünce neden kabullenemiyosun bunu ? Neden objektif olamıyorsun ?
Bu ezgis miydi:Dhic sasirmadim:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
Placebo-

Placebo-

Üye
Ben kotulemiyorum canim kardesim:)amma abarttiniz su lumia yi diyorum.ne lumia'ymis ya.

Ben abartmadım. Ben sadece eşit telefonlar olduğunu düşünüyorum. Sadece bazı insanlar çok ön yargılı yaklaşıyor. Anlayışın için teşekkürler, wp genel destek bölümüne bekleriz. :)


- - - Eklendi - - -



Çünkü daha tam oturmadı ve hakettiğinden fazla övülüyor Ezgi. ;)

-Google daha iyi ki bunu kar markajlarından görebilirsin.
-Sen + dedin diye + mı oluyor yani :kop2:
-Ha bi de istediği kadar modifiye olsun diyorsun da senin savunduğun olay da modifiye ? Tezin çürütülünce neden kabullenemiyosun bunu ? Neden objektif olamıyorsun ?

Benim savunduğum hangi olay modifiye?
Ben büyük şirket derken, karlarından söz etmedim. Sonuç olarak microsoft olmasa google'ın ne halde olacağını biliyoruz. Yani microsoft daha kökşü bir şirket ve her firma ile kolayca uygulama için anlaşma sağlanıyor.
Ben + dediysem + dır lafı şöyle canım ; eskiye göre gelen yeni değişiklikler olumlu ise bunlar artıdır. Yani kesin artılar olduğu için dedim.
 
Türe

Türe

Üye
Project butter da androidin + sı biz sayıyoz mu :zzz: Yok illa senin dediğin olur canım haklısın :tebessüm:
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Uzatmaya gerek yok Lumia daha iyi :eller:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
stabilite açısından jb li bir gs3 ün l920 den pekte aşağı kalır yanı yok
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
Türe

Türe

Üye
Cm10 stable çıktıktan sonra bu tartışmaların t si kalmayacak nokta |-)
 

Benzer Konular

efsane_6868
Cevap
2
Görüntüleme
634
BLasTeaR
Cevap
6
Görüntüleme
533
Mesut Aktaş
Cevap
6
Görüntüleme
583
reflex
TeAmo42
Cevap
76
Görüntüleme
4K
wpfurkan


Üst Alt