avcitalip
Üye
Yeni bir telefon alacağım ama 5800'ımı satmayacağım![]()
bencede satma
,kendini aratıyor 
Yeni bir telefon alacağım ama 5800'ımı satmayacağım![]()
,kendini aratıyor 
Sen şu eksikleri söyle bakalım. Cevap vereyim. Kullanıcıları yanlış bilgilendirmeyin.
Konuyu iki fandroid götürüyor.![]()
Biride çıkıp demiş ki Lumia aldım iyi çıkmadı note 2 al diye. Sizi sayı ile gönderiyorla herhalde.
Lumia'nın ne eksiği varmış anlamadım. Biryazın bakalım sevgili s3 hayranları?
**Wp genel destek bölümüne girmiyorsunuz ki kullanıcı yorumlarını göresiniz.
Ben eksigi var demedim.sen artilarini soyle.dur ben soyliyim:kamera,tasarim,nokia olmasi
Uygulamaların açılış ve yüklenişi 2 sn geçmiyor.)Hiz konusu s3u modifikasyon yapabilirsiniz.bu arti degil
-Kamera
-Hız (Stabilite. S3'e göre oldukça fazla hemde.Uygulamaların açılış ve yüklenişi 2 sn geçmiyor.)
-Çekirdek değişimi sonrasında bir dahaki çekirdek değişimine kadarki bütün güncellemeleri alabilecek olması.
-Kısıtlanan şeylerin aynı android taki gibirom ile düzeltilebilmesi.
-Kablosuz şarj bana göre değil ama bazılarına göre bir artı.
- Hızla gelişen bir mağazası olması ve arkasındz microsoft olması
- Wp 7 deki zune olayından kurtulmuş olması. Yani pc'ye direkt bağlanabilmesi.
-Yine wp 7 den farklı olarak bluetooth sınırının ortadan kalkması..
Hiz konusu s3u modifikasyon yapabilirsiniz.bu arti degil
Kamera ,nokia kalitesi,nokia maps bunlara soz yok.nokia bu konuda 1numaradir.bu arti.
Marketi hizla gelisiyor demissin.play store ise gayet gelismis.aradigin ne varsa var.buda bir Arti degil.
Cekirdek olayi arti.
Androidin arkasindada google var.bu da arti degil.
Androidde kisitlamalardan kurtulursunuz bu da arti degil
Eski wp7 yi ile kiyaslama yapmissin.bunlar androidde de var.hemde her surumunde
- - - Eklendi - - -
Abarttiginiz kadar bi sey yok sonuc olarak.

Hiz konusu s3u modifikasyon yapabilirsiniz.bu arti degil
Kamera ,nokia kalitesi,nokia maps bunlara soz yok.nokia bu konuda 1numaradir.bu arti.
Marketi hizla gelisiyor demissin.play store ise gayet gelismis.aradigin ne varsa var.buda bir Arti degil.
Cekirdek olayi arti.
Androidin arkasindada google var.bu da arti degil.
Androidde kisitlamalardan kurtulursunuz bu da arti degil
Eski wp7 yi ile kiyaslama yapmissin.bunlar androidde de var.hemde her surumunde
- - - Eklendi - - -
Abarttiginiz kadar bi sey yok sonuc olarak.
Ne yzarsak eleştiiyorsun. + dediysem artıdır. S3 istediği adar modifiye olsun wp kadar hızlı mı sence?
Google var demişsin ama bir bak hangi şirket daha iyi.
Eski wp ile kıyasladım çünkü bunlar eskisine göre bir +
Be s3 ile kıyaslamıyorum genel + larını söylüyorum.
Ama asıl söylemek istediğim şu özellikle şunu okuyun;
Lumia ile s3 mükemmel cihazlar. İkiside eşit hatta. İkiside hızlı, ikisinin de arkasında devler var. Yani ikiside eşit. Bu durumda lumia neden kötülenirken s3 övülüyor benim anlatmak istediğim o.

Ne yzarsak eleştiiyorsun. + dediysem artıdır. S3 istediği adar modifiye olsun wp kadar hızlı mı sence?
Google var demişsin ama bir bak hangi şirket daha iyi.
Eski wp ile kıyasladım çünkü bunlar eskisine göre bir +
Be s3 ile kıyaslamıyorum genel + larını söylüyorum.
Ama asıl söylemek istediğim şu özellikle şunu okuyun;
Lumia ile s3 mükemmel cihazlar. İkiside eşit hatta. İkiside hızlı, ikisinin de arkasında devler var. Yani ikiside eşit. Bu durumda lumia neden kötülenirken s3 övülüyor benim anlatmak istediğim o.
amma abarttiniz su lumia yi diyorum.ne lumia'ymis ya.Bu ezgis miydi
Çünkü daha tam oturmadı ve hakettiğinden fazla övülüyor Ezgi.![]()
-Google daha iyi ki bunu kar markajlarından görebilirsin.
-Sen + dedin diye + mı oluyor yani
-Ha bi de istediği kadar modifiye olsun diyorsun da senin savunduğun olay da modifiye ? Tezin çürütülünce neden kabullenemiyosun bunu ? Neden objektif olamıyorsun ?
hic sasirmadim
Ben kotulemiyorum canim kardesimamma abarttiniz su lumia yi diyorum.ne lumia'ymis ya.

Çünkü daha tam oturmadı ve hakettiğinden fazla övülüyor Ezgi.![]()
-Google daha iyi ki bunu kar markajlarından görebilirsin.
-Sen + dedin diye + mı oluyor yani
-Ha bi de istediği kadar modifiye olsun diyorsun da senin savunduğun olay da modifiye ? Tezin çürütülünce neden kabullenemiyosun bunu ? Neden objektif olamıyorsun ?
Project butter da androidin + sı biz sayıyoz muYok illa senin dediğin olur canım haklısın
![]()
)Cm10 stable çıktıktan sonra bu tartışmaların t si kalmayacak nokta![]()

