Telefon Tavsiyesi S3 , NOTE II , Lumia 920 sizce hangisi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Ellemon

Ellemon

Üye
Note 2 büyüklük açısından rahatsız edebilir seni. Galaxy s3 öneririm bu yüzden
Zaten note 2 - galaxy s3 arasındaki fark ram olayıdır
 


Uruloki

Uruloki

Üye
arkadaş şu onexin fotoğraf çekimi dışındaki + larını bi ben mi göremiyorum s3 le ne zaman karşılaştırsam geride kalıyo al sana youtubeun en güvenilir teknoloji kanalı

S3 un + larını yazarmisin coook eski bir video o performanssa jb guncellemesinden sonra ucuyor kaciyor denilen s4 pro yu çoğu testte yenmesiyle bariz bir sonuç s3 un esamesi kalmadı sadece popüler hatta şunu soyleyeyim driver yuklerim acilir diyorsun ya horn u denesene bakalım ne cevap alacaksın ya nfs most wanted ın bile tegra 3 özel versiyonu var marketten indirince belli oluyor grafik açılıyor oyun yani tabletimdede var ordan biliyorum
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Şimdi dediklerimi kanıtlamak için gsmarena ya baktım one x in jb incelemesini kaldirmislar onun yerine one x+ var ne garip hepsini ezip geçmiş bi gl benchmark da her tegra cihazı gibi sacmalamis he islemci hızı farklı one x den farkli fakat eternityproject, faux ve franco kernellerle aynı hizlara cikilabiliyor one x dede hatta gpua yu 700mhz ye cikardilar en son ve gayette stabildi
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Şimdi dediklerimi kanıtlamak için gsmarena ya baktım one x in jb incelemesini kaldirmislar onun yerine one x+ var ne garip hepsini ezip geçmiş bi gl benchmark da her tegra cihazı gibi sacmalamis he islemci hızı farklı one x den farkli fakat eternityproject, faux ve franco kernellerle aynı hizlara cikilabiliyor one x dede hatta gpua yu 700mhz ye cikardilar en son ve gayette stabildi

Hasan ban yemiş adama dert anlatıyorsun kardeşim :ehe
 
avcitalip

avcitalip

Üye
ben sana s3 kullanıcısı olarak note 2 diyorum,lumia 920'nin daha çook ekmek yemesi gerekiyor bence :evet: note 2 s3'ten kat kat hızlı bu arada bunuda belirtiyim ben bile s3'ümü iyi bir fiyata satıp almayı düşünüyorum :evet:
 
Black-killing

Black-killing

Üye
ben sana s3 kullanıcısı olarak note 2 diyorum,lumia 920'nin daha çook ekmek yemesi gerekiyor bence :evet: note 2 s3'ten kat kat hızlı bu arada bunuda belirtiyim ben bile s3'ümü iyi bir fiyata satıp almayı düşünüyorum :evet:

Lumianın ekmek yemeye ihtiyacı yok doğuştak karnı tok geliyor.Nokia bu kez Canavar gibi cihaz yaptı.Sırf adı çıktı diye bu cihazı kötülemeyin.Koyu android sayfaları bile Lumianın üstünlüğünü kabul etti.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Boyut sorun Değilse Note 2 çok iyi olur.. :)
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
Nokıa kötülemek zaten saçma olur herkes 3310 gibi efsane telefonu illaki kullanmıstır ve ya görmüştür bunu yapan nokıa ile şimdikinin farkı yok , sadece biraz geri kaldı teknolojiye direkt olarak ayak uyduramadı onun için sıkıntı oldu yani sakın nokia dandik yok bilmemne yok kalitesiz demeyin o konuda samsung çöpe gider , belki donanım olarak samsung note 2 illaki superdir benim aklımdada zaten note 2 daha agırlıklı ama bunu lumia yıyı gordukten sonra karar vermek gerek , lütfen firmaları kötülerken duygularınıza göre değilde mantıgınıza göre yorum yapın bu konuyu firmalara hakaret olsun ve ya firma kıyaslamak için açmadım , android kullanıcısıyım bunuda belirtiyim sırf nokıa veya baska firmayı savunmuyorum ama yinede kimseye kendimiz göre duygusal düşüncelerle yanıltmayalım ki "lumia ne dilk kez duydum" diyenler bile sırf su yorumlar yuzunden kulakdan dolma bilgilerle hem kendini hem etrafını yanıltcak böyle şeylerede gerek yok aklı olan gözü olan araştıran bir insan kendisi hangisi daha kaliteli veya hangisi kalitesiz anlayabilir.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Şuan lumia920 ye rakip olabilecek tek cihaz İphone5(kalite açısından)
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
İyide bu telefonlarda illaki abartı sağlamlık aranması çok saçma hem ince olsun,hem donanımı yuksek olsun,hem hafif olsun,hemde SAĞLAM olsun....Yakında ışınlasın diyenlerimizde olcak
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
İyide bu telefonlarda illaki abartı sağlamlık aranması çok saçma hem ince olsun,hem donanımı yuksek olsun,hem hafif olsun,hemde SAĞLAM olsun....Yakında ışınlasın diyenlerimizde olcak

Özellikleri açısından değil de malzeme kalitesi bakımından En iyisi Nokia.
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9 ve Esendağlı
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
Şimdiki telefonlar için karar vermek çok zor gerçekten, hepsi birbirinden mükemmel..
 
avcitalip

avcitalip

Üye


Lumianın ekmek yemeye ihtiyacı yok doğuştak karnı tok geliyor.Nokia bu kez Canavar gibi cihaz yaptı.Sırf adı çıktı diye bu cihazı kötülemeyin.Koyu android sayfaları bile Lumianın üstünlüğünü kabul etti.

ne üstünlüğü yahu ben bunu anlayamıyorum tamam android stabil değil falan diyorsunuz kabul ediyorum WP stabil diyorsunuz onuda kabul ediyorum fakat onun haricinde hiçbir şeyi kabul edemiyorum belki lumia 930-940 falan alınabilir ona birşey diyemem ama bu devirde bence wp almak akıl işi değil her neyse ben kafanızı bulandırmak ve tartışma çıkartmak istemiyorum amaçlarınızı belirtin size en uygun olanı alın mesela oyun oynamazsanız l920 alabilirsiniz uygulama konusunda wp nin pek problemi yok diye duymuştum :evet:


- - - Eklendi - - -



Özellikleri açısından değil de malzeme kalitesi bakımından En iyisi Nokia.

orası öyle,böyle diyin canımı yiyin :ehe
 

gunes34

Üye
nokia lumia hakkıında çok bir bilgim yok ama tasarımı çok hoşuma gitti ama tek kafamı karıştıran andorid değilde wp8 oması wp8 nasıldır onun hakkındada bir bilgim yok o yüzden note 2 öneriririm eğer büyüklüğü sorun oluyorsa s3 al
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Türe

Türe

Üye
Noteb2 :yuru
 
Black-killing

Black-killing

Üye


hiç lumia 920 kullandın mı ?

Yorum yapmak için kullanmak mı gerek ? Ben en az 200 telefon hakkında yorum yapmışımdır ama maximum 5 ini kullanmışımdır.Çoğu için bu kaide böyle gidiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa

Benzer Konular

efsane_6868
Cevap
2
Görüntüleme
634
BLasTeaR
Cevap
6
Görüntüleme
533
Mesut Aktaş
Cevap
6
Görüntüleme
583
reflex
TeAmo42
Cevap
76
Görüntüleme
4K
wpfurkan


Üst Alt