Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
efc ve ahmet ve sana pm atmıstım toplu ve gelmis olmalı ancak efc ile ahmet den yanıt alamadım su saatler müsaitim gibisinden ..
Tekrar pm attım çünkü siteye giren üyeler .
Topal Sinek
Üye
Hellboy® - hsncabar1vs.lovestar - by_hükümdar
Beyler maçlarımızı cumartesi akşam yapacaktık ancak lovestar arkdaşımızın işi oldugu için yapamadık.O yüzden sizlerden (yukarıda ismi yazılı olanlardan) pazar günü hangi saatler arası müsaitsiniz yazarsanız sevinirim bu konu baslıgı altında veya özel pm atarak!..
greenmile
Üye
bi türlü tayfa toplanamıyor bugun 21 e sozlestik yine piyasada rakibin biri yok yavvv:S
orgeneral2203
Üye
saat 21:05 yine ses yok bizim rakiplerden..........
Hellboy® - hsncabar1vs.lovestar - by_hükümdar
Beyler maçlarımızı cumartesi akşam yapacaktık ancak lovestar arkdaşımızın işi oldugu için yapamadık.O yüzden sizlerden (yukarıda ismi yazılı olanlardan) pazar günü hangi saatler arası müsaitsiniz yazarsanız sevinirim bu konu baslıgı altında veya özel pm atarak!..
ben herkese özelden yazdım pazar günü onlineyim saat ayarlayın yapalım artık !!!
greenmile
Üye
biz yapamıyoruz hep adamları biz mi beklicez anlaştık bide ortagıda okey dedi ancak adamdan ses yok :S
Praetor
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
İyiniyet çerçevesinde devam edin arakadaşlar.
Eğer daha sonrasında da sizin işiniz varsa, yeni bir tarih belirleyebilirsiniz.
orgeneral2203
Üye
başladık maça 11-9 öndeyiz
--------------- Ekleme ---------------
9-9 oldu
--------------- Ekleme ---------------
7-7 oldu
rakip 7-5 önde
5-4 öndeyiz
2-0 ile elendik moralim bozuldu akşam akşam
lovestar
Üye
pazar günü 16 00 dan sonraki her saat bana uyar arkadaşlar.yapalım bizde macımızı...
orgeneral2203
Üye
7-7 oldu
xkadir61
Üye
ertasxx neredeysen çık ortaya bak burayada yazıyorum ortalıkta yoksun
Praetor
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
Çok çekişmeli gidiyor
Keşke odayı da yazsaydınız
greenmile
Üye
ve sonuc olarak son ele 2-1 geride girdik ve malesef kaybettik arkadasları kutluyorum herseyden önemlisi zevkli bir maç oldu
van_hoijdonk
Emekli Yönetici
Ortak bugün biraz pasifti, bugün iyiydim bir dahakinde de bizim ortak götürür işi. Güzel ve çekişmeli oyundu, teşekkür ederim arkadaşlara.
orgeneral2203
Üye
akşam akşam moralim bozuldu
hele birde tek taşa kalmış iken. bugün bnm bayramım olması gerekiyordu ama nasip değilmiş. allah büyük
Praetor
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
Kazananları tebrik eder, er meydanına çıkanlara da teşekkür ederim
ysr86
Üye
Dün akşam sözleştik oynamak için ama rakiplerden biri geleceğini söylediği halde gelmedi. Artık bugün yaparız inşallah.
Topal Sinek
Üye
Hellboy® - hsncabar1vs.lovestar - by_hükümdar
Beyler bizim maç büyük bir ihtimalle pazar günü saat 18:00 ila 19:00 arası yapılacak o ismini bu konu baslıgı altında soyleriz