valla yha çok güzel bi etkinlik herkese tesekkür ediyorum
[sıze="4"]katılmak istiyorum[/sıze]
--------------- Ekleme ---------------
Katılmıyorum vaz geçtim
Bu arada Türkçemizi güzel kullanalım ileride daha önemli bir dil olunca utanırız,torunlarımız utanır 
evet ama 50 mesaj şartı var sadecekatılmak istiyorum ama nasıl olacak nasıl katılıcaz arkadaşlar
--------------- Ekleme ---------------
herkes katılabiliyor mu
?

SeneyeTurnuva Ne Zaman Başlayacak ?
öyle dimi ata abi 
