MaxiCep Okey Turnuvası "MaxiOkey" Başlıyoooor!!!

Sponsorlu Bağlantılar

van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Zaten tekli olursa bakın kesin demiyorum, her masadan 1 kişi gelecek ve sonrasında eşli olarak turnuva devam edecek. İlk tur sadece tekli olacak. Örneğin 8 masa olacak buradan 32 kişiden 8 masanın galibi gelecek.

Kesin değil henüz, lütfen bekleyin biraz daha, sabır...
 


orhan1618

orhan1618

Üye
çok güzel bi aktivite
 

Doğan

Üye
valla yha çok güzel bi etkinlik herkese tesekkür ediyorum
 
_-_-_-ahmet-_-_

_-_-_-ahmet-_-_

Üye
izniniz olursa bende katılıyorum
 

Doğan

Üye
[sıze="4"]katılmak istiyorum[/sıze]

--------------- Ekleme ---------------

Katılmıyorum vaz geçtim
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
[sıze="4"]katılmak istiyorum[/sıze]

--------------- Ekleme ---------------

Katılmıyorum vaz geçtim

Arkadaş takıldı sadece :)Bu arada Türkçemizi güzel kullanalım ileride daha önemli bir dil olunca utanırız,torunlarımız utanır :)
 
osnakli

osnakli

Üye
Keşke tavla turnuvası olsaydı.okeyde güzel ama ben artık tavla turnuvasını bekliyim:)
 
akyol5

akyol5

Üye
katılmak istiyorum ama nasıl olacak nasıl katılıcaz arkadaşlar

--------------- Ekleme ---------------

herkes katılabiliyor mu
?
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
devaju

devaju

Üye
katılmak istiyorum bende
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Turnuva Ne Zaman Başlayacak ?
 
zorbey27

zorbey27

Üye
bende katılmak istiyorum
 
excalybur60

excalybur60

Üye
katılmak istiyorum
 

shafak_1_23

Üye
benide alın
 
turkordu

turkordu

Üye
Katılmak için mesaj sayınızın en az 50 olmasi lazım!
 
redragonn

redragonn

Üye
katılmak istiyorum
 
klxc

klxc

Üye
katılıyorum
 

furkan332

Üye
bende katılmak istiroum
 

Benzer Konular



Üst Alt