MakiOkey Turnuvası! 1. Tur Başladı!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Eşli yapmamızın işe yaradığını görmek güzel :)
 


rich24

Üye
bende katılmak istiyorum ama nasıllllllll
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Cuma akşamı xkadir abim ve ben hazır bulunmamıza rağmen rakibin eşi ile temas kuramadık..
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
walla diğer maçlar nasıl olur bilemem ama en çekişmeli maç bana göre bizim maçımız oldu. bir el rakibimiz bir el biz açtık. 2-0 yenildiğimize göre oyunun nasıl geçtiği anlaşılmıştır artık... ;)
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Maçımızı tamamladık. İnternet kafede tam 3 bilgisayar değiştirdim ve zaman zaman bağlantı koptu oyundan düştüm.. Oyunda yaşanan bu sinir bozucu durumda anlayış gösteren rakiplerim Exalans ve CryDaqqeR arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum... Bozuk bilgisayarda adeta robot gibi otururken beni idare eden eşim turkordu 'ya da çok teşekkür ederim.. Oyun başabaş ve çok güzel geçti ve 2 farkla oyun bitirdik...



Oyunun son sayısı işte böyle geldi... :)
 

Ekli dosyalar

greenmile

greenmile

Üye
sagol dostum candostumisuzu ;) evet bi dahaki turnuvada eş olmak ümidiyle süper anlaşıyoruz.
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
Mustafa Furkan ve Turkordu yu tebrik ediyoruz :oke:
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
Negative yok ben ne olucam :@
 
ysr86

ysr86

Üye
Bugünde yapamadık maçımızı. Rakip arkadaş nedense cevap bile yazmıyor halbuki 23.00 gibi online olmuş!
 
xkadir61

xkadir61

Üye
yaw bizim heriflerle bir türlü bir araraya gelemiyoruz
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
bizim grupla da bi anlasamadıl pazar 6 da yapıcaktık ama nerde birinin işi cıkmıs 20 de yapcaz diolar ben gunun her saatınde onlıne olamam ki :S
 
Topal Sinek

Topal Sinek

Üye
Hellboy® - hsncabar1 vs. lovestar - by_hükümdar
Beyler bizim maçta normalde cumartesi saat 4 ten sonra yapılacaktı ancak lovestarın nöbeti varmış tamam dedik pazar saat 6 ya attık.Bu sefer de by_hükümdar ı cagırmıslar saat 6 da gelemeyecekmıs ona da tamam dedık maçı pazar saat 20:00 ra cektık bu seferde Hellboy sakatlık cıkardı :D (bu durumda herkese hak vermek lazım ya) ancak sizce ne yapmamıs lazım ki inş Hellboy yarım saat içinde gelir de yaparız maçımızı :(
 
by_hükümdar

by_hükümdar

Üye
LoveStara Bi Ulaşabilsek.

--------------- Ekleme ---------------

bizim grupla da bi anlasamadıl pazar 6 da yapıcaktık ama nerde birinin işi cıkmıs 20 de yapcaz diolar ben gunun her saatınde onlıne olamam ki :S

Günün Her Saati Online Olacak Bir Durum Yok Kardeş 20:00 Dedim Burdayım.
 
crazy_gokhan

crazy_gokhan

Üye
Bugünde yapamadık maçımızı. Rakip arkadaş nedense cevap bile yazmıyor halbuki 23.00 gibi online olmuş!


Ortak dert etme zaten bende msn konuşmaları var büyük ihtimal biz bir üst tura çıkacaz:naughty:
 
use2000

use2000

Üye
Maalesef herkes sözünde durmuyor. Ortağım sözleştiğimiz saatte gelmedi sonrada ne zaman yapacağımıza dair bir bilgi vermedi bu ne sorumsuzluk :@
 
turkordu

turkordu

Üye
Bir hafta süre verilmişti bitmedi mi hala?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Maçını yapmayanları bir ümit bekliyorum. Perşembe günü aramızdan yine bir çok arkadaş ayrılacak.
 


Üst Alt