LAZOFLU
Emekli Yönetici
Aslında yanlış yapıldı. Kurulurken herkesin cep numarası alınacaktı ve güvenlik için aranıp onay alınacaktı, yada cep telefonlarına yollanacak bir sms ile şifreyi sitede vermesi söylenecekti ve kayıtlar böyle yapılacaktı. Gereğinde de cepden aranıp bilgilendirme alınacaktı ve böyle sorunlar yaşanmayacaktı, ben bu yarışmanın hala biteceğine bek inancım yok!



bizim tuhaf isimli arkadaş yok ortada, o gelse..
Töbe Töbe 
ya hesaplardan benden yiyin için oturun şu masaya artık 
Bence yedek üye olarak alalım sizi de 