MakiOkey Turnuvası! 1. Tur Başladı!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Ozan

Ozan

Admin
Negative yok meydanda :@ banlayın şu arkadaşı :ehe
efc ve ahmet ve sana pm atmıstım toplu ve gelmis olmalı ancak efc ile ahmet den yanıt alamadım su saatler müsaitim gibisinden ..
Tekrar pm attım çünkü siteye giren üyeler .
 


Topal Sinek

Topal Sinek

Üye
Hellboy® - hsncabar1 vs. lovestar - by_hükümdar
Beyler maçlarımızı cumartesi akşam yapacaktık ancak lovestar arkdaşımızın işi oldugu için yapamadık.O yüzden sizlerden (yukarıda ismi yazılı olanlardan) pazar günü hangi saatler arası müsaitsiniz yazarsanız sevinirim bu konu baslıgı altında veya özel pm atarak!..
 
greenmile

greenmile

Üye
bi türlü tayfa toplanamıyor bugun 21 e sozlestik yine piyasada rakibin biri yok yavvv:S
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
saat 21:05 yine ses yok bizim rakiplerden.......... :@
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Hellboy® - hsncabar1 vs. lovestar - by_hükümdar
Beyler maçlarımızı cumartesi akşam yapacaktık ancak lovestar arkdaşımızın işi oldugu için yapamadık.O yüzden sizlerden (yukarıda ismi yazılı olanlardan) pazar günü hangi saatler arası müsaitsiniz yazarsanız sevinirim bu konu baslıgı altında veya özel pm atarak!..

ben herkese özelden yazdım pazar günü onlineyim saat ayarlayın yapalım artık !!!
 
greenmile

greenmile

Üye
biz yapamıyoruz hep adamları biz mi beklicez anlaştık bide ortagıda okey dedi ancak adamdan ses yok :S
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İyiniyet çerçevesinde devam edin arakadaşlar.
Eğer daha sonrasında da sizin işiniz varsa, yeni bir tarih belirleyebilirsiniz.
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
başladık maça 11-9 öndeyiz :D


--------------- Ekleme ---------------

9-9 oldu

--------------- Ekleme ---------------

7-7 oldu


rakip 7-5 önde :(


5-4 öndeyiz

2-0 ile elendik :( moralim bozuldu akşam akşam :(
 
lovestar

lovestar

Üye
pazar günü 16 00 dan sonraki her saat bana uyar arkadaşlar.yapalım bizde macımızı...
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
7-7 oldu
 
xkadir61

xkadir61

Üye
ertasxx neredeysen çık ortaya bak burayada yazıyorum ortalıkta yoksun
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Çok çekişmeli gidiyor :)
Keşke odayı da yazsaydınız :)
 
greenmile

greenmile

Üye
ve sonuc olarak son ele 2-1 geride girdik ve malesef kaybettik arkadasları kutluyorum herseyden önemlisi zevkli bir maç oldu :)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Ortak bugün biraz pasifti, bugün iyiydim bir dahakinde de bizim ortak götürür işi. Güzel ve çekişmeli oyundu, teşekkür ederim arkadaşlara.



 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
akşam akşam moralim bozuldu
hele birde tek taşa kalmış iken. bugün bnm bayramım olması gerekiyordu ama nasip değilmiş. allah büyük :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kazananları tebrik eder, er meydanına çıkanlara da teşekkür ederim :)
 
ysr86

ysr86

Üye
Dün akşam sözleştik oynamak için ama rakiplerden biri geleceğini söylediği halde gelmedi. Artık bugün yaparız inşallah.
 
Topal Sinek

Topal Sinek

Üye


Üst Alt