"MaxiOkey" 1. MaxiCep Okey Turnuvası

Sponsorlu Bağlantılar

orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
ya bn ve rakibim rock4ever hazırız ama ikimizin de eşleri yok. şimdi ne yapcaz? oynayamıyoruz. sözde bugün anlaşmıştık. :(
 


greenmile

greenmile

Üye
ben rakiplerimden biri olan candostumisuzu ile zaman olarak anlaştık diğerleride onay vermişti fakat diğerlerinden ses yok şimdi biz hep diğerlerini mi bekliyceğiz yawww?
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
ben rakiplerimden biri olan candostumisuzu ile zaman olarak anlaştık diğerleride onay vermişti fakat diğerlerinden ses yok şimdi biz hep diğerlerini mi bekliyceğiz yawww?

zaman olarak Cumartesi günü saat 1-1.30 civarı herkes hazır olacaktı. rock4ever var bende varım ama nokiadanşaşma ile delrico yoklar. biz ne zamana anlaştık saat olmuş 3,30 daha eşlerimizden haber yok. yarın son gün ama bnm yarın işim war. :( :( bu durumda rock4ever ile bana ne olcak ? iki takımda elenecekmi şimdi ?
 
greenmile

greenmile

Üye
zaman olarak Cumartesi günü saat 1-1.30 civarı herkes hazır olacaktı. rock4ever var bende varım ama nokiadanşaşma ile delrico yoklar. biz ne zamana anlaştık saat olmuş 3,30 daha eşlerimizden haber yok. yarın son gün ama bnm yarın işim war. :( :( bu durumda rock4ever ile bana ne olcak ? iki takımda elenecekmi şimdi ?


çok haklısın bende işlerimi ona göre ayarlamıştım anlaşmasak hadi neyse bakalım şimdi nolcak merak ediyorum...
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Söz verdiği tarihte çevrimiçi olmayarak zarara yol açan bir üye emin olun ödüllendirilmez.
Ayrıca herkese attığım özel mesajı burada yineliyorum:


Arkadaşlar tekrar merhaba.

Bildiğiniz gibi ön eleme süresi 3 Mayıs Pazar saat 12'de bitiyor. Şu ana kadar da kimseden bir maç yapıldığına dair bir bilgi gelmedi. Takip eden ve bunu konuya yazdığı mesajlarla belirten birkaç üye dışında ben bir takipçilik göremiyorum.
Tekrarlıyorum: Yarışma kurallarına göre takip etmeyenler ve eşleri elenecektir.

Ama eğer her gruptan bir üye takip ediyorsa da bunu bilmem gerek.
Bu durumda karşı gruplarda da olsalar bu takipçi iki üye bir üst tura çıkmaya hak kazanacaktır.

Örnek: A ile B - C ile D maç yapacak.
A takip ediyor ama eşi ortada yok.
C takip ediyor ama eşi ortada yok.
A ve C bir üst tura çıkabilirler.

Lütfen turnuvayı ne kadar takip ettiğinizi gösterin. Ön elemenin amacı bu.
Keyifli yarışmalar.

Ben bu mesajı dün sekiz buçuk gibi gönderdim.
Ne olacağı belli yani.
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
A ve C üst tura çıkabiliolar ama ortak olarak dimi ??
 
greenmile

greenmile

Üye
cidden yani o zaman katılmasınlar ayıp oluyor kac gundur usteki arkadasla isin takipciligini sadece 2miz yapıyoruz...
 
xkadir61

xkadir61

Üye
beni arayan olursa buralardayim, zaten salihte hazir oldugunu belirtti.
sonuc olarak, bu turnuvada satranc turnuvasi gibi patlak verdi......
 
Exalans

Exalans

Üye
benim ortak foruma gelmeyi yada cevap yazmayı düşünmğyor heralde
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
O halde herkes eşlerinin ve rakiplerinin hangilerinin aktif hangilerinin takipsiz olduğunu yazsın ona göre eleme yapılsın.



CryDaqqeR (Aktif)
arşiment (Aktif değil)
turkordu (Aktif)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
beni arayan olursa buralardayim, zaten salihte hazir oldugunu belirtti.
sonuc olarak, bu turnuvada satranc turnuvasi gibi patlak verdi......
Hiçbir şeyin patlak verdiği yok Kadir! Her şey kontrol altında. Her turnuvada takipsiz bırakan üyeler olur! Biraz sabırlı oluverin!!!
 
redragonn

redragonn

Üye
Eşim ortada yok
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Kadir abi bizim masaya küllük koymayı unutmasınlar :hmmm :) :)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
Kadir abi bizim masaya küllük koymayı unutmasınlar :hmmm :) :)

salih buradaki rakipleri beklerken, my nette dağıttığımız o sözde okeycileri hatırlıyormusun:D

neyse yaw birde turnuvadaki rakiplerimizi oralarda görebilsek, daha heyecanlı olacaktı. salihcim ben biraz antremen yapmak için yeniden my netteyim, işin yoksa gelde biraz antremen yapalım senle:ehe
 
Salihyet

Salihyet

Üye
:naughty: benim çok işim var, üç gündür yüzümün güldüğüne bakma yaa :hmmm
 
Topal Sinek

Topal Sinek

Üye
yaw beyler bısım masadakı kısıler dedı cumartesı saaat 7 de yapalım ama baktık tek bnle karsımısdakı bır es var bu durumda sızce ne olmalı dedıler 7 de yapalım 2 saatten berı ınternet kafedeyım yazık yanı :S
hsncabar1;mihman vs erfc20;__chomper__ bu karsılasmada benle (hsncabar1) ıle erfc20 takıp edıyor ancak dıger ıkısı yok :S
 

hanifi079

Üye
Katılan herkese bol şanslar diliyorum ....
 
Ozan

Ozan

Admin
Benim eşimden yanıt var ancak, karşımızdaki 3. ve 4. kişi olacak eşlerden birinden haber yok dolayısı ile 4 lenemedigimizden yapamıyoruz maçı

Aslında herkese belli sabit tarih saat verilecekti katılmayan oynamayacaktı ne bileyim şu an çogu kiside saçma bi tablo var ..
 
greenmile

greenmile

Üye
pazar gecesi 40 kişin 20si civarı elenmiş oLur:D
 


Üst Alt