>>>>> n95 8gb fun club <<<<<

Sponsorlu Bağlantılar

ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Tekrar bi yazılım at düzelmesi muhtemel!!
 


sowhat

Üye
telefonun kapak problemı yuzunden resmen kullanmıyorum arkadaslar! duvara carpasım gelıyo! gıcık nokia, okadar para al caresine bakma.resmen attım bi köşeye teli tav oluyorum...
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
o kadarda abatmaya gerek varmı ki dostum! Sonuçta çalışıyo ve süper bir alet değilmi?Varsın kapağı oynasın boşveeer!!
 
erimss

erimss

Üye
aynı temayı tekrar kurarsan gösterio

--------------- Ekleme ---------------

selam arkadaşlar,bende derdimi açıklamak istedim,bir n95 8 gb cı olarak:) ya benim telefonda 40 50 tane tema oldu yıgın hafızada.ama hiçbiri yok uygulama yöneticisinde.onun için tek çare yıgın hafızayı biçimlendirmek kalıyo.biçimlendirmeden başka yolla yapabilen varmı tek tek silebilen yani,şimdiden teşekkürler cevap atan olursa:oke:

eğer aynı temaları tekrar yüklersen gözükür :) bn denedim oluyo
 

toxicart

Üye
bende ki n 95 8 gb ingilizce verison yurtdışından geldi ve temaları uygulama yöneticisinden silebiliyorum hepsi görülüyor ve rahatlıkla silinebiliyor..
 
erimss

erimss

Üye
bende ki n 95 8 gb ingilizce verison yurtdışından geldi ve temaları uygulama yöneticisinden silebiliyorum hepsi görülüyor ve rahatlıkla silinebiliyor..
telefona yazılımını yükseltiğin zaman senden önce yedeklemeni istiyo yedekleyim yeni yazılımı yüklediğin zaman görünmüyo uyguma yöneticisinde görünmesi için tekrar yüklemek gerekiyo o zamn görünüyo... bide şu sürgü problemi var aslında ona bi çare var galiba eğer youtube a girerseniz n95 8gb slider yada n95 8gb slider problem yazarsanız orda biri size nası yapılacağını gösteriyo.. ama siz sakın yapmayın :oke:
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Valla dostum az daha aaçık yazsaydın keşke!karmakarışık olmuş.Kapak konusunda bence yapılacak bişey yok
malesef böyle kullanacağız.N95 8GB mükemmeldir kapağa razıyız.
 
zezu_5

zezu_5

Üye
Beyler N95 için Sunumları Nasıl Açıcaz??

bikaç slayt dosyası varda bende
 
dafmar

dafmar

Üye
benim en büyük sorunum n95 8gb sis dosyalarını aaaaccccmmmmmmıııııııyyyyooooooooorrrrrrrr.mafolmusum
 
erimss

erimss

Üye
Valla dostum az daha aaçık yazsaydın keşke!karmakarışık olmuş.Kapak konusunda bence yapılacak bişey yok
malesef böyle kullanacağız.N95 8GB mükemmeldir kapağa razıyız.

usta şunu diyorum ki youtube e gir arama bölümüne n95 8gb slider yaz yada n95 8gb slider problem yaz orda çıkan videoda bi adam sürgünün nası yapıldığını gösteriyo... bide bu sürgü bnm sürtüyo çiziyo sizde bu var mı ???

--------------- Ekleme ---------------

Beyler N95 için Sunumları Nasıl Açıcaz??

bikaç slayt dosyası varda bende

uygulamalar/office / quickoffice e gir sonra yön tuşlarıyla ğağa sola hareket ederek word pointe girebilirsin :oke:
 

kaan168127

Üye
aynı sorun bendede vardı fakat hallettim sanırım fazla poram kuruludur birazını silerek dene 2 yol ayarlardan hafıza olarak telf hafzasını seç o zaman duraklamzsa memoriy hafzasını biçimle yanı temizle ben öyle yaptım düzeldi kolay gelsin
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Bi deneyelim bakalım.İnşallah işe yarar!
 

sunlight

Üye
arkdaşlar bu telefon çok güzel ama şu games i ne açabiliyorum ne kaldırabiliyorum nede yeni versiyonunu yükleyebiliyorum bi el atsanız size zahmet şimdiden tşkler
 

ozi44

Üye
arkadaslar bende dıkkat ettım fotograf kalıtesı ıyı degıl ozellıkle cekılmıs resmı yakınlasırınca 6630 la aynı etkıyı verıyo ama vıdeo mukemmel oda ara sıra donma yapıyo tek care hafızaya format atmak sonra tekrar basla proları kurmaya
 
brain_omer

brain_omer

Üye
benim sadece kizakta az sorun var gibi V3.1 benimkinin kvk dan yüklettim hic sorun yok kizakta az oynuyor gibi saga sola ses yapmiyor ama bide n- gage oyunlarindan bi yüklemeyi başaramadim .:sn:
 
ecuut

ecuut

Üye
çok seviyorum telefonumu :)
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Güzeldir tatlıdırrr.O çoook farklıdıııır.keşke bide dokunmatik yapan proğram olsaydı!!!
 

XXXRESUL

Üye
arkadaşlar ben sorunu çözdüm ama tel garanti kapsamındayda yapmayın garantiden çıkmasını bekleyin ben de çok sıkılıdım tıkırdamadan ama sonunda çözdüm öncelikle arka kapagı açıp sonra tıkırdayan yerin yan tarafındaki demir parçayı çıkarın sonra demir parçanın uç kısmını çok az ama çok az karkaburnu yada pense ile sıkın ve sonra yeniden takın ama dikkat edin kapagı tutan beyaz bi tırnak var onu çıkarmayın takması biraz zordur ben şimdi kullanıyorum hiç tıkırtıda yapmıyo sorun yok arkadaşlar şimdiden kolay gelsin
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Keşke fotoğrafta koysaydın.Daha iyi anlardık.Cesaret edemiyoz ki yaw.! 1250 liralık telefon yani!
 
erimss

erimss

Üye
Keşke fotoğrafta koysaydın.Daha iyi anlardık.Cesaret edemiyoz ki yaw.! 1250 liralık telefon yani!
usta bn size söyledim ama dinlemionuz kii youtube ta bir videoya rasladım orda yapıyolar isterseniz linke atarım ala n95 8gb slider problem yazınca karşınıza çıkan ilk video orda nasıl tamir yapılacağı çok açık ama bn bugün verdim yaptırmaya teli
 


Üst Alt