>>>>> n95 8gb fun club <<<<<

Sponsorlu Bağlantılar

iadibelli

Üye
Merhaba arkadaşlar
n95 8gb kullanıyorum aveadan 3g aboneliğimi yaptırdım ancak telefonum nedense bir türlü 3g ile çalışamıyor şebeke modunu umts ile de denedim çift yönlü de denedim bir türlü olmuyor bu konuda bana yardım edereniz çok sevinirim
 


diacronie

Üye
Benim telefon birkaç kez yere düştü ama kapak açık veya kapalıyken herhangi bir oynama yok.
 
caddeon6

caddeon6

Üye
slm tele yüklediğim temaları nasıl silicem yardımcı olurmusunuz:(
 

ademerock

Üye
arkadaşlar ilk sayfada kapak oynuyor filan demişşsiniz onun nedeni batarya modeli BL-5F olan bataryalardır birde BL-6F olan bataryaları deneyin yorumları okumadan cvp yazdım eger önceden biri yazmıssa kusura bakmayın
 
QuntaQinte

QuntaQinte

Üye
Ben bugün dayımdan aldım telefonu n73 e göre çok karışık geldi bana bi format atmaya çalıştım atamadım neden..?kapalıyken *3yes ile açtım olmadı..*7370# yaptım olmadı neden..??
 
caddeon6

caddeon6

Üye
:ssiyi günler telefonuma yüklediğim temaları nasıl silicem bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum :ss
 

WreckagE

Üye
merhaba arkadaşlar n95 8gb kullanıcısı olarak telefonumda bir sorun var ve yardımcı olacağınıza inanıyorum sorunum şu telefonuma hiçbir türlü program yükleyemiyorum karşıma hep dosya bozuk komutu çıkıyor buda canımı sıkıyor sadece jar uzantılı oyun yükleyebiliyorum ayrıca birkaç tane program ve oyunuda silemiyorum kaldırma başarısız diyor yardım ederseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

merhaba arkadaşlar n95 8gb kullanıcısı olarak telefonumda bir sorun var ve yardımcı olacağınıza inanıyorum sorunum şu telefonuma hiçbir türlü program yükleyemiyorum karşıma hep dosya bozuk komutu çıkıyor buda canımı sıkıyor sadece jar uzantılı oyun yükleyebiliyorum ayrıca birkaç tane program ve oyunuda silemiyorum kaldırma başarısız diyor yardım ederseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler
 


Üst Alt