>>>>> n95 8gb fun club <<<<<

Sponsorlu Bağlantılar

ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Keşke ilk aldığım 20.0.016 da kalsaydım.Telefon acayipleşti.Herşeyin orjinali diye boşuna demiyorlar!!
 


Uni

Uni

Üye
haydaa.. şimdi güncelledim ben :S
 

hackrilla

Üye
v31 çıktı şu an yüklüyorum dil kodunu da okuttum bi sorun cıkmaz sanırım ama sertifika sorunundan korkmayın mutlaka bi çözüm bulurlar cunku ben v30 da sertifika sorununu çözdüm...
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Evet ben yükledim V31 i gayet hızlı!
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Yeni versiyon hakkında görüşleriniz varsa paylaşırmısınız????
 
burakoksuzoglu

burakoksuzoglu

Üye
arkadaşalr benim cihaza ne tema atabiliyorum nede başkabişi 3rd oyunlar deniyo n958gb denio giriom ne yaptıysam atılmıo birde *#0000# yapınca bende 320 rm yazıyo bu 3 rd ile bir alakası varmı her cihazda aynımı
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım cihazın orjinal değil sanırım.Ben her türlü proğramıda temayıda sorunsuz yüklüyorum.
 
burakoksuzoglu

burakoksuzoglu

Üye
ama kardeş kvk garantili ve turkcell bayiinden aldım diğer n95 lerde 320 rd mi yazıyo ben bunu anlamadım
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Allah Allah çok ilginç ya.bende senin gibi kvk turkcell bayiden garantili aldım ve inanki çatır çatır tüm prpğramlar yükleniyor.Hiç problem olmadı bende inan ki.acaba sebeb nedir?ben de merak ettim şimdi!
 

kral1868

Üye
yığın hafızayı nasıl biçimlendirebilirim
 
antbyotic

antbyotic

Üye
telefona tema veya herhangi bir program yükleyemeyen arkadaşlar sorun yaşayanlar bu yöntemleri uygulayabilirler yada en azından bilmeyen arkadaşlar öğrenmiş olur


"soft format" ve "hard format"



1) Soft Format

Eğer telefonunuz sürekli sistem hataları veriyorsa, istem dışı kapanıp açılıyorsa, yüklemiş olduğunuz uygulamalar normal dışı çalışıyor yada hiç çalışmıyorsa vs.. Telefonunuza soft format atarak telefonunuzu ilk aldığınız zaman ki ayarlara geri çevirebilirsiniz. Soft format fabrika ayarlarına dön gibi değildir. Fabrika ayarlarına dön yapıldığında sadece profiller orjinal ayarlara dönmektedir. Ancak format attığınızda telefonunuzun hafızasındaki herşey silinecek. Telefon defteri, mesajlar, erişim noktaları...

Format Yöntemi: Telefon açık iken *#7370# yazın. Ekrana "Tüm orjinal ayarlar geri yüklensin mi? Telefon kapanıp açılacak" uyarısı gelecektir. Evet seçeneğini seçtikden sonra güvenlik kodunu girerek format işlemini tamamlayın. Ortalama format süresi 2 dakidadır.



2) Hard Format

Eğer telefonunuz hiç açılmıyorsa veya güvenlik kodunuzu bilmiyorsanız hard format atarak telefonunuzu tekrar aktif hale getirebilirsiniz.

Format Yöntemi: Telefon kapalı iken (*) (3) (yes) ve yukarıdaki kapama açma tuşuna birlikte basarak format işlemini yapabilirsiniz. yanlız uygulamadan önce bataryayı şarj ederseniz iyi olur
 
88884444

88884444

Üye
ewt kapağın tıkırdaması sorunu bütün n95 we n95 8gb lerde aynı sorun warmış:(
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Tamam da bunun çözümüne niye bakmıyo bu koskoca NOKİA ??? Acaba servise götürsek telefonu mahvederler mi yoksa bunun çözümü varmı.Bu kapağı aranızda yaptıran varmı arkadaşlar.???
Sinir bozucu bi durum.Telefon mükemmel ama kapak takırtukur yaw !!!
 
credo79

credo79

Üye
Zamanında 7650'lerde de aynı sorun vardı, ve hala devam ediyo. . N96'da böyle bir sorun olmadığını duymuştum, ilk fırsatta kendim bi bakıcam bi Nokia'cıda ;)
O değil de arkadaşlar, şu Rotate olayı biraz can sıkıcı. . Rotate modu açık olduğu halde Telefonu yan çevirdiğimde ekran otomatik olarak yan pozisyona geçmiyor. İlk aldığımda da öyleydi şimdi de öyle.. Şuanki versiyon 30.0.0.18. Sizde de böyle mi..?
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Bende 31.0.017 var son yayınlanan versiyon yani.Telefonu döndürdüğünde hemen olayı yapıyor.dönmeme gibi bişey yok.Ama eskiden birazcık beklerdi çok az 1 sn kadar.Şimdi yok hemen ekran yatay oluveriyor.
 
antbyotic

antbyotic

Üye
selam arkadaşlar benim merak ettiğim birşey var

bu n95 8gb telefonun mass memory bölümüne müzik adı altında bir klasör açtım. bütün şarkıları kategorisine göre klasör ismi vererek yükledim yani türkçe şarkıları türkçe, yabancıları yabancı klasörüne. açıklayıcı olmuştur heralde şimdi yapmak istediğimi yazayım

müzik çalar içerisinde klasör düzeninde görünmesini istiyorum yani bütün şarkılar karışmış vaziyette olmaması gerek bunun bir yolu varmı ? normalde çalma listesi düzenlerken şarkıları tek tek eklemek gerekiyo oysa klasör düzeninde görünse komple klasörü ekle diyip işi bitiririz. yardımlarınız için şimdiden teşekkür
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
ya arkadaslar ben de konustuktan sonra kızagı kapatınca tel kapanmıyo uyuz oluyorum ya


Dostum bu özellik normal olarak olmamakla birlikte, sitemizde prosu mevcuttur.. (slidehelper) arattır bul ve yükle ayrıca türkçedir. böylelikle aktif kapak haline dönüştürebilirsin..

Bu arada güncellemeye karşıyım ben, gerçekten çoğu pronuz çalışmıyor yeni versiyonda, ben 1 yıl önce aldım tlf.umu yaklaşık 28-30 civarı pro kullanıyorum ve şu an benim tel en hızlısı diyenlerle bile iddalaşırım resmen bir uçak. Ayrıca hacklemeye dahi gerek yok güzelce sertifikalayın sitede herşey bizler için güzelce açıklanmış.. Ayrıca şu da çok önemli imei nonuzdan tlf.unuzun yüksek kalite mi orjinal fabrika çıkışımı olduğu anlaşılıyor sanırım bazılarımızın ben de şu oluyor ben de bu olmuyor gibi sözleri de bu farklılıktan kaynaklanıyor, merak edenler için özelden imei bırakırsanız kalite değerini ve üretim yerini söyleyebilirim, bu sitemizde var fakat yerini şu an ben de bulamadım :D hoş görün, hımm unutmadan kapak konusunda en ufak bi ses ya da boşluk benim cihazda yok, biraz da hassas kullandığımdan sanırım,,, hepinize selam olsun burayı sıkı takip edelim ;)
 
credo79

credo79

Üye
Bende 31.0.017 var son yayınlanan versiyon yani.Telefonu döndürdüğünde hemen olayı yapıyor.dönmeme gibi bişey yok.Ama eskiden birazcık beklerdi çok az 1 sn kadar.Şimdi yok hemen ekran yatay oluveriyor.


Anladım. Son versiyon bir umut ışığı olmuş oldu böylece, sağol ;) Sertifikalandırma sorunu çözülür çözülmez son versiyona geçişi yapıcam :oke:
 
apranax60

apranax60

Üye
ya arkadaşlar benim tel n95 8gb kamerasına bi haller oldu video çekimi yaparken donarak çekim yapıyoo ne yapabiliriz garantisi yok telelefonun bi aytınlatırsanız sevinirim
 


Üst Alt