Telefon Tavsiyesi Sizce takas etmeli miyim?

Sponsorlu Bağlantılar

muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid


muratcanCNKY

muratcanCNKY

Üye
İkinci el fiyatı 650 tl benim telefonun,Windows phonenin ikinci el piyasası genel olarak yok ama wp ile android kıyas kabul etmiyor zaten yani wp yi bilen biri rahat rahat verir ucretini markette de 200.000 uygulama var işine yaramayan uygulamaları ne yapıcan ? S3 neonun ne denli kastığını biliyorumğ kullanım deneyimi acısından o kadar fark istedim kardeş :) 200 tl de olur fark :D :D
 
byAndroid

byAndroid

Üye
S3 neo nun kascagini sanmıyorum ace, Pocket, trend falan değil sonuçta
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
muratcanCNKY

muratcanCNKY

Üye
Android sadece alındıktan sonra ilk 6 ay maximum performans verir sonra yavaş yavaş düşer android sonuçta şişiyo bu yüzden sonuçta xaiomi note pro olmadığı surece kasar ki bu cihazda da lpddr4 4gb ram var ama sonuçta android :) bi ısınamadım şöyle iyi bi android kullansam belki sever vazgeçmem on yargım yok ama görüyorum yani lg g3 bile kasıyo arkadaşlarımdaki benim lumiam kasmıyor birader :) bu yüzden lumia :)
 
byAndroid

byAndroid

Üye
G3 kasıyor ona katılıyorum ama nexus serisi htc amiralleri sony amiralleri kasmaz. Tabi lumiada uygun fiyata kasmayan cihaz alıyorsun o ayrı :D
 
muratcanCNKY

muratcanCNKY

Üye
Ya nexus serisi androidin çekirdeği bi zahmet kasmasın :D ama ben z2 ninde m8 inde kastıklarını gördüm, duydum :D z3 ve m9 hakkında pek kotu bi'şey duymadım da gormedimde ama m9 çok alınası :D
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Valla bende ios yada wp uzun süreli kullanmadım herkes stabil diyor uzun süre kullanımda. S3 mini kullanıyorum Android 5.0.2 yüklü ve cihaz kasmiyor yani saf Android iyidir yani nexuslarda olan. Z2 ve m8 de kullanmadım uzun süre ama kascagini sanmıyorum. İsteyen her türlü kastirirda wp yide iosy da kastirir yani
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
G3 kasıyor ona katılıyorum ama nexus serisi htc amiralleri sony amiralleri kasmaz. Tabi lumiada uygun fiyata kasmayan cihaz alıyorsun o ayrı :D
Er yada geç her android cihaz kasıyor.
Şimdiye kadar bir amiral htc, bir amiral sony ve bir orta seviye samsung kullandım ve samsung yarım sene sonra, sony ile htc 1 sene sonra acayip kasılmaya başladı. Custom rom ile kısa süreliğine iyi gitti ama hepsi 2 sene sonunda kullanılmaz hale geldi. Maalesef android'in temeli bozuk ve 3gb ramlı 2,5ghz octacore gibi uçuk özellikler olmasaydı ve google sorunun üstünü örtmeye çalışmasaydı 2500 liralık cihazlar bile kutudan çıktıktan iki ay sonra kasardı.
Android kasmaz kasarsa da kullanıcı hatası diyenlerin çoğu custom rom ile uğraşan veya 2000-2500 liraliık telefon kullananlar ve böylece androidin karanlık yüzünü göremeyen kişilerdir.
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
byAndroid

byAndroid

Üye
Iosla wp hiç mi kasmiyor bir sene sonra
 
muratcanCNKY

muratcanCNKY

Üye
Bak ben sana şöyle açıklıyım bilişimin okulunda okuyor olsam bile bizdeki hocalar da pek bi'şey bilmiyorlar ios yenilikçi destek veriyor olay bu. İPhone 6 çıktıysa 6 alacaksın iphone 7 çıktıysa hemen 7 alacaksın çubku şuan ciddi ciddi iPhone 5 cop. Bir oyun var age of Empires tarzı şehir kurma oyunu normalde hangi cihazda oynarsan oyna istersen galaxy acede oyna kasmaz ama iPhone 5 de öyle Bi kasıyoki... Menu geçişlerinde bile arada takılmalar oluyor . İPhone 6s veya iPhone 7 çıktığında 5s aynı şeye düşecek belki 64 bit mimarisi olduğu için azıcık daha idare eder. İPhonenin satışı çok aksesuarı çok buff ekran koruyucusu 300 liraya kabı falan adamlar kablosuz şarj dahil etmiyor telefona gidiyor bi üretici çalışıyo ve ek kılıfla kablosuz sarjı getiriyor telefona. Windows Phone için bu denli çalışılsa ve destek verilse al bak bi lumia 930 keyfini sur iPhone 6+ dahamı iyi lumia 930 dan :D :D adamlar useniyor uygulama yapmıyor microsoftun marketine. Microsoft lan bu Windows 10 ile ya patlıyacak yada tüm musterilerini kaybedecek. Ki patlaması en kuvvetli ihtimal. Yayımcılar uygulama yapamıyor. Yapsa yapar ki yapsa çok da iyi yapar. Microsoft youtube uygulaması yapıyor aynı ekranda 4 ayrı video bile izlenebilen dünyanın en stabil video uygulaması. Ama google youtube erişine izin vermiyor. Microsoft napıyor skype Facebook heredrive gibi uygulamaları google playden kaldırmıyor cunku kullanıcılar kullanıyor kullanıcı yandaşı microsoft. Çıkar yandaşı google. Wp ye oyun getiriyorlar androiddeki kodları kopyala yapıştır yapıyor oyun kasıyor gözüküyor ama Microsoft'un yapısı farklı ya yeniden yazacaksın oyununu uygulamanı. Sonra wp ye çamur atıyolar neyse bunları uzun bi makalede konuşmak daha hayırlı olur :D
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Iosla wp hiç mi kasmiyor bir sene sonra
2 sene oldu ve hala sorunsuz çalışıyor. Ablamın 5s'i var ve hiç kastığını görmedin. Yani BENİM KENDİ deneyimlerimden yola çıkarsak ne wp nede ios kasıyor. Hiç kasmıyor diye bir şey yok tabiki ios 7 ile 4s mesela duyduğuma göre kasım kasım kasılıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
muratcanCNKY

muratcanCNKY

Üye
Ya zaten telefonu alacaksın 2 yıl kullanacaksın sonra satıp üstüne koyup başka bir tane alacaksın, işlemci, kamera, ekran, tasarım her şey dahada gelişiyor çok sık değil ana 2 yılda bir değiştirmek gerekli bence
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
4s'in kastığı gerçeğini kabul edin artık 3 sayfadır dememişsiniz ama bu bir gerçek. 4s 64gb tada baktım 16gbtada her ikiside kasıyor boşuna 4s alma!
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Ya zaten telefonu alacaksın 2 yıl kullanacaksın sonra satıp üstüne koyup başka bir tane alacaksın, işlemci, kamera, ekran, tasarım her şey dahada gelişiyor çok sık değil ana 2 yılda bir değiştirmek gerekli bence
Android kullanıyor olsam aynen böyle yapardım ama şimdiki cihazımı en az bir sene daha kullanırım. W10 ile hala büyük bir güncelleme gelecek ve 1gb ram ile wp için halen gayet yeterli özelliklere sahip bir cihazım var.
Yani biraz daha iyi kamera ve ekran gibi şeyler için o kadar para vermeme hiç gerek yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
muratcanCNKY

muratcanCNKY

Üye
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
muratcanCNKY

muratcanCNKY

Üye
Furkan senin telefon modelin ne belirtmemişsin. Benim Lumia 1320
 
muratcanCNKY

muratcanCNKY

Üye
Nereden buldun lan o modeli yok buralarda pek :D
 

Benzer Konular

Cevap
21
Görüntüleme
2K
man20
Telefon Tavsiyesi max 950 tl
Cevap
102
Görüntüleme
5K
Mustafa-26
mahmut-kys
Cevap
40
Görüntüleme
4K
muhammettvurucu


Üst Alt