fedata
Üye
tşk ederim özgürrSenin de sahibi oldugun Nokia 5800 ile gelen televizyon baglanti kablosunu N8 kulaklik girisinden bagliyorsun herhangi bir televizyona, oldu bitti masallah oluyor. Baska hicbirsey yapmaya gerek yok.
tşk ederim özgürrSenin de sahibi oldugun Nokia 5800 ile gelen televizyon baglanti kablosunu N8 kulaklik girisinden bagliyorsun herhangi bir televizyona, oldu bitti masallah oluyor. Baska hicbirsey yapmaya gerek yok.

. üstelik nokia symbianı terk edecekmiş.sanırım şu an için en doğru seçim nokia tarafında n900aslında 5800 ı bırakın 6600 bile çoğuna göre fazla. n8 in sayfasındaki slogan gibi sen onunla ne yapacaksın ?
%100 hava atacaksındır
bence bu telefonda n80 nin kaderini yaşayacak. 5800 da 1320 mah lık pil var 1-2 günde bitiyor n8 e 1200 lük koymuşlar.klasik bi nokia taktiği.bu telefonu kesinlikle almayın derim. ara bi ürün. yakında n9 u çıkarır. 60 tllik mi neyse işte o kulaklığın içindeki tv antenini entegre ederler tele bi de klavye takarlar 2000 mah lık pil takarlar.1500 e aldığınız n8 iniz n9 çıktığı an 5800 gibi 450 tl olur.
sanırım özgür arkadaşımız yurtdışından bedavaya yani operatör destekli aldığı için değişme imkanı oluyordur yeni model çıkınca ama türkiye için bunu alan kerizden başka bişey olamaz.Kudurmuş parası olan alır. üstelik nokia symbianı terk edecekmiş.sanırım şu an için en doğru seçim nokia tarafında n900
Nokia'nın Symbian'ı terk ettiğide nerden çıktı? Bir kanıtınız var mı?aslında 5800 ı bırakın 6600 bile çoğuna göre fazla. n8 in sayfasındaki slogan gibi sen onunla ne yapacaksın ?
%100 hava atacaksındır
bence bu telefonda n80 nin kaderini yaşayacak. 5800 da 1320 mah lık pil var 1-2 günde bitiyor n8 e 1200 lük koymuşlar.klasik bi nokia taktiği.bu telefonu kesinlikle almayın derim. ara bi ürün. yakında n9 u çıkarır. 60 tllik mi neyse işte o kulaklığın içindeki tv antenini entegre ederler tele bi de klavye takarlar 2000 mah lık pil takarlar.1500 e aldığınız n8 iniz n9 çıktığı an 5800 gibi 450 tl olur.
sanırım özgür arkadaşımız yurtdışından bedavaya yani operatör destekli aldığı için değişme imkanı oluyordur yeni model çıkınca ama türkiye için bunu alan kerizden başka bişey olamaz.Kudurmuş parası olan alır. üstelik nokia symbianı terk edecekmiş.sanırım şu an için en doğru seçim nokia tarafında n900
Nokia'nın Symbian'ı terk ettiğide nerden çıktı? Bir kanıtınız var mı?
Valla su isletim sistemi savaslarina son kullanici neden takilir bilmiyorum. Nokia Symbian'i terketsin N8 kullanicilarina ne? Symbian ^3 cikti da Nokia 5800 kullanabildi mi? (hayir)
Telefonda isletim sistemi neyse odur.
Nokia N8 akilli telefon segmentindedir. N900 bilgisayar..
Nokia N8 bilgisayar benzeri telefondur. Nokia N900 telefon benzeri mini bilgisayardir.
Pilin omru meselesi tamamen kullanimla alakali bir durum.
GPS+Bluetooth+Wifi+Film izlemek+Oyun Oynamak+ Web'de surf yapmak pili cabuk tuketen aktiviteler. Gun icinde bunlari ne kadar kullanirsan, oynarsan pil o kadar cabuk biter.
Ama isin guzel kismi sarj edebilmek icin USB kullandigi icin, bilgisayara baglandigi anda sarj olmaya basliyor N8... Yani hem harita indiriyorsun, hem sarj ediyorsun. Hem dosya paylasiyorsun hem sarj ediyorsun.
6 saattir telefonun wifisi acik oldugu halde tek basamak dusmedi sarji. Ama isin dogrusu nerdeyse dokunmadim telefona... Oyle bir kac telefon gorusmesi yaptim o kadar. Hala sarji... Durup duruken de sarj yemiyor alet yani.
Fiyat meselesi gorecelidir, bunu daha once de demistim... Bu telefon sektordeki TOP ( en ust) telefonlardan birisi sonucta.
Telefonumla hava atmiyorum. Hatta ozellikle gostermek istemiyorum arkadaslarima senin gibi hava attigimi dusunmesinler diye...
Ister istemez gorenler de merakla icine dusup hayran kaliyorlar ilk izlenim bu..
Telefonla hava atacak kadar kucuk insanlarda o telefonu alacak helal para olmaz... Bizim kursagimizdan da bu gune kadar haram para gecmemistir.
Maxicep'ten moderator arkadaslar paylasmami rica ettiler, ben de paylastim, ne para talep ettim, ne de hernagi bir ayricalik... Resimleri kendilerine msn'den gonderdim kirmamak icin...
Hava attigimi dusunen arkadaslar varsa beyinlerini temizlesinler... Vaktinde Nokia 6600 ile hava atiyor diyorlardi, herkes 6600 kullandi, 5800 ile hava atiyor diyorlardi herkeste 5800 var, simdi de N8'le mi hava aticaz? Aga merak etme yakinda herkesin elinde olacak...
Uzatmayalim fazla... Anamizin, babamizin gurur duydugu evlatlar olalim da, telefon varmis yokmus o kismi hikaye
5800'u olanlarin N8 almasi da cok sart degil bence bu arada... O da hala cok iyi telefon...
Edit: An itibariyle 10 saatigecti son sarj ettigimden beri Nokia N8'in sarji hala tek cizgi dusmedi=
Su anda kotu diye konusulan konular ne biliyor musunuz: 2 GB'dan buyuk mkv dosyalarini desteklemiyormus...
Cita nereye yukseldi olaya bak sen!. divx/avi/mkv destekleyecegini biliyormus sanki alet cikmadan once herkes de simdi begenmedikleri sey 2 GB dosya siniri.
Dunyada kac arkadas kac tane 2 GB'lik dosya gormustur hayatinda ve bu dosyayi neden cep telefonundan oynayatmayi ister diye sormuyorum bile... Ben sahsen 2 gb'lik tek bir dosya gormedim hayatimda.
insan yeter ki kusur bulmak istesin.
Özgür kardeş bende n8 almayı düşünüyorumda şu anda daha çok yerde yok telefonu sen nereden aldın öğrenebilirmiyim fiyatı ne kadar yazarsan sevinirim..Hayal kirikligina hic ugramadim. Tam tersine beklemedigim ozellikleri var.
1- Bilgisayarin kullandigi kablolu usb fare (mouse) kullanabilmeyi (telefonun her yerinde hem de) beklemiyordum.
2- avi/divx/xvid ve mkv dosyalarini calistiracagini beklemiyordum.
3- Galerinin, fotograf makinasinin ve video cekiminin bu kadar basarili olacagini beklemiyordum.
Videolar cam gibi cam...
4- Fotograflarina bakinca itici bir tasarim gibi gorunuyor ama elimize alinca cok daha iyi. bu kadar karizmatik bir tasarim olacagini beklemiyordum. Eline alan giptayla bakiyor telefona.
5- HD olmayan televizyonlara da baglanabildigini bilmiyordum, hem hd hem normal televizyonlara baglaniyor super o kismi.
6- USB'den bu kadar cabuk sarj olabilecegini beklemiyordum, cok hizli sarj oluyor.
7- Telefonda konusmasi bir zevk, ses cok canli.
Su ana kadar beni hic bir konuda hayal kirikligina ugratmadi.
Yukarda yazdiklarim da beklemedigim halde ekstra gelen ozellikler oldu..
Ancak fiyati gercekten cok pahali... Yani bence cok luks bir telefon... Para verirken cok iyi hesap yapilmali cunku cok yakin zamanda cok cok iyileri muhakkak cikacak... Bu kacinilmaz bir gercek...
Arkadaşım; özgür yurtdışında(çin)yaşıyor cihazıda ordan aldıÖzgür kardeş bende n8 almayı düşünüyorumda şu anda daha çok yerde yok telefonu sen nereden aldın öğrenebilirmiyim fiyatı ne kadar yazarsan sevinirim..
Valla su isletim sistemi savaslarina son kullanici neden takilir bilmiyorum. Nokia Symbian'i terketsin N8 kullanicilarina ne? Symbian ^3 cikti da Nokia 5800 kullanabildi mi? (hayir)
Telefonda isletim sistemi neyse odur.
Nokia N8 akilli telefon segmentindedir. N900 bilgisayar..
Nokia N8 bilgisayar benzeri telefondur. Nokia N900 telefon benzeri mini bilgisayardir.
Pilin omru meselesi tamamen kullanimla alakali bir durum.
GPS+Bluetooth+Wifi+Film izlemek+Oyun Oynamak+ Web'de surf yapmak pili cabuk tuketen aktiviteler. Gun icinde bunlari ne kadar kullanirsan, oynarsan pil o kadar cabuk biter.
Ama isin guzel kismi sarj edebilmek icin USB kullandigi icin, bilgisayara baglandigi anda sarj olmaya basliyor N8... Yani hem harita indiriyorsun, hem sarj ediyorsun. Hem dosya paylasiyorsun hem sarj ediyorsun.
6 saattir telefonun wifisi acik oldugu halde tek basamak dusmedi sarji. Ama isin dogrusu nerdeyse dokunmadim telefona... Oyle bir kac telefon gorusmesi yaptim o kadar. Hala sarji... Durup duruken de sarj yemiyor alet yani.
Fiyat meselesi gorecelidir, bunu daha once de demistim... Bu telefon sektordeki TOP ( en ust) telefonlardan birisi sonucta.
Telefonumla hava atmiyorum. Hatta ozellikle gostermek istemiyorum arkadaslarima senin gibi hava attigimi dusunmesinler diye...
Ister istemez gorenler de merakla icine dusup hayran kaliyorlar ilk izlenim bu..
Telefonla hava atacak kadar kucuk insanlarda o telefonu alacak helal para olmaz... Bizim kursagimizdan da bu gune kadar haram para gecmemistir.
Maxicep'ten moderator arkadaslar paylasmami rica ettiler, ben de paylastim, ne para talep ettim, ne de hernagi bir ayricalik... Resimleri kendilerine msn'den gonderdim kirmamak icin...
Hava attigimi dusunen arkadaslar varsa beyinlerini temizlesinler... Vaktinde Nokia 6600 ile hava atiyor diyorlardi, herkes 6600 kullandi, 5800 ile hava atiyor diyorlardi herkeste 5800 var, simdi de N8'le mi hava aticaz? Aga merak etme yakinda herkesin elinde olacak...
Uzatmayalim fazla... Anamizin, babamizin gurur duydugu evlatlar olalim da, telefon varmis yokmus o kismi hikaye
5800'u olanlarin N8 almasi da cok sart degil bence bu arada... O da hala cok iyi telefon...
Edit: An itibariyle 10 saatigecti son sarj ettigimden beri Nokia N8'in sarji hala tek cizgi dusmedi=
Su anda kotu diye konusulan konular ne biliyor musunuz: 2 GB'dan buyuk mkv dosyalarini desteklemiyormus...
Cita nereye yukseldi olaya bak sen!. divx/avi/mkv destekleyecegini biliyormus sanki alet cikmadan once herkes de simdi begenmedikleri sey 2 GB dosya siniri.
Dunyada kac arkadas kac tane 2 GB'lik dosya gormustur hayatinda ve bu dosyayi neden cep telefonundan oynayatmayi ister diye sormuyorum bile... Ben sahsen 2 gb'lik tek bir dosya gormedim hayatimda.
insan yeter ki kusur bulmak istesin.
Gerçekten yararlı oldu herkes için.
( Türkiye için söylüyorum. )
oha led flash yoksa 12mp bi yaramaz bide geleri çok foto çekinen bir olark bn
pcwolf rican yerine getirildi, isteginle ilgili konu actim ve yazdim.@ozggurr
Rica etsem fps bench programını son sürümüyle yükleyip 3d test skorunu yazabilir misin?
arkadaşlar ben hala tvden görüntü alamıyorum. n8in hoparlör girişine takıyorum n95 ile aldığım tv kablosunu direk kulaklık olarak görüyor tel mikrofonunu kullanın gibi bi de uyarı veriyor. nokia ca 75u kablosu var 5800 ve n95te oldu ama hala n8de görüntü alamadım. tv kablosu olarak nasıl tanıtacaz onu?
ayrıca tel dili ing benim. finlandiyadan geldi telefon. bunu türkçe yapabilirmiyim yazılım güncelleme ile. eski telefonlarımda yapıyodum sorun olmuyodu da bi risk var mı bu telefon için?
Bir haftalik kullanim ve test sonucunda Nokia N8 ile ilgili izlenimlerimi basit ve sade olarak paylasmak istedim...
Nokia N8 artilari:
1- Tasarim: Nokia 5800 ya da N97'ye gore cok daha saglam ve pahali duruyor. Isciligi cok daha kaliteli. Daha asil bir durusu var.
2- Cok hizli ve daha pratik bir arayuz.
3- Kamerasi gece-gunduz simdiye kadarki hicbir telefonla kiyaslanmayacak kalitede ve yuksek cozunurlukte resimler cekiyor. Resim cekme hizi inanilmaz. Ilk cektigimde acaba cekmedim mi diye sordum kendi kendime. Basar basmaz resim galeriye dusuyor resmen.
4- Cok yuksek cozunurluklu mp4, divx, avi, mkv dosyalarini mukemmel bir sekilde oynatiyor.
5- Video kaydi, fotograf kalitesinde.
6- Ovi maps uygulamasi inanilmaz hizli. GPS baglanma olsun, haritalarda gezmek ve zoom+/- muthis hizli.
7- Muzik player cok eglenceli
8- Radyo vericisi: hangi frekanstan yayin yapacaginizi secip hemen yayina baslayabiliyorsunuz.
9- USB'den cok hizli bir sekilde sarj oluyor.
10- USB on to go (bilmeyenler google da nokia n8 usb on to go yazsin arasin ogrensin, super!!! )
11- Standart bilgisayarlarda kullailan usb mouse ya da bluetooth mouse hack vs gerekmeden hemen takar takmaz kullanilabiliyor.
12- Nokia 5800 ve Nokia N97'nin acamadigi flash iceriklerini acabiliyor.
13- Mail programi inanilmaz hizli bir sekilde mail alip veriyor, cok kullanisli bir arayuzu var.
14- Web tv uygulamasi ile bolgelere gore en populer video sitelerinin videolarini izleyebiliyorsunuz.
15- Ofis uygulamalari+PDF+Zip programi kurulu geliyor
16- 3D hizlandirici telefonun butun uygulamalarinda calisitigi icin menu gecislerinde efectler akici.
17- 3D oyunlar gercekten 3D ve cok hizli.
18- Cok etkileyici yeni titresim efektleri
19- Dolby ses cikisi
20- Coklu dokunma destegi (multitouch support)
21- Bir butun olarak hizi.. Cok hizli bir telefon.
Nokia N8 eksileri:
Su anda eksi olarak yazdiklarimin hicbirisi telefona baska programlar kurana kadar yoktu. Sonradan kurdugum programlardan dolayi da olmus olabiliri, WEB tarayicisinin klasik sorunlari da olabilir.
1- Web tarayicisi tutarsiz. Ayni videoyu bazen aciyor, bazen flash 9 hatasi veriyor.
Bazen cok akici oynatiyor, bazen goruntusuz ve takilarak oynatiyor.
2- Web tarayicisi bazi sitelerde hafiza yetersiz uyarisi veriyor.
3- Web tarayicisi bazen kendi kendine kapaniyor.
4- Su an icin cok az uygulama olmasi
5- Kizak klavye olmamasi
6- Video cekerken isik olmamasi (led flash olmadigi icin karanlikta baska bir isik kaynagi gerekiyor)
7- Telefonun cebinizdeyken hoparlor sesini hoparlorun yeri ve tasarimindan dolayi neredeyse duyamiyorsunuz. Hoparlorun onune gelen en ufak bir engel (parmaginiz olabilir, telefon kilifi olabilir, cebiniz olabilir) disari cikan sesi oldukca engelliyor
Bırak o kadarda olsun (: Adamlar en iyisini yapana kadar en iyisi bu biliyorsunuz..Arkadaş yanlış anlama ama..Her şey isteğimiz gibi olmaz..Sen bu kadar çok iyi telefondan anlıyorsan bir tanede sen yap..
Ya bu telefon epi topu 200 Gram yokBırak o kadarda olsun (: Adamlar en iyisini yapana kadar en iyisi bu biliyorsunuz..
şarjı nasıl gidiyor kullananlar söyleyebilirmi
en iyisini onlar bilir...
